דף הבית ספורט וכושר גופני אימונים עדיין מתלבטים בין אם לקחת מאמן כושר אישי או להתאמן לבד
עדיין מתלבטים בין אם לקחת מאמן כושר אישי או להתאמן לבד
שייפוואן 24/09/14 |  צפיות: 13029

עם הקיץ שממש כבר מעבר לפינה אני מתחיל לחשוב מכנסיים קצרים, גופיות, שמלות שמש ובגדי ים! אך מחשבות אלה הן לעתים מספיקות כדי לגרום למישהו לחזור  חזרה לחדר הכושר. אבל, כמה פעמים הגדרת מחדש את מטרות הכושר החדשות של עצמך רק כדי לאבד עניין אחרי כמה שבועות? כולנו זקוקים לקצת עזרה לפעמים. כמאמן כושר אישי, אני נאבק לא פעם באותם דילמות של מוטיבציה ורגשות של מאמצים עקרים שלא התגשמו בכלל בחדר הכושר. ומסיבה זו אני לוקח את הבמה כדי לציין את היתרונות העצומים של עבודה עם מאמן כושר אישי. מאמנים אישיים הם לא רק לכוכבים וספורטאים. כל אדם יכול להפיק תועלת מעבודה עם מאמן. אימון אישי הוא באמת השקעה בבריאות וברווחה. בואו נסתכל על הסיבות לכך שכל האנשים, ואני ביניהם, משיגים יותר תוצאות בעבודה עם מאמן כושר אישי.

אחריות ומוטיבציה - מאמנים מומחים בלהחזיק אותך קצר ואתה יכול לתת להם דין וחשבון על כל מה שעשית או לא בפעילות ובתזונה. כאשר קבעת אימון עם מאמן, המאמן שלך יהיה שם, יחכה רק לך עם חיוך על הפנים שלו / שלה בכל פעם שאתה מופיע. הם עוזרים לך לפתח לא רק את המטרות אישיות שלך, אלא גם  כדי לפתח תכנית מציאותית וברת השגה להשגת יעדים אלה. יש למאמנים את היכולת להאמין בך גם כאשר אתה מרגיש מנטלית נמוך ביותר ולא מאמין בעצמך. "לא יכול" הוא לא באוצר המילים של מאמן כושר אישי.

פיתוח שיגרה , זה קל להגיע לחדר הכושר ולרוץ על ההליכון, אבל אז מה? מאמנים מתחנכים על הדרכים היעילות ביותר כדי לעזור לך להגיע למטרות הכושר שלך. הם יעבדו איתך כדי לפתח שגרה שגורמת ליצר מציאות בשבילך. אם לא התאמנת מספר חודשים, מאמן לא מצפה ממך להתחיל משטר כושר מורכב משגרת 60 דקות 5 ימים בשבוע. מאמן יעזור לך להבין את מה שעושה שכל בחיים שלך כדי למקסם את הזמן שלך בחדר הכושר, אבל לא "לקרוע" אותך. הם יעבדו איתך כדי לפתח שגרת פעילות גופנית שלוקחת אותך בדרך להשגת המטרות האישית שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שייפוואן
חברת שייפוואן עוסקת בספורט לשיפור אורח חיים בריא וכל זאת באמצעות מאמן כושר אישי שיגיע עד אליך לבית לאימון כושר אישי אחד על אחד בשילוב של תכנית תזונה. שייפוואן גם עוסקת בהקמת חדר כושר ובהפעלת חדר כושר ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים, ניתן למצוא טיפים למאמני כושר ולמדריכי כושר באתר | בשייפוואן יש לנו מאמן כושר אישי לילדים ומאמן כושר אישי לנשים בהריון על מנת להגיע לתוצאות מצוינות


 


מאמרים נוספים מאת שייפוואן
 
להגיע לתוצאות עם מאמן כושר אישי
להגיע לתוצאות - עבודה עם מאמן כושר אישי תאפשר לך להשיג את התוצאות שאתה לא יכול להשיג בכוחות עצמך. המטרות של כל אדם הן מאוד אישיות. בין אם זה יהיה ירידה במשקל, שיקום מפציעה, או חברותא. מאמן הולך לפתח את המטרות שיובילו אותך בהמשך הדרך להצלחה.כמאמן כושר אישי, אני עובד במלוא המרץ עם כל אחד מהלקוחות שלי כדי לעזור להם להכיר בתוצאות שלהם, בצורה מוחשיות ובלתי מוחשיות, כמו גם תוצאות שהם לא ממש מצפים להם. זה התוצאות האלו שלא רק מחייבות אותי כמאמן אחראי טלא מחייבות גם אותך כמתאמן להגיע לתוצאות.

מתאמנים עם מאמן כושר אישי ורואים תוצאות
06/10/14 | אימונים
כמה פעמים הגדרתם מחדש את מטרות הכושר החדשות שלכם רק כדי לאבד עניין אחרי כמה שבועות בזמן האימון בחדר הכושר? מאמן כושר אישי ידאג שתגיע למטרות שלכם בזמן המהיר ביותר ועל הצד הטוב ביותר.

יתרונות של המאמן כושר אישי
למאמן כושר האישי קיימים יתרונות רבים במאמר זה ננסה להעלות מקצתם

עדיין מתלבטים בין אם לקחת מאמן כושר אישי או להתאמן לבד
24/09/14 | אימונים
מאמר זה יעזור לכם בהתלבטות בין אם לקחת מאמן כושר אישי או להמשיך ולהתאמן לבד

5 דרכים מהנות להיכנס לכושר
18/08/14 | דיאטה
השוק רווי מוצרים דלי שומן, דלי פחמימות ומזון ללא סוכר. אבל למרות הדיאטות הפופולריות, גלולות "קסם" ומכשירי הכושר החדישים ביותר, אין כמו מספר תרגילי כושר פשוטים ושינוי אורח חיים להשגת תוצאות מפתיעות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI