דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט ימי שמור על חום - צלילה במים קרים
שמור על חום - צלילה במים קרים
יחיאל לוי 28/02/15 |  צפיות: 12895

הוויכוח לגבי מה הוא "מים קרים" ומה הגנת תרמית צריך להיות משוחק על ידי צוללן, לדעתי, לעולם לא יסתיים. אין "מידה אחת מתאים לכל" תשובות לשאלות אלה. לאחר שצלל בכל רחבי העולם בהמון טמפרטורות מים שונות מביא אותי למסקנה זו. חלק מהמים שצללתי בכאשר התחלתי צלילה ראשונה נראה מאוד חם ואני נשבעתי שאני לעולם לא צריך חליפת צלילה. שישה חודשים לאחר מכן, הייתי בחליפה באורך מלאה 3 מ"מ. שישה חודשים לאחר ש, הייתי באורך מלא 7mm עם מכסה המנוע. זה היה רק לצלילה ברמת ספורט, בלי זמני תחתית ופריסה הארוכים הקשורים בצלילות טכניות.

קורס צלילה באילת

זה די נפוץ להתחמם יתר על מידה ואילו הלבשה.כמה טריקים: לקבל מכסה המנוע שלך רטוב לפני שירכיב אותה. זה עושה הבדל גדול בנוחות שלך לפני שנכנס למים. כמו כן,, ברגע שאתה מתלבש באופן מלא לטבול במים. להירטב יעזור לך להישאר בנוח בעת לשים על שאר הציוד שלך.

ישנם גורמים רבים להביא בחשבון בעת בחירת הגנת תרמית הנכונה, אבל כזה שלא צריך להיות בשימוש הוא האגו. צוללנים ידועים חושבים שהם "בעלי דם חמים" וצלילה עם הגנת תרמית מינימאלית. זוהי בחירה רעה. קבלת החלטה על בסיס זה נוגד את העקרונות הבסיסיים של פיסיקה, צולל הצללה עצמו במדיום שהוא 800 פעמים צפופות יותר מאוויר וימשוך את חום מן הגוף בקצב מדהים, לא משנה כמה "חם דם" אתה. החל משלבי תכנון של הצלילה, יש שני דברים שיש לשקול: טמפרטורת יעד עומק וזמן חשיפה בטמפרטורה ש. אם טמפרטורת עומק המטרה היא קרה, עוד שיקול רציני נכנס לתמונה - טמפרטורת אוויר בזמן שמתכונן וחשיפה לשמש. אם מזג האוויר בחוץ חם או חם, צוללנים נוטים מתחת לשמלה לצלילה מתוך פחד מהתחממות היתר, דאגה שווה בודאות.פתרון טוב יותר להתחממות יתר על פני השטח הוא לעת נערכת עם צוות חבר או צלילה כל כך שיהיו מוכנים באותו הזמן וההלבשה באזור שהוא מחוץ לשמש.

כצוללן שצולל במים קרים ועושה קורס צלילה שהוגדר על ידי לי כדבר קר יותר מאשר 24 ° C / 75 ° F, עם טמפרטורות נמוכות כמו - 2 מעלות צלזיוס / 29 ° F, אני תמיד בוחר לצלול בdrysuit.Drysuit מאפשר לך להתאים הגנת התרמית שלך על ידי ההלבשה התחתונה אתה משתמש, ובמקרים מסוימים, אתה יכול להתאים את ההגנה התרמית במחצית העליונה ותחתונה שלך עם שני תחתוני חתיכה. ישנם שני יתרונות גדולים לשימוש בdrysuit: אין הלם מים קר, ואחרי הצלילה נגמרה, העור שלך יבש כאשר אתה לוקח את החליפה מ. לכן, אתה להימנע מקירור evaporational.לצלילות ארוכות יותר שבו טמפרטורת מים היא בסופו של הדבר החם של המדחום, ובמיוחד בתחנות הפחתת לחץ, drysuits יכול להציג קצת בעיה: הצוללן יכול להתחיל להתחמם יתר על מידה. אחת דרכים למנוע זאת היא לקחת את הכפפות שלך ולא-zip מכסה המנוע שלך (אם מכסה המנוע מצויד ברוכסן אחורי).

אפשרויות אחרות עבור שוהים חמים הן חליפות צלילה וחצי drysuits. לשניהם יש כמה יתרונות מאוד ברורים על פני drysuits. ראשית יש עלות; כל צורה של חליפת צלילה נוטה להיות פחות יקר מאשר drysuit. אתה גם לא צריך לדאוג הדלפות, שיכול בסופו לצלול לפני שהוא אפילו מתחיל או לגרום לך להפסיק את הצלילה לפני זמן התור המתוכנן. שני חליפות רטובות וsemidry לספק הגנה תרמית מעולה, ולתחנות דקו הארוכות אלה במים חמים יותר לתת לך את היתרון של רוכסן החליפה כדי לאפשר מים בכך שאתה לא לחמם יותר מדי.חיסרון החליפות רטובות או semidry הוא שניאופרן דוחס בעומק, אשר מפחית את תכונות הגנת תרמית של החליפה, גורם לך לקבל יותר מהר קריר.

נשאר חם במהלך הצלילה הוא חיוני לנוחות של הצוללן, כמו גם בטיחותו. זה מקובל שלהיות קר במהלך צלילה יכול להגביר את הסיכון למחל שחרור לחץ. להקשיב לגוף שלך ולהחליט מה היא טמפרטורה נוחה לך. לא מקבל את מה הוא "ידוע," פשוט להשתמש בו כנקודת התחלה. כמו כן, יש לזכור כי, ההגנה פחות תרמית שהיא מספקת מבוגרת חליפה מקבלת. הדבר נכון במיוחד בחליפות צלילה וdrysuits ניאופרן, אז מה לך כל הזמן חם לפני חמש שנים לא יכול לעבוד עכשיו ב קורס צלילה אילת.

Prodiveisrael.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יחיאל לוי


 


מאמרים נוספים מאת יחיאל לוי
 
הבשורה החדשה בכבישי הארץ
מה הבשורה מביאה אל כבישי הארץ? את הקלנועיות שהן כלי רכב קומפקטי שרק הולך ונעשה יותר ויותר חכם ונדרש.

משדרגים את הרכב ליום החתונה
14/10/21 | חתונות
עדיין הבחירה ברכב יותר מפואר ויותר ממותג תהיה כזו שמובילה אנשים בדרכם אל יום אחר, כמו היום של החתונה.

דגם היוקרה הכי וותיק
בז'אנר של רכבי היוקרה המפוארים קיימות לימוזינות לצד רכבי ספורט מהירים, ולימוזינה היא אולי הדגם הכי וותיק שממשיך להתחדש ולהיות פופולארי למרות שהוא קיים עשרות של שנים.

היתרונות של קלנועיות לגיל השלישי
15/07/21 | רכב
בארץ, ישנה תנועה אל עבר כלי נסיעה חשמליים, כאשר אנשים בגיל השלישי לומדים להכיר את הנוחיות ואת היתרונות הבולטים שיש לקלנועיות להציע עבורם.

נערכים לקראת דירה חדשה
31/05/21 | נדל"ן
פרויקט פינוי בינוי שעבורו חייבים להבין את הפרטים טרם הכניסה לסוג כזה של הרפתקה.

ניקיון של עסקים בתל אביב
ניקיון של משרדים בתל אביב מסייע לשמור על מקום שדואג לבריאות כולם ומראה על המחשבה והדאגה לכל מי שנמצא בחלל העבודה.

נהנים להיות במשרד
צריכה להיות תחזוקה שוטפת של המקום בו מתנהל העסק עצמו, ודבר זה אומר ניקיון, ניקיון ועוד ניקיון.

פתרון חכם של בנייה
אחד מאותם פתרונות שקיימים בארץ, ואותם מבצעים לא מעט קבלנים גדולים הוא פרויקט של פינוי בינוי שמופיעים כבר בכל עיר ועיר.

נסיעה מהנה ברכבי השכרה
רכבי יוקרה הם כאלה שיכולים להציע הנאה גדולה, בעיקר אם הם כאלה שמציעים תמורה מלאה עבור העלות ששולמה.

יוצאים לטיול יומי בקלנועית
נכון להיום יש הרבה מאוד סוגים של פתרונות המסייעים לנוע בצורה כמה שיותר עצמאית, את אחד מאלה מספקת הקלנועית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI