דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות רקדנית בטן לכל אירוע
רקדנית בטן לכל אירוע
עידן שלומן 21/12/18 |  צפיות: 9682

חתונה היא אירוע מרגש ביותר ובטח ובטח עבור הכלה לעתיד. נשים רבות מחכות כל חייהן ליום החתונה ולחגיגה הגדולה שנערכת באירוע של פעם בחיים עם אהוב ליבן.

בשנים האחרונות רבות מהן מתחילות את החגיגות הרבה קודם לכן במסיבה שלמה במקווה ו\או במסיבת רווקות עם החברות ובנות המשפחה הקרובות להן. אחת הדרכים לשדרג כל חגיגה שכזאת היא באמצעות רקדנית בטן שמתווספת לאירוע ומכניסה בו המון שמחה ופעילות באווירה מרגשת ואותנטית.

רקדנית בטן למקווה

הביקור במקווה הוא מאוד מרגש ואף מלחיץ עבור נשים רבות המגיעות למקום לטקס טהרה בפעם הראשונה בחייהן. במקרים רבים מגיעים עימן חברות טובות וקרובות משפחה אל המקווה כדי לערוך את הטקס יחדיו ולשמח את הכלה לעתיד.

תחשבו כמה רבה תהיה ההפתעה והשמחה שלה כאשר בעת היציאה מהמקווה היא תראה את כל אותן חברות וקרובות משפחה מוכנות לה עם רקדנית בטן מקצועית שהגיעה כדי לערוך לה מסיבת חפלה אותנטית באווירה מסורתית במקום הטהור הזה. רקדנית בטן למקווה היא רעיון יצירתי שיהפוך את הביקור למשמח הרבה יותר ויהפוך את הרגע המעט מלחיץ למסיבה אחת גדולה ושמחה עם כל הקרובות במיוחד לכלה לעתיד.

הריקוד במקווה יהיה של רקדנית הבטן והיא תדאג כבר לשלב בו את כלת השמחה כדי להכניס אותה לאווירה של חגיגת החתונה הקרבה ובאה. דרך מצוינת לערוך הפתעה לכל אחת.

רקדנית בטן למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא השלב הבא לקראת החתונה המשמחת ויש מי שבוחרות לחגוג מסיבת רווקות רגועה ושלווה עם מעט מוסיקה ואלכוהול עם כמה חברות קרובות. יש מי שבוחרות לעשות קצת יותר שמח עם מאכלים שונים, מוסיקה ואפילו "רקדן מקצועי" שיפתיע את הכלה לעתיד.

לא לכולן זה מתאים כמובן ויש אפילו כלות רבות שהופתעו לרעה מהעניין. הפתרון? להזמין רקדנית בטן למסיבת רווקות. רקדנית בטן תגיע עם תלבושת מסורתית צבעונית ונוצצת ותכניס שמחה ועניין במסיבת הרווקות בשיתוף של כלת השמחה וכל שאר הנוכחות בריקודים אותנטיים ובאוויר המיוחדת וקסומה.

מעבר להופעה והחגיגה עצמה ניתן להזמין רקדנית בטן למסיבת רווקות אשר תערוך סדנה מקדימה לחגיגה עצמה ותלמד אם הבנות הנוכחות במסיבה תנועות בסיסיות נכונות וגם תביא בגדי רקדניות נוספים לנוכחות כדי להעצים את החוויה ולאפשר ערב ארוך של מוסיקה, שתיה וריקודים באווירה הטובה ביותר האפשרית. רקדנית בטן למסיבת רווקות מעוררת כל אירוע שכזה והיא בהחלט תוספת שניתן להגדיר כמעט בתור "חובה" לכל מסיבת רווקות.

במידה ואת מחפשת רקדנית בטן למסיבת רווקות או רקדנית בטן למקווה, ניתן ליצור עימי קשר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן שלומן

עידן שלומן, מומחה לקידום אתרים בחברת Signup קידום אתרים.

קידום אתר זה מתבצע על ידי Signup קידום אתרים באינטרנט אשר עוסקת בשיווק וקידום אתרים באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת עידן שלומן
 
פרחים לבנים: אלגנטיות ויוקרה בזר שלך
29/01/23 | צרכנות
זרי פרחים לבנים נחשבים יוקרתיים ואלגנטיים במיוחד. אין זה אומר שזרי פרחים בצבעים אחרים לא יכולים לשדר משהו דומה, אך הצבע הלבן תמיד נחשב ליותר נקי, טהור ויוקרתי ביחס לצבעים אחרים. זאת הסיבה מדוע זרי פרחים לבנים נחשבים מבוקשים מאוד לאירועים חשובים או יוקרתיים.

איך להתמודד עם ביקורת שלילית בפייסבוק?
אחד המצבים הכי קשים לכל בעל עסק היא ביקורת שלילית בפייסבוק. כולנו אוהבים לקוחות ממליצים או ביקורות חיוביות אך לעתים יש לקוחות שאינם מרוצים, מתחרים שמחפשים כיצד להכפיש או סתם גולשים עם יד קלה על המקלדת שיוצרים שיימינג ללא סיבה מוצדקת. התנהלות נכונה שלכם תוכל לנטרל את הביקורת השלילית ואפילו לחזק אתכם בעיניי הגולשים שנחשפו אליה.

מיתוג עסקי למשרד שלכם בראש העין
עצמאיים רבים אשר פותחים עסק חדש מתלבטים כיצד למתג את עצמם. אנו לא מדברים על מיתוג באמצעות רשתות חברתיות או הזמנת לוגו מעוצב, אלא יותר על מיתוג המשרד שלהם באופן כזה שישדר מיד במה הם עוסקים ולמה הם טובים בזה. על מיתוג המשרד שלכם – במאמר הבא.

איך לבחור מנעולן בחיפה והקריות?
בזמן שאתרי אינטרנט מציעים לנו מגוון רחב של מנעולנים בכל הארץ, על פי אזורים, תחומי התמחות, ניסיון, זמינות לעבודה ועל פי פרמטרים נוספים, אנחנו צריכים להכריע כיצד אנחנו בוחרים מנעולנים לעבוד איתם.

כיצד גם אתם תוכלו לצאת נקיים מחובות גדולים?
החיים במדינת ישראל אינם קלים ורף ההוצאות נחשב בין הגבוהים בעולם המערבי. המצב הזה מביא רבים "למעוד" במהלך מרוץ החיים, לא לעמוד בתשלומים, מיסים או התחייבויות שלקחו על עצמם ובדרך זו לצבור חובות גדולים שרק הולכים ותופחים מחודש אחד לבא אחריו.

נקלעתם לחובות? הכל על הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי!
פתחתם עסק, לקחתם הלוואות, השקעתם בפרסום, הגיעו לקוחות אבל... העסק לא התרומם, לא הצליח להחזיר את ההשקעה והמינוס הלך וגדל. לקחתם עוד הלוואה, דחיתם עוד ועוד תשלומים לספקים אבל זה עדיין לא עובד וכעת אין כבר כסף לסגור את המינוס, להחזיר הלוואות או לכסות את הצ'קים. הפתרון הוא הכרזה על פשיטת רגל, שברון לב, משבר משפחתי, חנק כלכלי לשנים רבות ותחושה של אין מוצא.

מוניות בקרית גת לכל מטרה
24/05/20 | רכב
מחפשים מוניות בקרית גת לנסיעה בתוך העיר, לאחת הערים השכנות או מונית לנתב"ג מקרית גת? אתם ללא ספק בוחרים בדרך היותר נוחה להגעה מנקודה לנקודה.

תיקון תקלות נפוצות במזגנים ישראליים
בישראל קשה לחשוב על חיים ללא מזגן בבית או בעבודה ולכן כמעט בכל מבנה נמצא מזגן של אחת החברות המובילות (טורנאדו, תדיראן, אמקור וכן הלאה). המזגנים הללו מבוססים על חיבור לחשמל וכוללים מערכת מחשוב לתפעול יעיל ואפקטיבי של המזגן בהתאם לצרכים שלנו.

מדוע הדפסה על קנבס כל כך פופולרית לאחרונה?
28/01/20 | צרכנות
בטח שמתם לב בשנה האחרונה שעוד ועוד בתים שאתם מבקרים בהם מציגים על קירות הסלון ו\או החדרים תמונת קנבס משפחתית כזו או אחרת. אין מה להיות מופתעים שכן מדובר על טרנד עיצובי חם שרק צובר תאוצה.

קבלן שיפוצים בחיפה לעבודות צבע וגבס
28/01/20 | שיפוצים
רכשתם דירה יד שניה בחיפה למטרת מגורים או השקעה ואתם זקוקים כעת לקבלן שיפוצים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI