דף הבית רפואה ובריאות רפואה ניתוח סינוסים בעקבות סינוסיטיס כרוני
ניתוח סינוסים בעקבות סינוסיטיס כרוני
דוד כהן 07/02/19 |  צפיות: 8726

ישנם מחלות שעשויות להציק לנו מאוד, אך לשמחתנו הרפואה המתקדמת הפכה את הטיפול בהם להרבה יותר מהיר ו"נוח" מאשר היו בעבר. כך למשל הטיפול בסינוסיטיס. אם יש לכם כאבי ראש חוזרים ונשנים, ליחה או נזלת ייתכן ויש לנו סינוסיטיס. אין זה אומר שתצטרכו ישר לעבור ניתוח, אולם במקרים כרוניים גם הניתוחים כבר לא נוראיים כמו בעבר. נרחיב על כך כעת.

מהם ניתוחים אנדוסקופיים?

ניתוחים אנדוסקופיים נחשבים לנפוצים מאוד בתחום אא"ג ולאור ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הרפואה בכלל ובתחום הניתוחים הללו בפרט, היום הניתוחים עוברים בצורה חלקה יותר וזמן ההחלמה הוא הרבה יותר מהיר מבעבר. ניתוחים אלה מתקשרים לסינוסים (חללי אוויר פתוחים הנמצאים בתוך הגולגולת שלנו באזורים מסוימים) וכאשר מצטברת שם דלקת אלה עשויים להוביל למחלה הנקראת סינוסיטיס.

מהו סינוסיטיס ומהם הגורמים למחלה?

הסינוסיטיס היא למעשה תוצאה של דלקת ברירית הנשמיתית (אותה רירית שמפרישה ריר שאמור להגן על הסינוסים) והמוקוס (ריר) היוצא ממנה יוצא סמיך ובכמה רבה יותר מהרגיל. כאשר תהליך זה קורה היא גורמת להפרשות בתוך הסינוסים וחסימת דרכי הניקוז שלהם, מה שיכול לגרום לזיהום ולהפוך למוגלה. זמן ההחלמה המשוער יכול להגיע גם עד חודש, אולם אם זה מתמשך ליותר זמן זה כנראה הופך למחלה כרונית. למעשה, אם לא תטפלו בנושא במהירות אורח החיים שלהם עשוי להיפגע משמעותית.

מהם התסמינים והגורמים של סינוסיטיס?

אם אתם מרגישים כאבים בפנים, כאבי ראש, גודש באף, נזלת ואולי אפילו ירידה בחוש הריח – ייתכן ואתם סובלים מסינוסיטיס. ייתכן ואלה מלווים בשיעול, עייפות, קשיי ריכוז, קשיי שינה ובכלל תחושה כללית לא טובה. בדרך כלל הגורמים להתפתחות המחלה קשורים בגנטיקה + שילוב של הסביבה. כך למשל ייתכן ויש צינון עם חיידקים המזהמים את הסינוסים, ייתכן ויש דלקת בשיניים שהתפשטה לחלל הסינוסים, פטרייה, חיסון שלא קיבלתם ועוד.

כיצד מטפלים בזה והאם חייב לעבור ניתוח סינוסים?

הדבר הראשון שנאמר לכם כדי להרגיע אתכם הוא שלא בכל מקרה של סינוסיטיס יש צורך בניתוח. למעשה, מרבית הפעמים בהם מופיעה המחלה נדרש טיפול ראשוני בעזרת תרופות וזה בדרך כלל פותר את הבעיה. כך למשל נטילת אנטיביוטיקה או שטיפות עם מי מלח. במידה ואלה הופכים לכאבים כרוניים והמחלה לא עוברת גם אחרי חודש ככל הנראה יהיה צורך בניתוח. לפני הניתוח תתבקשו לעבור צילום CT ולאבחן אילו סינוסים נפגעו ושאכן מדובר בסינוסיטיס ולא במשהו אחר. לשמחתכם הרפואה היום מתקדמת יותר מבעבר וגם הניתוחים פשוטים יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI