דף הבית ספורט וכושר גופני אימונים למה צריך מאמן כושר אישי?
למה צריך מאמן כושר אישי?
ויקי 17/03/14 |  צפיות: 12890
תפקידו של המאמן האישי הוא ללוות את המתאמן ולעזור לו להגיע לשגרת חיים בריאה. לרוב, האימונים מתקיימים כשלוש פעמים בשבוע, תלוי בצרכים וביכולת של המתאמן. המתאמן והמאמן עובדים ביחד לפי תוכנית אישית שנבנית במיוחד.

לאימון כושר עם מאמן אישי יש מספר יתרונות ברורים. תחילה, המאמן הוא מומחה אשר למד את המקצוע ויודע לאמן אנשים בצורה נכונה ובריאה. עשיית תרגילי כושר בצורה לא נכונה יכולה לגרום לנזקים לגוף ולשרירים, לכן חשוב שיהיה מאמן מוסמך שילווה את המתאמן בזמן ביצוע התרגול. בנוסף לכך, המאמן האישי יכול לעזור לנו לשמור על תזונה נכונה ובריאה אשר שילובה נחוץ לאימוני הכושר.

שנית, מאמן הכושר האישי יכול לעזור לנו להתמיד בפעילות הספורטיבית ולהכניס אותה לשגרת היום שלנו. ההתחלה של האימונים יכולה להיות קשה אך המאמן האישי יכול לתת לנו מוטיבציה להמשיך לאורך זמן ולהרגיש בתוצאות.

ישנם מספר סוגי מאמנים אשר כל אחד מתמחה בסוג אחר של אימון כושר אישי:

מאמן ריצה – מתאים למי שמעוניין להשתפר בריצה. האימונים אישיים ונעשים אחד על אחד, לפי הרמה של המתאמן. המאמן יתכנן תוכנית אימונים ממוקדת לפי מטרות ויעדים שהמתאמן רוצה להשיג ובהתאם ליכולות של כל אחד ואחד.

מאמן מתיחות – אימונים אלו מתקיימים עם מאמן שמתמחה במתיחות ובו עובדים על גמישות, יציבות והארכת השרירים והתנועה. האימונים מתקיימים אחד על אחד לפי הקצב של המתאמן.

מאמן כושר לילדים – אימון מותאם לילדים לשיפור הכושר, הוצאת קלוריות תוך כדי פעילות עם משחקים ואביזרים. כמו כן פעילות עם מאמן אישי לילדים מגבירה את הביטחון העצמי של הילד.

מאמן כושר לנשים אחרי לידה – אימון המותאם לנשים אחרי לידה במטרה לחזק את הגוף. ההתמקדות באימונים היא על שרירי האגן וכמו כן שריפת קלוריות ושומן וחיזוק השרירים.

 

לסיכום, ההחלטה להתחיל לעשות כושר היא הצעד הראשון בדרך להצלחה ולחיים בריאים. כל אחד יכול לחשוב לאיזה סוג אימון הוא מתחבר וכך לבחור את המאמן האישי. ספורט ופעילות גופנית חשובים לאנשים בכל הגילאים ותורמים לבריאותינו ולהרגשתנו הטובה. לכן חשוב להתמיד בה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ויקי
"מאמנים לתוצאות" בשיטת האימון של אייל פז

050-3227622



 


מאמרים נוספים מאת ויקי
 
למה צריך מאמן כושר אישי?
17/03/14 | אימונים
למאמן כושר אישי יתרונות רבים. בעזרתו תוכלו לשפר את איכות חייכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI