דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
אורית בלום 25/11/19 |  צפיות: 7352

· אחד מכל שלושה אוהדי כדורגל אירופאים חושב שנבחרתו תזכה ביורו 2020

· כמעט רבע (24%) מאוהדי הכדורגל האירופאים היו מבטלים את ירח הדבש שלהם כדי לצפות בנבחרת שהם אוהדים זוכה בטורניר בינלאומי גדול

· יותר מאחד מכל שישה ישראלים (64%) אמרו שיהיו מוכנים לנסוע אחרי הנבחרת למשחקים בארץ או בחו"ל

· 22% אף אמרו שיהיו מוכנים להוציא יותר כסף על חופשה שכוללת אירוע ספורט גדול, מאשר על ירח דבש

ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה, דנמרק, קרואטיה, הולנד, שבדיה וישראל). לקראת ההגרלה של משחקי יורו 2020 שתתקיים בעוד כשבועיים, ובחנה את רמת הציפייה של האוהדים האירופאים מקבוצתם כאשר זה נוגע לטורנירים בינלאומיים.

הישראלים אופטימיים?

על רקע הגרלת הפליאוף הצפויה לנבחרת ישראל לקראת יורו 2020, הישראלים הציגו נתונים די מעניינים. כך למשל, רק 12% מהישראלים חושבים שלא יזכו לראות בחייהם את הנבחרת שלהם זוכה בטורניר בינלאומי גדול. באשר להגרלה של משחקי נבחרתם העידו 48% מהישראלים כי הם בדרך כלל מרגישים נינוחים לפני הגרלות לקראת טורנירים גדולים. הישראלים בהחלט אוהבים לתמוך בנבחרת שלהם באש ומים כאשר יותר מאחד מכל שישה ישראלים (64%) אמרו שיהיו מוכנים לנסוע אחרי הנבחרת למשחקים בארץ או בחו"ל, כדי לצפות בקבוצה במגרש. 22% אף אמרו שיהיו מוכנים להוציא יותר כסף על חופשה שכוללת אירוע ספורט גדול, מאשר על ירח דבש, ואילו המחמירים ביותר (8%) העידו כי יבטלו את ירח הדבש שלהם אם הוא מתנגש עם משחק חשוב של קבוצתם האהובה, כאשר כמעט חמישית (17%) מהישראלים מודים שלא יפריע להם לאבד את מקום עבודתם בשביל להגיע לגמר היסטורי של אירוע ספורט.

האירופאים מאמינים בנבחרות שלהם

התוצאות חשפו רמה מדהימה של אופטימיות ברחבי היבשת - 35% מאוהדי הכדורגל האירופאים מאמינים שהנבחרת שלהם תגיע לגמר ותזכה בגביע בטורניר בשנה הקרובה.

כמעט 40% מאוהדות הכדורגל האירופאיות מאמינות שהנבחרת שלהן יכולה לנצח בטורניר, בהשוואה ל-32% בלבד מאוהדי הכדורגל האירופאים. על אף שחוו שנים מרובות של עליות וירידות, הדור המבוגר הוא עדיין האופטימי ביותר, כאשר 37% מאוהדי הכדורגל האירופאים מעל גיל 65 מאמינים שהנבחרת שלהם תנצח את הטורניר.

באיזו מדינה אירופאית נמצאים האוהדים האופטימיים ביותר?

התמיכה של הגרמנים מרשימה מאוד - 58% מאוהדי הכדורגל הגרמנים מרגישים אופטימיים לקראת ההגרלה הקרובה. עם זאת, בעקבות משחקי הסיום המאכזבים בליגת האומות של אופ”א, בהם הם הפסידו ליריבים המושבעים שלהם - צרפת והולנד - פחות משליש (29%) מהאוהדים מאמינים שהנבחרת שלהם יכולה לנצח בטורניר הבא. 24% מהם פסימיים ביותר לאחר שציינו כי הם מאמינים שהנבחרת שלהם לא תצליח לנצח בטורניר גדול במשך עשר השנים הקרובות.

בקרואטיה נמצאים אוהדי הכדורגל האופטימיים ביותר מבין המדינות האירופאיות שנסקרו לפני ההגרלה, כאשר יותר משני שליש (67%) מהם מרגישים מלאי תקווה לפני הגרלות שמתקיימות לקראת טורנירים גדולים. מה באשר לשנים הקרובות - 45% מהם בטוחים שהנבחרת שלהם תזכה בטורניר גדול בשנים הקרובות.

בעקבות סדרה של הפסדים כואבים ומשחק מקרטע נגד צ’כיה במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל, אוהדי הכדורגל האנגלים הם הלחוצים ביותר במהלך הגרלות משחקים באופן כללי, כאשר יותר משליש (35%) מהם מרגישים מעורערים בנוגע לסיכויי ההצלחה של הנבחרת שלהם. אף שכמעט שליש (32%) מהאוהדים חושבים שהנבחרת שלהם יכולה להגיע לגמר של טורניר בינלאומי גדול בשנה הבאה, קצת יותר מ-1 מ-10 (11%) מודים שהם חושבים שלעולם לא יראו את הנבחרת שלהם מנצחת בטורניר בינלאומי גדול.

הסטטוס של צרפת כנבחרת הפייבוריטית לפני הטורניר משתקף ברמת הציפיה של האוהדים שלה, כאשר יותר ממחצית (51%) מהאוהדים הצרפתים מרגישים אופטימיות לקראת ההגרלה, ושליש (33%) מהם מאמינים שנבחרת צרפת בכדורגל יכולה להגיע עד הגמר ואף לזכות בגביע. כשמרבית השחקנים בנבחרת שכמעט ניצחה בטורניר יורו 2016 עדיין משחקים בנבחרת, לצד כמה שחקנים חדשים ודינמיים, לא מפתיע שפרשנים רבים מסכימים שיהיה קשה מאוד לנצח את נבחרת צרפת בטורניר הקרוב.

לאוהדים הספרדים יש ציפיות גבוהות מהנבחרת שלהם. יותר מ-1 מתוך 3 (36%) אוהדי כדורגל ספרדים מודים שהם מרגישים לחוצים מהגרלת טורניר, אבל הם לא מפחדים לתמוך בנבחרת שלהם. 59% מהם (המספר הגבוה יותר מבין כל האוהדים האירופאים שהשתתפו בסקר) מאמינים שהנבחרת שלהם יכולה להגיע עד הגמר ולנצח בטורניר גדול.

המחקר מעיד כי האוהדים ההולנדים נוטים לחשוב שיורו 2020 הוא אולי טורניר אחד מוקדם מדי עבור הנבחרת ההולנדית. למרות קמפיין מוצלח בליגת האומות של אופ”א, שבה הנבחרת הגיעה לגמר, רק 17% מאמינים שהנבחרת שלהם יכולה לנצח בטורניר קרוב. עם זאת, 33% מאוהדי הכדורגל ההולנדים מאמינים שהם יראו את הנבחרת שלהם מנצחת בטורניר בינלאומי גדול בארבע השנים הקרובות.

אוהדי כדורגל אירופאים מתכננים לנסוע בקיץ הקרוב

המשחקים בקיץ הקרוב יתקיימו ב-12 מדינות שונות, ולכן יותר ממחצית (56%) מהאוהדים שנסקרו אישרו שהם מתכננים לנסוע לצפות בנבחרות שלהם משחקות, בין אם בתוך המדינה שלהם או מחוצה לה.

למרות ש-16% מהאוהדים בדנמרק מאמינים שהנבחרת שלהם לעולם לא תנצח בטורניר בינלאומי גדול, 61% מהם עדיין מוכנים לנסוע בתוך המדינה ומחוצה לה כדי לצפות בנבחרת שלהם משחקת.

אוהדי הכדורגל האירופאים כל כך רוצים לצפות בנבחרות שלהם מתחרות בגמר של טורניר גדול, עד שכמעט רבע (24%) מאוהדי הכדורגל האירופאים בגילאי 18-34 מודים שהם היו מבטלים את ירח הדבש שלהם כדי לצפות בנבחרת שלהם מנצחת בטורניר בינלאומי גדול. יותר מרבע (26%) אמרו שהם היו שמחים להוציא הרבה יותר כסף על נסיעה לאירוע ספורט, בהשוואה להוצאות על ירח הדבש שלהם.

אחוז מדהים מאוהדי הכדורגל האירופאים - 27% - אפילו מודים שהם מוכנים להפסיד את מקום העבודה שלהם, אם זה אומר שהם יוכלו להיות באצטדיון ולצפות בנבחרת שלהם מתחרה בגמר היסטורי.

אריין דייק (Arjan Dijk), סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק ראשי ב-Booking.com, הוסיף: “2020 תהיה שנה מרגשת בספורט - החל מה-UEFA EURO 2020TM באירופה ועד טורנירים גלובליים אחרים ביפן ואוסטרליה. המשימה שלנו היא לעזור לכולם לחוות את העולם, ולנוכח העובדה ששליש מאוהדי הכדורגל האירופאים בין הגילאים 18-34 אומרים שהם נוסעים רק כדי לצפות בנבחרת שלהם משחקת, אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם UEFA ולעזור להם לוודא שלאוהדים תהיה חוויה מצוינת כשהם ייסעו לצפות במשחקי הטורניר. החוויה הזו כוללת הזמנה של מקום אירוח ספורטיבי מושלם, ועוד המון דברים נהדרים שהם יוכלו לעשות בכל אחת מהערים המארחות.”

את שיתוף הפעולה בין Booking.com ל- UEFA EURO 2020TM ילווה דויד וייה (David Villa), המנצח בטורניר UEFA EURO 2008TM והזוכה בפרס נעל הזהב האירופאית, כשגריר של הפרויקט. לאורך הפרויקט צפוי השחקן לשתף פרטים ייחודיים על החשיבות שבתמיכה והאופטימיות הבלתי-נגמרות של האוהדים, עבור השחקנים שנמצאים על המגרש.

מתודולוגיה

המחקר הוזמן על ידי Booking.com ונערך עצמאית בקרב מדגם של 8,073 אוהדי כדורגל אירופאים בגילאי 18 ומעלה מ-12 שווקים (לרבות 900 משיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, ו-400 משיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: בלגיה, דנמרק, קרואטיה, הולנד, שבדיה וישראל. עבודת השטח בוצעה בין 8 באוגוסט ל-2 בספטמבר 2019.

אודות Booking.com:

חברת Booking.comאשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות הדיגיטלית. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה שלBooking.comהיא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליותשמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים - החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-43 שפות ומציעה יותר מ-29 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.2 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI