דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM CRM: יתרונות וחסרונות בגיוס מפתח ללא נסיון
CRM: יתרונות וחסרונות בגיוס מפתח ללא נסיון
אביב יועצים 09/04/13 |  צפיות: 13251

אם יש שאלה שכל מועמד לעבודה שאל את עצמו לפחות פעם אחת בחיים היא "איך אפשר למצוא עבודה אם אין לך נסיון בתחום שבו אתה מבקש לעבוד?" זוהי אכן שאלה לא פשוטה שמאד לא קל להתמודד איתה, ולמחפש העבודה קשה עוד יותר מאחר, והוא איננו מצליח למצוא את העבודה המיוחלת.

אך מנגד, בסופו של דבר, תמיד יש אור בקצה המנהרה וכולנו אמורים להתחיל באיזושהי נקודה, ומעסיקים מודעים לעובדה כי יש אנשים שעכשיו סיימו ללמוד והם חסרי נסיון, הרי לא יכול להיות שכל הארגונים מגייסים רק עובדים בעלי נסיון, מאחר ויש לזה השלכות.

אם כך, מהם שיקוליו של המעסיק בבואו לגייס איש פיתוח עבור מערכת CRM ללא נסיון? על המעסיקים לשקול מספר יתרונות וחסרונות בגיוס של מפתחים חסרי ניסיון:

1. שכר: יתרון – על פי רוב, מפתח ללא נסיון יקבל שכר נמוך יותר ממפתח באותו התפקיד בעל ותק. מעבר לשכר גם התנאים הנוספים יהיו מעטים יותר. חסרון – בנושא השכר, אין.

2. הכשרה וחניכה: יתרון – מעסיק שיחרוט על דגלו כי הוא "בית חממה" המכשיר ומגדל מפתחי CRM ללא נסיון ומקנה להם הכשרה על חשבון מקום העבודה יקבל תפוקה מלאה מהעובדים שלו. אותו מעסיק יכול להגיע להבנה עם המפתח חסר הנסיון כי הוא מעסיק אותו לתקופה של X שנים, שבהם אסור למפתח להתפטר כי אחרת יקנס בצורה כלשהיא. המעסיק יכשיר את איש הפיתוח ובתמורה יהיה חסין מהחלפתו והכשרת מפתח חדש (שכידוע עולה הרבה מאד כסף) למשך שנים מספר. חסרון – המעסיק עלול לגלות כי זמן ההכשרה של אותו מפתח ארוך מהנדרש ומהמשוער ויש חשש כי תהליך ההכשרה יעלה כסף רב יותר ממה שתוקצב.

3. טאבולה ראסה: מפתח CRM ללא נסיון מקצועי הוא בעצם "לוח חלק", לוח שלא צבר שום נסיון והוא יתמלא רק במה שהוא ילמד. יתרון - מפתח כזה מגיע ללא דיעה מוקדמת וללא מיצוי ושובע מתפקיד הפיתוח. הוא מתרגש ומוכן לקראת עבודה קשה ככל האפשר. הוא יודע כי הוא בתהליך למידה ומוכן לתת הכל על מנת ללמוד. חסרון - חוסר הנסיון יכול להוות מכשול בפתרון בעיות. מאחר וזהו נסיונו המקצועי הראשון בתחום, יתכן ויקח לו זמן רב יותר בתהליך הפיתוח דבר שיכול להוות בעיה בצוות.

4. מחוייבות לעבודה: יתרון – מפתח ללא נסיון יהיה מחויב למקום העבודה ויתן תפוקה גבוהה מאחר, ויעריך את המעסיק ששכר אותו לעבודה ללא נסיון מקצועי. חסרון - קיימת נטיה לאנשי פיתוח חסרי נסיון, לרכוש נסיון קצר ולחפש לעצמם מקומות עבודה בעלי הכנסה גבוהה יותר. מבחינתם המקום הראשון אשר נתן להם את ההזדמנות,  מהווה רק את פתיחת הדלת לעולם האמיתי.

לסיכום, לגיוס של מפתח CRM ללא נסיון יש יתרונות וחסרונות כאחד. על המעסיק להחליט מהן סדרי העדיפויות אצלו בארגון ועל ידי כך לקבל את ההחלטה מהו הנסיון המקצועי אותו הוא דורש לתפקיד זה.

***

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI