דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער מה ההבדל בין השתלות שיער באירופה להשתלות שיער בתורכיה?
מה ההבדל בין השתלות שיער באירופה להשתלות שיער בתורכיה?
הדס כהן 25/03/18 |  צפיות: 10673

בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה  על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלול לעלות אח"כ ביוקר.

ההבדל העיקרי הראשון הוא שטיפול השתלת שיער באירופה חייב להעשות ע"י רופא מוסמך בהשתלות שיער  ששייך לאיגוד האירופאי להשתלות שיעראחרת אין לקלניקה/לרופא לגיטימציה לבצע את הטיפול. בתורכיה לעומת זאת הרופא הוא מעין סופרוויזר ומי שמבצע את ההשתלות שיער בפועל  ברוב המרפאות זה טכנאים שחלקם הגדול אינו מנוסה בהשתלת שיער ובטח לא בכירורגיה פלסטית.

הבדלים משמעותיים  נוספים הם בכמות הזקיקים שמשתילים.  המרפאות המובילות באירופה ישתילו מקסימום 3000 – 3500 זקיקים בטיפול אחד על מנת לשמר את האזור התורם של המטופל ובכדי להמנע מצלקות וסימנים  , בתורכיה לעומת זאת מוציאים כמוית של 6000 זקיקים ב 4 שעות והרבה פעמים הורסים ומצלקים את האזור התורם וגורמים לנזק בלתי הפיך למטופלים שמקבל משנה תוקף אם וכאשר הם ממשיכים להקריח ויצטרכו שיחזורי שיער נוספים בעתיד.

מעבר לזה יש את הפן האסטטי והאומנותי של ההשתלה .. ההשתלות באירופה הן עדינות יותר וטבעיות יותר עם שיערות בודדות בלבד בקו השיער ובכיוון צמיחה אחיד , קו השיער ממוקם במקום הגיוני ( לא גבוה מידי ולא נמוך מידי ) וישנה מחשבה מעמיקה על המשך ההתקרחות של המטופל. לעומת זאת בתורכיה ההשתלות גסות יותר,קו השיער נמוך מידי ,כיווני הצמיחה של השיער הם שונים ומגוונים אין מחשבה על המשך ההתקרחות של המטופל ושם המשחק הוא להוציא מקסימום שיער במינימום זמן בלי קשר לצרכים של המטופל.

הבדל נוסף וחשוב לא פחות הוא הפן הפסיכולוגי של המטופל והיחס שהוא מקבל מהרופא המטפל . בתורכיה, ברוב המיקרים הרופא יברך אותך לשלום , ישרטט לך את קו השיער וזו פחות או יותר תהיה האינטרקציה של המטופל עם הרופא האחראי.  הטיפול מתבצע בשיטת "סרט נע " ולעיתים הם עושים 8 /9 השתלות שונות ביום וכל הפן הפסיכולוגי האישי שכולל צרכים ורצונות של המטופל לא קיים. לעומת זאת במרפאות האירופאיות המעורבות של הרופא היא הרבה יותר גדולה עוד בשלב של תכנון ההשתלה ותאום הציפיות מול המטופל. במרפאות האירופאיות מבצעים מקסימום 2 מטופלים שונים ביום , יש יותר יחס אישי והקשבה לצרכים והרצונות של המטופל וישנו ליווי צמוד של הרופא גם בימים של לאחר ההשתלה וכמובן מספר חודשים לאחר ההשתלה שמנתחים את התוצאה של המטופל וכמובן את העמידה ביעדים.

לבסוף יש את עניין ההתחייבות של המרפאה כלפי המטופל. ברוב המרפאות באירופה המטופל יקבל כתב התחייבות לטיפול ולצמיחה של 80 אחוז ומעלה עם התחייבות לבצע תיקון במידה והשיער  המושתל לא יצמח.

לעומת זאת ברוב המרפאות בתורכיה אין התחייבות לאחוזי צמיחה ולטיפול,מה שהופך את כל הסיפור להרפתקאה מסוכנת והימור .

אם עדיין לא השתכנעתם תשאלו את עצמכם שאלה פשוטה : אם הייתם צריכים סתימה בשן או טיפול שורש הייתם מוכנים שהסייעת של רופא השיניים תבצע את הטיפול ? ובכן זה אותו הסיפור עם השתלות שיער – רופאים מנוסים צריכים לבצע את הטיפול. השתלת שיער היא לא פחות מורכבת מניתוחים אסטטים אחרים כגון : ניתוח אף , הגדלת חזה ,שאיבת שומן , השתלת שיניים וכל טיפול אסטטי כירורגי אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הדס כהן


 


מאמרים נוספים מאת הדס כהן
 
שווי יהלומים
01/03/24 | חתונות
עבור רבים מאיתנו, יהלומים הם הבחירה הטבעית כאשר מתכוונים לרכוש תכשיט יוקרתי. בכדי לוודא כי אכן מדובר ביהלום איכותי, ושאנחנו מקבלים תמורה מלאה למחיר הקנייה, חשוב לבדוק את שווי היהלומים. כיצד עושים זאת בדיוק? מוזמנים לקרוא ולגלות

הערכת תכשיטים
01/03/24 | עיצוב
בין אם בחרנו לרכוש תכשיט כמתנה יוקרתית, ובין אם קיבלנו את התכשיטים בירושה, אין ספק כי מדובר בפריטים העשויים להיות שווים כסף רב. בכדי לוודא שאכן מדובר בתכשיטים כאלו, חשוב ומומלץ לקחת אותם לבדיקת הערכה מקצועית ומהימנה, שתצביע על השווי המדויק של כל תכשיט

שווי יהלומים
28/01/24 | נישואין
יהלומים הם ללא ספק הבחירה המועדפת של רבים מאיתנו במסגרת מגוון התכשיטים השונים. לצד היוקרתיות והערך הרב שיש לכל יהלום, ניתן למצוא גם לא מעט חיקויים וזיופים. אז כיצד נדע להעריך שווי יהלומים?

הערכת תכשיטים
בעולם התכשיטים ניתן למצוא מגוון נרחב של תכשיטים, כך שאין פלא שעסקאות רכישה/ מכירה של תכשיטים הן עסקאות נפוצות למדי. מאחר ומדובר בעסקה הכרוכה בהשקעה של סכומים לא מבוטלים, מומלץ יהיה לפנות לשירותי הערכת תשיטים, בכדי לוודא כי התכשיט המיועד אכן שווה את ההשקעה שלנו

שווי יהלומים
יהלומים הם בעלי מקום ייחודי בהיסטוריה, וזה כך כבר מאות שנים. מעבר ליופי המיוחד שלהם, הם גם בעלי משמעות סימבולית- יהלומים מייצגים אהבה, כוח ויוקרה. מסיבות אלה ליהלומים יש שווי גבוה, אותו מודדים דרך ארבעה קריטריונים. השילוב של ארבעתם נותנים לכם את הערך של היהלום ואת השווי שלו בהתאם. את כל אלה מודדים אנשי מקצוע בתחום היהלומים.

הערכת תכשיטים
תכשיטים קיבלו מקום של כבוד בעולמנו, ורבים בוחרים לענוד אותם - גם ליומיום וגם לאירועים מיוחדים. יש להם ערך מבחינה תרבותית ומבחינה היסטורית, והשווי שלהם בהתאם. הערכת תכשיטים היא חיונית מסיבות רבות, ואותה מבצעים אנשי מקצוע שידעו לבחון את הקריטריונים השונים.

הערכת תכשיטים. שווה השקעה
על מנת לבצע הערכת תכשיטים נכון וכדאי לגייס אנשי מקצוע בעלי ידע עשיר ומתקדם בחומרים בהם מיוצרים תכשיטים: כסף, פלטינה, זהב ועוד.. היום ניתן למצוא כמעט כל תכשיט שרק נדמיין בטווח רחב של מחירים. לצד תכשיטים שווי ערך המיוצרים מחומרי גלם משובחים קיים שוק עצום של תכשיטים שעל פניו נראים המיטב שבמיטב אבל בפועל הם מיוצרים מחומרים זולים ופשוטים.

שווי יהלומים – כי יש להם ערך רב
שווי יהלומים צריך להיעשות על ידי מביני עניין ודבר בלבד. אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ידע וכלים. ומדוע זה חשוב? כי יש לזה ערך. האם הייתם רוצים שיהלומים שבידכם יוערכו מחצית משווים? ככל הנראה לא. ההשערה היא שתבחרו לגשת למי שייתן לכם הערכה מדויקת. לכן, בדיקה מקצועית של שווי יהלומים שווה את ההשקעה ואת הזמן.

בדיקה גיל
02/11/23 | NLP
בדיקה גיל

כיצד מתבצע אבחון שווי יהלומים?
24/09/23 | חקירות
אם חשבתם שלהביט ביהלום ולהתפאר מיופיו החיצוני זו הערכה לשוויו של יהלום אז קבלו תיקון. שוויו של יהלום נמדד על ידי פרמטרים רבים, לצד זאת, צריך לדעת להבחין כי איננו מעריכים חיקוי זול שאיננו שווה הערכה ראויה כלל. על מנת לבצע בחינת שווי יהלומים נכון להיוועץ באיש מקצוע בעל ידע נרחב בענף.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI