דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה צימרים לפי שעה לזוגות אוהבים
צימרים לפי שעה לזוגות אוהבים
ענבל פלוס 30/09/15 |  צפיות: 3488

חדר אירוח לפי שעה הוא חדר אירוח סטנדרטי המציע שירותי אירוח על בסיס שעתי או על בסיס לילה שלם. צימר לפי שעה הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. חדרים אלו מיועדים לשימוש למגוון רחב של אפשרויות. החל מבילוי זוגי אינטימי לשינוי אווירה ועד לחגיגת אירועים אינטימיים קטנים כמו יום הולדת, יום נישואין, הצעות נישואין וכד'. צימרים מסוג זה הפכו נפוצים בעיקר בשל הדרישה הרבה של קהל היעד. אם בעבר ניתן היה למצוא צימרים בעיקר בצפון והארץ, הרי שכיום ניתן למצוא צימריםהמציעים גם אירוח דיסקרטי במרכז הארץ,בשפלה, בצפון הארץ, בדרום הארץ ואפילו במזרח ישראל. חלקם הגדול של חדריהאירוח ממוקמים במקומות פחות מרכזיים ובפאתי ערים ומושבים. למשל, צימרים בבית דגן או צימרים במשמר השבעה מספקים פתרון יעיל ונוח למתגוררים במרכז או בשפלה. זה מספיק רחוק ממכרים ואנשים, אך זה עדיין קרוב ונגיש לאזור במגורים.

אמנם חדרי אירוח לפי שעה היו  משמשים בעבר  זוגות שאינם רוצים להיחשף בפומבי או רוצים להיפגש בחשאי מידי פעם. לרב הזוגות הללו היו מנהלים רומן מחוץ לנישואין או זוגות הממעטים להחשף מפאת מניעים דתיים או נטיות מיניות שאינן נחשפו. אך כיום זה לא המצב. חדרי אירוח לפי שעה עשויים אף להיות פיתרון של ממש לתכנון אירוע רומנטי לבן או לבת הזוג. למשל, הצעת נישואין או ימי הולדת. צימרים רבים מציעים את האפשרות להתפנק ביין איכותי, בפירות ושוקולדים טובים ובשלל פינוקים נוספים שימתיקו את הערב. ישנם בעלי צימרים שאף מספקים שירות תיאום ועיצוב ייעודי לחדר לפני ההגעה. למשל, עיצוב החדר להצעת נישואין, באווירה רומנטית, נרות, פרחים ויין או כל רעיון אחר שעולה על רוחכם, או לחלופין עיצוב החדר ליום הולדת עם בלונים ועודת יום הולדת. המגוון הוא רחב.

בכל מקרה ובכל צימר בו תבחרו לבלות, חשוב מאוד לברר מבעוד מועד עם בעלי הצימר בשיחה טלפונית את איכות הצימר, את עלות הצימר אם על פי שעה ואם על פי לילה, ומהם השירותים הנילווים כגון מקלחת ושירותים צמודים, פינת שתייה חמה או מיני בר, חניה צמודה ודיסקרטית, פינוקים ותוספות שניתן להזמין וכד'. מומלץ לקרוא המלצות ברשת האינטרנט על מנת לוודא כי מדובר במקום ראוי ונעים ולא במחסן מעופש המתיימר להיות צימר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענבל פלוס


 


מאמרים נוספים מאת ענבל פלוס
 
צימרים לפי שעה לזוגות אוהבים
צימרים לפי שעה שבעבר היו נפוצים לשימוש אצל זוגות המנהלים רומן או זוגות המנסים להסתיר את אהבתם, הפכו לנפוצים למגוון רחב של שימושים. גם לזוגות צעירים וגם לזוגות נשואים הרוצים מעט גיוון בחיים

בחירת עצים להסקה
קמין עצים הבוער בעזרת עצים להסקה הוא אחת הדרכים הוותיקות ביותר לחימום הבית. על מנת להינות מהסקת עצים איכותית, מומלתץ לבחור בעצים המתאימים לכם ביותר

שילוב דשא סינטטי בגינה
09/03/15 | גינון
שילוב דשא סינטטי בגינה הפרטית או בגינה הציבורית נפוץ במיוחד בשנים האחרונות. הסיבות רבות וכולן מוצדקות. הדשא הסינטטי קל לתחזוקה, חסכוני במים, נוח לשימוש, ויפה למראה.

הרחקת יונים מגגות רעפים
09/03/15 | חיות בית
גגות רעפים הם המיקום האולטימטיבי להתמקמות יונים. המרחב הגדול, ההגנה הבטוחה מפני פגעי מזג האויר והגנה יחסית מפני טורפים הפכו את גג הרעפים למקום הנגיש ביותר לקינון. איך מרחיקים את היונים מגג הרעפים?

הרחקת יונים מבנייני מגורים
רעש, לכלוך וצחנה הן רק חלק קטן מהנזקים שהיונים מביאות איתן. הרחקת היונים מבניין המגורים תבטיח לכלל הדיירים איכות חיים גבוהה וטובה יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI