דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים מאחדים כוחות: פרודוור ישראל מאחדת את כלל פעילויותיה בישראל תחת חברה אחת
מאחדים כוחות: פרודוור ישראל מאחדת את כלל פעילויותיה בישראל תחת חברה אחת
אסף מואב 10/06/13 |  צפיות: 3220

פרודוור ישראל השיקה היום מבנה ארגוני חדש, במסגרתו יאוחדו כלל פעילויות החברה, שפעלו עד כה במתכונת של חברות אחיות בעלות אוטונומיה בתחום פעילותן. במסגרת המבנה החדש יאוחדו פעילויות ה-ERP, ה-CRM, SharePoint, ניהול הידע, תשתיות ה-IT ופיתוח NET.  לחברה אחת, אשר בראשה יעמוד המנכ"ל יוסי חיימוב, ששימש עד כה כדירקטור פעילות בינלאומית בהנהלת פרודוור העולמית. פרודוור הסתייעה בבניית המבנה בחברת הייעוץ S2R בניהולו של דר' איתי שילוני.

חיימוב (37), בוגר ממר"ם ובעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, הקים וניהל את חברת אפקט שהתמחתה ב-Dynamics CRM של מיקרוסופט וכן את מקסימום ERP – המפיצה הרשמית של מוצרי ה ERP של מיקרוסופט בישראל.

מטרת המבנה הארגוני המטריציוני החדש היא ליצור ארגון ממוקד התמחות שיאפשר ללקוחות "לפגוש" סל פתרונות והתמחויות מותאמים לצרכיהם העיסקיים. המבנה החדש יאופיין בהתמחויות במוצרים -ERP, CRM, SharePoint, BI, תשתיות IT, ניהול ידע ומובייל – לצד התמחויות ענפיות: בנקאות ופיננסים, היי-טק, ייצור, שירותים מקצועיים, קמעונאות ואנרגיה. החברה הממוזגת תעסיק כ-150 עובדים ותשרת מעל ל-100 לקוחות בישראל.

"החברה הממוזגת תסגור את שנת 2013 עם מחזור של 50 מיליון ש"ח. התוכנית  שלנו היא להכפיל את היקף הפעילות ל-100 מיליון תוך שלוש שנים, זאת באמצעות צמיחה אורגנית והמשך מדיניות של רכישות ומיזוגים של חברות המספקות שירותי ערך מוסף, אשר סינרגטיות לפעילות שלנו,  אומר המנכ"ל החדש יוסי חיימוב. "חזון האיחוד", מסביר חיימוב, "הוא להיות חברה בה הלקוח נמצא במרכז, כלומר, מרגיש שאנחנו "חיים" את הביזנס שלו, ולפיכך חש ביטחון להפקיד את עולמו העסקי בידנו המחויבות, המקצועיות והנכונות. באמצעות סל הפתרונות העסקיים, החדשניים ורבי העוצמה של מיקרוסופט יש לנו את הכלים להיות הבחירה המובילה של המגזר העסקי-יצרני בישראל באספקת פתרונות עסקיים מקצה לקצה מבוססי מיקרוסופט".

איציק ג'יני, אשר הצטרף לחברה בתחילת 2011 כשותף ומנכ"ל פרודוור ישראל ERP (חברת פתרונות ה- ERP), מממש את אחזקותיו בפרודוור, וזאת אחרי שלפני מספר שנים מכר ג'יני את פעילות ה- סאפ שלו -  "ג'יני יועצים" למלם. ג'יני יכהן לאחר האיחוד כיועץ אסטרטגי להנהלת פרודוור ישראל. ג'יני הוביל את החברה ליציבות עסקית ופיננסית ושימש כשותף מלא לחדירה ולהתבססות של Microsoft ERP בישראל.

אודות פרודוור

חברת פרודוור העולמית היא אחד האינטגרטורים הגדולים בעולם בתחום ה- CRM וה- ERP מסדרת Dynamics של מיקרוסופט. לחברה ניסיון של למעלה מ- 1,250 הטמעות של מערכות, בכל המגזרים, ברחבי העולם. החברה זכתה 8 שנים ברציפות בפרס ה- Inner Circleהיוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופט Dynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. פרודוור ישראל היא שותף ה- Dynamics ERPהגדול בשוק הישראלי, ומעסיקה למעלה מ- 100 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות IT , CRM, ERP, SharePoint, .NET, תשתיות ואבטחת מידע. החברה מעסיקה את המומחים המובילים בישראל בתחומים אלו וממשיכה לצמוח בקצב גבוה. לפרודוורמעמד ייחודי שלGSI Integrator)(Global System מטעם מיקרוסופט.

חברת פרודוור הצטרפה ליוזמת ה- Global Compact של האו"ם ב- 2009 ונטלה על עצמה שורה של יעדים הנוגעים לתחום האחריות החברתית והסביבתית. ב- 2012, זכתה פרודוור במקום הראשון במדד בר-קיימא, בדירוג חברות ה- SMBממגזר השירותים, הנסחרות בבורסה בצרפת.

www.prodware.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף מואב


 


מאמרים נוספים מאת אסף מואב
 
גניבת מידע, סוסים טרויאנים וציטוטים מהתנ"ך: עולם הצללים של מלווי הכספים בדואר הזבל
למרות הפעולות האינטנסיביות נגד מפיצי דואר הזבל, החוקים שנחקקו נגדם והפילטרים שאמורים לצמצם את שכיחותם, עדיין מצליחים מדי פעם להגיע אל תיבות הדואר שלנו הצעות הלוואה שונות ומשונות שמאחוריהן עומדים עבריינים וארגוני פשע. איך מזהים דואר זבל כזה ואיך לא נכנסים לסטטיסטיקת הונאות האינטרנט. מומחי קספרסקי מסבירים

מעבדת קספרסקי מכריזה על הקמת מועצה מייעצת בינלאומית
מעבדת קספרסקי מייסדת מועצה מייעצת בינלאומית, שתאגד מומחי אבטחת סייבר מוכרים בעולם, ותספק לחברה ייעוץ אסטרטגי בתחום אבטחת המידע. במועצה המייעצת יהיו חברים שבעה מומחים מוכרים מתעשיית אבטחת המידע, מהמגזר הציבורי ומהאקדמיה, אשר יספקו קווים מנחים, תובנות ואישרור של

אמזון, BMC ומטריקס עורכות לראשונה אירוע משותף בישראל
בכירים מ- Amazon Web Services, ספקית גלובלית של פתרונות מחשוב הענן ו- BMC Software, המספקת פתרונות ניהול ושליטה בענן, מגיעים לישראל ויהיו אורחי הכבוד באירוע, שייערך במשותף עם CloudZone - יחידת שירותי הענן של מטריקס.

מידע פיננסי ממשיך להוות מטרה מרכזית של נוזקות דואר זבל זו שנה שלישית ברציפות
שיעור דואר הזבל ממשיך לצנוח – בשלוש השנים האחרונות אחוז ההודעות שאינן ממוענות ירד ב- 10.7 נקודות אחוז. נראה כי מפרסמים מעדיפים לפנות לסוגים שונים של אפיקים חוקיים של פרסום מקוון הזמינים כעת, ואשר מייצרים אחוזי תגובה גבוהים יותר בעלויות נמוכות מאשר הספאם.

ארתור שמונק מונה למנהל יחידת CloudZone המרכזת את פתרונות הענן במטריקס
ארתור שמונק, מונה למנהל יחידת CloudZone, יחידה ייעודית חדשה בחטיבת אינטגרציה ותשתיות המרכזת את פתרונות הענן במטריקס. היחידה מציעה לארגוני Enterprise, לארגוני SME ולסטרטאפים שירותי מחשוב ענן מנוהלים ע"י צוות מקצועי ומנוסה.

פאלו אלטו משיקה את הדור הבא של ה-Firewall: חזק, מהיר ועמיד יותר
Palo Alto Networks, מובילה עולמית באבטחת רשתות מידע והמיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, השיקה בשבוע שעבר את ה-PA-7050, פיירוול מדור חדש, הנחשב לחזק ביותר בתעשייה. הפיירוול כולל יכולות IPS/AV/DLP/QoS/URL Filteringו-) Wildfireהגנה בפני התקפות

ווינד ריבר מצטרפת לקהילת ה- OpenStack ותקדם תשתיות ענן עבור ספקי התקשורת
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הודיעה כי הצטרפה לקהילת ה- OpenStack ותיתן חסות לקרן לקידום ה- Open Stack. במסגרת ההצטרפות לקהילת ה- OpenStack, תסייע ווינד ריבר ליישם את תפיסת

יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר
יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר. סניף ליסקאר בירושלים כולל מתחם לשיווק עסקאות ליסינג לכלי-רכב, מתחם למכירת רכב יד שניה ושירותי טרייד אין. סניף ירושלים הוא אחד מבין 4 מתחמי ליסקאר, הפועלים גם בחיפה, פתח תקוה ובאר שבע.

דאסו סיסטמס פתחה את השנה בברצלונה
דאסו סיסטמס ישראל, הסניף המקומי של ענקית התוכנה הצרפתית Dassault Systèmes, פתח את השנה באירוע מיוחד שנערך בברצלונה. כ-1300 נציגים שהגיעו לאירוע מכל רחבי אירופה ראו את בכירי החברה, וביניהם ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס, וכן

ליבי חונכת אתר אינטרנט חדש שמאפשר ללקוחות לעקוב אחרי קריאות שירות שלהם
ליבי טכנולוגיות תוכנה, המתמחה מזה כשני עשורים בתחום הבינה העסקית, העלתה לאוויר את אתר האינטרנט החדש שלה – www.libi.co.il.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI