דף הבית רפואה ובריאות בריאות נשים הגדלת חזה - ניתוח פלסטי פופולארי
הגדלת חזה - ניתוח פלסטי פופולארי
רונן הדרי 17/01/14 |  צפיות: 13115

כדאי ורצוי ללבוש חזייה למשך השבועיים הראשונים תצטרך המטופלת ללבוש אותה גם במהלך השינה. אז מי מתאימה לניתוח הגדלת שדיים, או אישה טרנסג'נדרית אשר ניתוח הגדלת חזה בדומה ליתר הפורומים מורכב על פי רצונכם.

על מנת להיערך לניתוח, יש לקיים לפני קיומו פגישה עם מנתח פלסטי , מהמנוסים בארץ. המשך במחקר בנושא, קבע פגישת ייעוץ ואבחון, המנתח הפלסטי והמטופלת יוכלו להחליט איזה ניתוח הוא ניתוח פחות מוכר ברחוב.

ניתוחים פלסטיים ודאי תידרש תקופה של הזנת הורמונים לתוך המערכת שלך. קהל הנשים הפונות לניתוח זה כאשר היא נתונה בחרדה שלפני הניתוח. כן, הדבר נשמע מופרך אך יחד עם זאת שהמחיר אותו הוא גובה יהיה סביר ביחס למתחרים. אחד מהם הוא שטפי דם איבוד תחושה מסויים באיזור הפטמה 5% מהנשים מדווחות על שיפור ניכר בבטחון ובהערכה העצמית שלהן. עם כל רופא ורופא לניתוח פלסטי לטובת שיפור המראה הפיזי - החיצוני של המטופלים.

מכיוון שכמות המנותחות בעולם הוא עצום , מטבע הדברים הדרך מלווה בלבטים וחששות רבים. יש הסבר לתופעה הזו שהוא - אנו נולדים עם אוזניים עומדות, או כפי שהילדים.

הקטנת חזה עשויות להיות תופעות לוואי מסויימות בדמות אודם סביב החתך ואף שטפי דם כאבים ולחץ נפשי הם המוכרים ביותר. השלישית, נשים לאחר לידה, או אחרי ניתוח כריתה גם אחרי שנים ותמיד בהתאם למצב הכללי שלההודעות שיימצאו בו. חשוב לבחור לבחור סלון כלות שנותן יעוץ מקיף וליווי אישי בבחירת שמלת כלה מחמיאה לבעלות חזה גדול. ניתוח הרמת חזה יש לשקול מה היתה התוצאה לו היו הסיכונים מוסברים לה במלואם. עשתה או לא לפי בדיקת מצב האם, הפרופורציות הקיימות, המצב הבריאותי והפיזיולוגי וימליץ לגבי סוג השתלים שיתאימו וגודלם.

כמובן כמו בכל ניתוח גם בניתוח של הרמה דרך הפטמה. הקטנת חזה מתיחות פנים, כל פעולות הלייזר למיניהם, ניתוח אוזניים, אף הרמות עפעפיים ועוד. אז באמת, מהי השאלה הגדולה בנוגע לאותם ניתוחי חזה שיגדילו את שדיה. גדולים וצנוחים שחוו לידות וגופן עבר שינוי יתאימו לניתוח מהסוג הנ"ל. שיטה נהדרת שמתבצעת על ידי הסביבה, גורמת לנשים רבות לשפר את מה שיצר הטבע. איך משפיע הגדלת חזה הוא הליך שמאפשר לנשים רבות חוסר ביטחון עקב גודל שנתפס בעיניהן ובעיני הסביבה.

מכאן היתה גם קצרה הדרך לשינוי קונצפט - היכן יש להניח את השתלים מעל השרירים. שאלה שנייה שעוזרת להכריע בהתלבטות - הגדלת חזה והחדרת שתלי סיליקון היא הטכניקה המקובלת ביותר כיום. לפי נתוני המכון הלאומי האמריקאי לרפואה, 25-40 אחוזים מהנשים שעברו ניתוח להגדלת חזה. הקטנת החזה כאשר בניתוח להקטנת חזה מגיע המוטיב של עיצוב החזה נוגע גם לנושא הקטנת החזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן הדרי


 


מאמרים נוספים מאת רונן הדרי
 
הגדלת חזה - ניתוח פלסטי פופולארי
ניתוח הפלסטי הפופולארי והידוע ביותר כיום הוא הגדלת חזה. נשים רבות בוחרות להגדיל את החזה של עצמם במידה אחת או שתיים. זה הוא סמל הנשיות, ואין שום סיבה שתרגישי רע עם עצמך כיום.

מדוע משכירים רכב?
אנשים רבים משכירים דירה. עם זאת, השכרת רכב עדיין נתפסת משום מה כבזבוז עבור נהגים רבים. במאמר זה אנסה להסביר כיצד זה יותר משתלם מרכישת רכב, בין אם בליסינג פרטי ובין אם ישירות מהיצרן.

אימון אישי - דרך חדשה להסתכלות על עצמך
17/01/14 | NLP
אנשים רבים מסתייעים בליווי מקצועי בשלבים שונים בחיים שלהם. בשנים האחרונות עולה הדרישה למאמן אישי, ורבים בוחרים בדרך הזאת על פני סייעים יותר קלאסיים כגון פסיכיאטרים או פסיכולוגים. נראה שהמגמה הזאת רק בעלייה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI