דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר חוסר סיפוק בזוגיות, חוסר סיפוק בעבודה, אכילה רגשית, לא מרוצה, לא מסופק, לא מאושר, ריקנות פנימית, אושר פנימי, שמחת חיים, שביעות רצון, לא מצליח למצוא, מ
חוסר סיפוק בזוגיות, חוסר סיפוק בעבודה, אכילה רגשית, לא מרוצה, לא מסופק, לא מאושר, ריקנות פנימית, אושר פנימי, שמחת חיים, שביעות רצון, לא מצליח למצוא, מ
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 15/07/16 |  צפיות: 3232
חוסר סיפוקבזוגיות, חוסר סיפוק בעבודה, אכילה רגשית, לא מרוצה, לא מסופק, לא מאושר, ריקנותפנימית, אושר פנימי, שמחת חיים, שביעות רצון, לא מצליח למצוא, מה מתאיםלי?

עכשיו יש עודנושא לפעמים בן אדם חווה חוסר סיפוק ממשהו מסוים כגון חוסר סיפוק מהעבודה חוסרסיפוק מזוגיות או אפילו חוסר סיפוק מאוכל, זאת אומרת שהוא אוכל והוא חווה חוסרסיפוק הוא תמיד רוצה לאכול עוד נגיד הוא נמצא במקום עבודה והוא תמיד מחפש עוד עבודהנוספת, נגיד הוא בזוגיות הוא תמיד רוצה עוד משהו. אוקי עכשיו השאלה היא למה זה.

ש: זה דומהלמקרה הקודם בגלל שיותר מדי טוב לו.

אליעד: הכלדומה להכל לא אבל יש פה עוד שכל זה קשור יותר לשכל הראשון, בדבר הראשון אמרנו אםאתה מוסיף מוחלט למשהו הוא מתפרק אם תיקח משהו ותגיד "האם זה טוב באופן מוחלט?" הואמתפרק. עכשיו מה שקורה זה שאם מישהו מנסה לפתור בעיה מסוימת בדרך הלא נכונה אז הרבהפעמים הדרך לא פותרת לו את הבעיה, כמו שמישהו לדוגמא נגיד ינסה לדפוק בקיר מסמר עםמברג וזה לא עובד לו למה כי לזה הוא צריך פטיש.

מה זאת אומרתאם מישהו נגיד יש לו ריקנות פנימית נניח חוסר ערך פנימי ריקנות פנימית, תסביך פנימיכלשהו והוא מנסה לפתור את זה באמצעי חיצוני אז הוא לא מצליח לפתור את זה או הסיבהשבן אדם חווה חוסר סיפוק מהצורה היא בגלל שהוא מנסה לפתור בעיה מסוימת בצורה לאנכונה מנסה לקמבן.

נגיד שמישהונגיד אוכל כי הוא רוצה כרגע לא להיות רעב אז הוא יכול לאכול ולהיות שבע אבל אם הואאוכל מתוך איזה נגיד דיכאון אז האוכל לא יכול לפתור לך את הדיכאון ולכן האוכל לאיספק אותו אף פעם לכן הוא יאכל ויאכל אבל הוא ממשיך לרצות לאכול כי הוא מנסה לפתוראת בעיית הדיכאון באמצעות האכילה וזה בכלל לא קשור אולי זה קשור חלקית.

ש: זה דיטריוויאלי זה לא שורש הבעיה.

אליעד: ולכןאם אתה לדוגמא נגיד לא מרוצה מהעבודה שלך לא מרוצה מאיזה משהו, מישהו לא מרוצהממשהו ואתה מנסה להגיד "למה אני לא מרוצה מזה?" אז לא תמיד אתה לא מרוצה מזה כי זהלא טוב, לפעמים אתה לא מרוצה מזה כי אתה בכלל מנסה לפתור בעיה אחרת באמצעות הדברהזה.

נגיד שמישהומתלונן על האנשים סביבו עכשיו למה הוא מתלונן, עכשיו לפעמים בן אדם מתלונן על אנשיםסביבו כי הם באמת "לא בסדר" ולפעמים הוא מתלונן על כולם, למה הוא מתלונן על כולם?כי הוא בכלל מתוסבך עם עצמו והוא חשב שהם ימלאו לו איזה חיסרון ואז מה לעשות שהם לאיכולים למלא לו את החיסרון ואז הוא מוציא עליהם את העצבים שהם לא יכולים למלא לו אתהחיסרון אבל הם באמת לא יכולים למלא לו את החיסרון.

כי הוא ניסהלפתור את בעיית החיסרון הפנימי שלו באמצעות מערכת יחסים חיצונית ומאחר שזה לא פותרלו את החיסרון כי אי אפשר למלא ריקנות פנימית באמצעות משהו חיצוני לכן הוא יתחיללחפש חסרונות בחיצוני ויתחיל להאשים את החיצוני שהחיצוני אשם, "אתה יודע למה אני לאמרוצה? כי זה ככה" הוא ימצא סיבות. עכשיו ומה הדרך של הבן אדם לדעת, ניתן כיוון איךבן אדם יכול לדעת האם באמת הסיבה שהוא לא מרוצה מהדבר זה כי באמת הדבר לא מתאים לואו שהוא לא מרוצה מהדבר כי הוא בכלל מנסה לפתור בעיה אחרת בצורה לא נכונה, מההסימן?

ש: הוא ימצאאת זה גם במקומות אחרים.

אליעד: מה שאתאמרת זה נכון, עכשיו מה זה אומר שנייה נגיד שמישהו אומר שהוא לא מרוצה ממשהו ואזשואלים אותו "יש משהו שאתה כן מרוצה ממנו?", נגיד מישהו אומר "אני לא מרוצה" נגיד"לך תעבוד? לא אני לא יכול לעבוד פה, למה אתה לא יכול לעבוד פה? זה כל היום ישפקקים, אוקי אולי תעבוד שם? לא יכול לעבוד שם למה לא יכול לעבוד שם שכר נמוך, אוקילך תעבוד שם למה אתה לא יכול לעבוד שם? זה מלחיץ אותי מדי, לך תעבוד שם? שם זה קללי מדי שם זה קשה לי מדי, שם אנשים לא נעימים שם זה אני בודד מדי" כל פעם משהואחר.

ואז אומריםלו, עכשיו לכאורה זה תשובות אובייקטיביות כאילו באמת מה לעשות מה הוא חייב לעבוד עםאנשים לא נחמדים, אבל אם הוא היה מוצא מה האמת "אוקי יש מקום שכן הייתי רוצה לעבודבו?" עכשיו אם הוא אומר "כן הייתי רוצה לעבוד פה ופה" וזה משהו שהוא ריאלי סבבה,אבל שום מקום הוא "לא אני אין לי, לא יודע איפה אני רוצה לעבוד" יפה אז כנראה שכלהתירוצים שתירצת למה אתה לא רוצה לעבוד זה סתם תירוצים כי אתה לא רוצה לעבוד ועכשיואתה רק מלביש את זה ב - "לא רוצה לעבוד כי..., אני לא רוצה לעבוד כי ככה אני לארוצה לעבוד כי ככה" יש משהו שכן היה מספק אותך.

לכן כשבן אדםלדוגמא נגיד רודף אחרי איזה משהו והוא מרגיש שהוא חווה חוסר סיפוק הוא צריך לשאולאת עצמו "יש משהו שכן היה מספק אותי?" אם התשובה אומרת כן אוקי סבבה לך תשיג את זהוזהו, אבל אם התשובה אומרת לא "וואלה באמת אין משהו שמספק אותי לא יודע מה יספקאותי" אתה יודע למה זה לא מספק אותך כי אתה מנסה לפתור בעיה פנימית כנראה באמצעותצורה חיצונית ולכן זה לא יכול לספק אותך.

ש: זה תמידבעיה פנימית?

אליעד: בדרךכלל הסיטואציה היא שבן אדם יש לו איזה חיסרון פנימי והוא מנסה למלא אותו בצורהחיצונית, נגיד בן אדם נגיד מרגיש חוסר ערך עצמי ואז הוא רוצה שיאהבו אותו ואז אףפעם לא מספק אותו כמה שאוהבים אותו למה כי אם הוא היה מצפה שיאהבו באופן יחסי סבבהאז הנה באופן יחסי אוהבים אותך או אפילו באופן יחסי יאהבו אותו יותר אז באופן יחסיאוהבים אותו יותר אבל אם הוא אומר "לא אני רוצה יש לי בעיה פנימית עכשיו אני רוצהשהבן אדם השני יאהב אותי ושזה יפתור לי את התסביך הפנימי שלי עם עצמי" איך זה יכוללפתור לך את זה בדיוק אין אפשרות.

ואז עוד מעציםאת זה נכון ואז עוד יכול להעצים את זה שבן אדם נמצא נגיד לדוגמא במערכת יחסים וזהלא פותר לו את התסביך הפנימי שמלכתחילה בגללו הוא נכנס למערכת יחסית אז הוא עודיותר ואז הוא עוד יותר מאשים, למה כי הוא בא מהמקום הלא נכון. עכשיו מה ההפך של זהאם מישהו יגיד "בעיה פנימית אני פותר רק באופן פנימי" אז עוד פעם החיצוני מאבד אתהמשמעות, ואם בן אדם יגיד "בעיה פנימית אני פותר רק באופן חיצוני" החיצוני לא יכוללפתור לך את הבעיה.

ולכן עוד פעםהגענו למצב שבן אדם צריך כן להגיד "אני רוצה שהחיצוני ימלא לי את החיסרון הפנימי"בשביל לתחזק חיצוני בהנחה שאנחנו רוצים לתחזק תלות חיצונית, בן אדם נגיד רוצה לתחזקזוגיות אם הוא יאהב את עצמו מבפנים רק מבפנים אין אפשרות לזוגיות, אם הוא יגיד "לאאוהב את עצמי בפנים בכלל" גם אין אפשרות לזוגיות. אז צריך לאהוב מספיק את עצמך, אתהצריך להגיד "אוקי אני לא אוהב את עצמי מספיק אני רוצה שהוא יאהב אותי כדי לאהוב אתעצמי אבל באופן יחסי וחלק אני אעשה השלמה לבד" כי אם אתה לא מוכן לעשות השלמה לבדואתה רוצה שרק יאהבו אותך או שתעשה את כל ההשלמה לבד אתה לא יכול לתחזק זוגיות.

ש: אם בן אדםאוהב את עצמו הוא לא צריך שאחרים יאהבו אותו.

אליעד: אם בןאדם מה?

ש: אני אומרתאם בן אדם אוהב את עצמו הוא גם לא צריך שאחרים יאהבו אותו.

אליעד: לא אםבן אדם לא אוהב את עצמו.

ש: אם הוארוצה שאנשים יאהבו אותו בגלל שהוא אוהב את עצמו, אם הוא לא היה אוהב את עצמו למהשיהיה לו צורך שאחרים יאהבו אותו.

אליעד: בן אדםרוצה שימלאו את כוס המים כי היא ריקה נכון?

ש: נכון.

אליעד: אזבגלל שהוא לא אוהב את עצמו הוא רוצה שיאהבו אותו, את אוכלת כי את רעבה. בוא ניתןדוגמא מרעב אם בן אדם יהיה רעב, נגיד שבן אדם הולך לדוגמא למסעדה מה אומרים לובמסעדה "אכול כפי יכולתך", עכשיו אז מה יש כאלה שעושים שלפני המסעדה הם לא אוכליםיומיים ואז הם מגיעים שלושה, ואז הם מגיעים רעבים והם גם מעולפים מתים ואז אין להםכוח לאכול אז לכן והיה אחד שאמר "טוב עכשיו יש לי אכול כפי יכולתך אני צריך לבואבמיטבי שאני אוכל לאכול" אז הוא אכל ואכל ואז ההוא לא במיטבו לא יכול היה לאכול לכןצריך לאכול מספיק כדי שיהיה לך מספיק כוח לאכול.

ש: ויש את זהשעשה חימום בבית לפני.

אליעד: כן זהנכון אבל עוד פעם זה נכון אבל השאלה כמה כי אם אתה תאכל יותר מדי דפק לך את האכילהאחר כך, אם תאכל פחות אין לך כוח לאכול אתה עייף אתה תשוש, כמו אחרי צום שתגיד נגידלדוגמא אחרי צום "אכול כפי יכולתך" אתה לא יכול לא משנה כמה אתה לא יכול לממש אתהפוטנציאל. אותו דבר לגבי כל תחום בן אדם רוצה שמטרה מסוימת תספק אותו, בן אדם נגידרוצה לעשות ספורט ולאהוב את זה עכשיו אם הוא יצפה שהספורט ימלא לו את כל החסרונותשלו אתה תנטוש את זה מהר ואם אתה תגיד "אין לי שום חיסרון אני אמלא את כל החסרונותמבפנים" גם תנטוש את זה.

צריך להשאירמספיק חיסרון כדי שהחיצוני ימלא ועדיין לא לצפות שרק החיצוני ימלא ותמיד עוד פעםאנחנו נופלים על האיזון, צריך למצוא איזון אני מסביר את החוקים אחר כך צריך למצואאת האיזונים.

ש: שהמילוייהיה יחסי.

אליעד: נגידשאת לדוגמא נגיד שבעלך יאהב את עצמו יותר מה שיכול לקרות שהוא יאהב אותך פחות, אוקיואם נגיד לדוגמא את רוצה שהוא יאהב את עצמו פחות מה שיכול לקרות שהוא גם יאהב אותךפחות כי אז הוא יגיד "את לא נותנת לי מספיק אהבה" ואז הוא יאשים אותך וישנא אותך.נגיד את אומרת כזה דבר, נגיד שבעלך פתאום התחיל לאהוב את עצמו יותר ויותר את עצמובלי קשר אלייך אז פתאום אז הוא לא צריך אותך יותר, אבל נגיד שפתאום הוא התחיל לשנואאת עצמו מסיבה כלשהי, ההפך שונא את עצמו גם פתאום יכול להפסיק לאהוב אותך כי את כברלא מספקת אותו יותר הוא כל כך שונא את עצמו שאת כבר לא נותנת לו כלום נניח שהואישנא את עצמו זה יכול להגיע למצב שכבר מה שלא תתני.

ש: נראה כאילוהוא רוצה באופן מוחלט למלא את זה מתוך עצמו.

אליעד: כן זהמה שאמרתי בהנחה שפתאום הוא יתחיל לשנוא את עצמו יותר ויותר זה כבר יכול להגיע למצבשלא משנה כמה אהבה תתני לו זה כבר לא יספק אותו ואז הוא יגיד "את לא נותנת ליכלום".

ש: אז זה מהשקורה גם עם החיסרון לפעמים.

אליעד: באתילהראות שזה לשני הצדדים יכול ללכת.

ש: אבל זהמחבר אותי איכשהו כאילו גם לרצון כאילו להתחבר שבן אדם כאילו מגיע לאיזשהו מצב ששוםדבר לא יכול למלא אותו שום דבר.

אליעד: מה אתבאה להגיד בזה?

ש: לא זה חיבראותי כאילו לזה שבן אדם דווקא בחיפוש שלו אז כאילו שום דבר לא יכול למלא אותו כלוםגם שיאהבו אותו גם שישנאו הוא מרגיש ריק.

אליעד: כל מהשאני אמרתי זה עניין של מודעות.

ש: אתה מביןלמה התכוונתי?

אליעד: השאלהאם את הבנת למה התכוונת.

ש: אני הבנתימצוין.

אליעד: אז אםהבנת הכל בסדר, אני עוד פעם אומר זה עניין של איזון בן אדם שמנסה לתחזק איזה מערכתיחסים כלשהי עם עבודה, כל מטרה כלשהי צריך לשים לב מה רמת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ פילוסופי,פסיכותרפיסט, מאמן אישי, ייעוץ אישי

הכנס לאתרותהנה מעוד מטפל רב תחומי, מטפל רגשי, יעוץ,מכירות, שמחה, מאמרים, לא מסופק, יעוץ אישי, יעוץ, שביעות רצון ועוד...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI