דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר משלוחי אוכל ברחובות ופתח תקוווה
משלוחי אוכל ברחובות ופתח תקוווה
יחי כהן 14/09/14 |  צפיות: 3555

קצב החיים הולך וגובר, הטכנולוגיה מקצרת תהליכים אך גם מעלה את הרף לתפוקה. המשלוחים תופסים מקום גדול בבתי אב בישראל, הזמן המועט שאנחנו משאירים לאוכל לא מאפשר לנו להיות מסופקים ב "ארוחה טובה" ולכן מריבת האנשים מפצים את עצמם באוכל חם ומוכן.

במרבית המקרים מדובר בפיצה או במקרה שאנחנו מדברים עליו שה משלוחי פיצה רחובות הידועים. רחובות השתבחה בפיצריות מקצה לקצה וחלקם אפילו ממש טובות. פיצה רחובות מומלצת היא צריכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד בגלל שהביקוש גם מגיע מסביבת רחובות ולא רק מהעיר. אנחנו ממליצים על פיצה רחובות, פיצה רומא רחובות הפופולרית והטעימה. אם אתם רוצים לקבל עוד המלצות על פיצריות ברחובות כנסו לאתר משלוח.

מה העניין של הפיצריות ברחובות?

האמת שזה באמת לא ברור אבל ראשית כנראה שיש ביקוש אז ההיצע גדל, אבל אם שואלים אותי אז אין יותר מידי מקומות בילוי אז התושבים מתנחמים במשלוחים חמים של פיצה ברחובות, אבל זאת רק דעה. הסברים יותר הגיוניים אולי נוכל למצוא בסקרים או נתונים כלכליים אך כרע נסתפק בהשערות בלבד.

חשוב לציין שהרבה פיצריות שנפתחות לאחרונה הם מגיעות עם גימיק של מחיר בדרך כלל שמנסה לשבור את השוק אך הלקוחות בסופו של יום משלמים על זה בחלק מהמקרים בחומרי גלם לא איכותיים ובפיצות קטנות יחסית. קשה להכניס לפיצה בעשרים ₪ מרכיבים וכמיות של חומרי גלם איכותיים כפי שתראו בפיצריות של מוכרות מגש ענק בחמישים ₪ בערך. זאת נקודה למחשבה שכדאי לא להתעלם ממנה במיוחד אם מדובר בילדים שלנו.

עוד משלוחים

באשר למסעדות ברחובות, מסעדה מומלצת עם משלוחים תוכלו להנות ממסעדת קינג ג'ורג' רחובות המציעה תפריט מעולה למשלוחים ואוכל טעים שלא כדאי לפספס. בכל מקרה תוכלו לצפות במסעדות נוספות ברחובות כאן. תבחרו את המסעדה בסגנון שלכם, תבדקו אם היא עושה משלוחים ותהנו. שימו לב לא כל המסעדות עושות משלוחים ברחובות לכן תבדקו לפני שאתם מתכננים.

פיצריות בפתח תקווה

אם אתם מחפשים פיצה פתח תקווה כנסו לאתר הפיצריות הגדול של פתח תקווה. שם תוכלו לאתר את הפיצה המתאימה לכם על ידי חיפוש לפי הסינונים המתאימים לכם. אתר פיצה פתח תקווה מאפשר לכם לשכלל את הדרך שעד עכשיו הזמנתם פיצה וגם להכיר את הפיצריות שבאמת מתאימות לכם ולא רק אלו שאתם מכירים כבר. אז כנסו לפיצה פתח תקווה ושיהיה לכם בתאבון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יחי כהן


 


מאמרים נוספים מאת יחי כהן
 
יותר יפה, יותר מושך, יותר מתקני תצוגה מפרספקס
20/11/16 | צרכנות
קידום מותגים בימינו הפכו למשימה די מורכבת, אנו נדרשים כל פעם מחדש להמציא את הגלגל, מבין כל הפעולות שמבצעים על מנת לקדם ולדחוף מוצר כזה או אחר יש את אולמות התצוגה בה אנו מציגים את המוצרים שלנו או שיש תערוכות ואירועי קידום מכירות

יום הולדת שמח ואפילו יותר מזה
מי לא אוהב לחגוג יום הולדת? אין ילד שלא רוצה את שכולם יכבדו אותו בברכת מזל טוב, יביאו לו מתנות ובכלל ישמחו יחד איתו ביום הולדתו.

פתרונות הצללה לאירוח מושלם בחורף בדיוק כמו בקיץ
20/11/16 | שיפוצים
אנשי שררה, רמי דרג, אריסטוקרטים ובעלי ממון ויכולת אלו הם שנהנו מפתרונות הצללה מימי קדם ועד לפני שנים לא רבות. כיום המצב השתנה לגמרי, פתרונות הצללה בהישג יד של כולם ללא יוצא מן הכלל.

פרגולות מאלומיניום, להוציא את היופי הפנימי
20/11/16 | שיפוצים
פרגולות אלומיניום לא אחת יוצרות לנו הקשר מוטעה של קרירות, מונוטוניות וחוסר עניין אולם בפועל הדברים הפוכים לגמרי. אם בעבר הלא רחוק העדיפו כולם פרגולות עץ או ברזל הרי שעם הזמן הם הבינו כי יש אלמנט משמעותי בבניית פרגולות מחומרים אלו והוא התחזוקה שנדרשת.

למה להתאמץ עם עץ?
עץ הינו חומר גלם מדהים, יפה ומרשים. אין חומר גלם בטבע שמשתווה לעץ מבחינת האסטטיות, המרקם והגוונים, יחד עם זאת על מנת שהעץ יראה במיטבו וישמר לאורך שנים צריך לטפל ולשמר אותו.

למה קופות רושמות לאט לאט נעלמות מן העולם
16/11/15 | ניהול
ראשית דרכם של הקופות הרושמות החלה למעשה על מנת למנוע מעובדי החנות לגנוב כספים, למעשה אותם קופות כלל לא היו רושמות אלא מצלצלות בלבד

שיפוצים ובדק בית
25/08/15 | נדל"ן
רגע לפני שאתם מתחילים בשיפוץ כדאי שתבצעו בדק בית מסיבות רבות אולם הבולטת שבהן היא החיסכון העתידי שלכם בהוצאות. בדק בית מלמד אותנו שלא אחת קורה שנכנסים לעבודות שיפוץ בבית ומגלים בעיות כמו בעיות צנרת, חשמל, ניקוז ורטיבויות

נברשות, האלמנט לעיצוב הבית
עיצוב הבית כידוע הפך בשנים האחרונות יותר ויותר נדרש, למעשה כיום לא בונים בית או משפצים אותו ללא עירוב של מעצב

מנורות בכלל ומנורות בפרט
מנורות הן למעשה גופי תאורה שאליהן מחברים נורות. כיום המנורות משמשות הרבה יותר כאלמנט לעיצוב החלל מאשר כמתקן לנורה עצמה

גופי תאורה מעוצבים, היום יותר מפעם
גופי תאורה מטרתם להכיל נורות מסוגים שונים. לרוב עד לא מזמן הנורות ששלטו בגופי תאורה היו נורות ליבון אולם מאז חל איסור לייבוא של נורות ליבון בהספקים של יותר מ 60W התחזק השימוש בנורות חסכוניות מסוגים שונים כאשר ה CFL הם הסוג הבולט ביותר כיום
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI