דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות מה ההבדל בין זמר ליום אחד לשיר במתנה?
מה ההבדל בין זמר ליום אחד לשיר במתנה?
אולפני לי-רון 18/04/13 |  צפיות: 3765
הרבה לקוחות שלנו שואלים אותנו מה הרעיון מאחורי החבילה?מה ההבדל בין זמר ליום אחד לשיר במתנה? אז לכבוד קהל לקוחותינו פירטנו על כך.. זמר ליום אחד זוהי חבילה שנותנים במתנה,לאדם שהחלום שלו להקליט באולפן,אדם שאתם חושבים שיש לו קול יפה ואתם רוצים שהוא יקליט כבר באולפן כדי להוכיח לו שהוא יכול לעשות את זה כמו הזמרים הגדולים.. זמר ליום אחד מתאים לכל גיל ולכל אירוע ומטרה..החל מילדים שחוגגים יום הולדת או מבוגרים שחוגגים יום נישואין. חבילת זמר ליום אחד זאת מתנה מושלמת מכמה סיבות: הראשונה היא הקלטה באולפן-התנסות מעשית בהקלטות,טייקים,הכפלות,קולות רקע,טונים..ממש עבודה מקצועית ומדוקדקת על כל מילה וכל שורה.. השנייה היא החוויה – להכנס לאולפן הקלטות,לעמוד מול המיקרופון המקצועי,לשים אוזניות..אין כמו החוויה הזאת בפעם הראשונה..כמו כל דבר בחיים לאחר הפעם הראשונה לא תרצו להפסיק.. השלישית היא שזאת מזכרת לכל החיים – הדיסק נשאר לאורך זמן,תוכלו להוסיף אפילו תמונה שלכם על הדיסק ותוכלו להשמיע ולהראות את זה לכל מי שרק תרצו ותוכלו להתגאות במוצר שאתם בעצמכם הקלטתם ויצרתם.. אופציה מומלצת היא להוסיף צילום וידאו בזמן ההקלטה - צילום קליפ שתוכלו לתת במתנה בנוסף להקלטת השיר באולפן לכן אם אתם רוצים להפתיע את יקיריכם..לכן להקליט שיר באולפן ההקלטות שלנו זאת חוויה בלתי נשכחת ומתנה מושלמת ..

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אולפני לי-רון

אולפני לי-רון בעלי ניסיון רב של למעלה מ6 שנים, מתמחים בעיקר בהפקת שירי מתנה, והפקות מיוחדות בכל סגנון, לכל אדם לכל אירוע ולכל מטרה שרק תירצו.



 


מאמרים נוספים מאת אולפני לי-רון
 
קליפ במתנה - אז מה זה בעצם קליפ במתנה?
18/04/13 | מוסיקה
אז מה זה בעצם קליפ במתנה? קליפ במתנה זאת מתנה שתוכלו לשמור לכל החיים,שתוכלו לתת לכל אחד שאתם אוהבים והכי חשוב שאתם על הדרך תצאו גם זמרים ביום אחד.

מה ההבדל בין זמר ליום אחד לשיר במתנה?
הרבה לקוחות שלנו שואלים אותנו מה הרעיון מאחורי החבילה?מה ההבדל בין זמר ליום אחד לשיר במתנה? אז לכבוד קהל לקוחותינו פירטנו על כך..

להקליט שיר ולתת אותו במתנה עם קליפ
אולפני לי-רון בעלי ניסיון רב בתחום הקלטות שירים במתנה לכל אירוע ולכל מטרה,אצלנו תוכלו לצאת שמחים,נרגשים,מקוריים והכי חשוב גם זמרים והכל ביום אחד!

הקלטת שיר במתנה לאירוע
שיר במתנה זהו מושג שהתחיל לתפוס תאוצה לפני כ5 שנים,הביקוש למתנות יום הולדת הולך וגובר ואולפני ההקלטות הציעו ללקוחותיהם מתנה ..להקליט שיר באולפן הקלטות..מתנה שיכולה לא רק לרגש ולשמח את החוגגים אלה גם להגשים להם חלום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI