דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר Phoenix Software International® מרחיבה את הסכם הרישוי לקוד המקור של IBM® z/OS® JES3
Phoenix Software International® מרחיבה את הסכם הרישוי לקוד המקור של IBM® z/OS® JES3
חיים נוי 11/12/20 |  צפיות: 5689

Phoenix Software International® מרחיבה את הסכם הרישוי לקוד המקור של IBM® z/OS® JES3

נגזר חדש פועל להבאת פונקציונליות נוספת ל-JES3plus®, JES3 ו-JES2

אל סגונדו, קליפורניה, 10 בדצמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

Phoenix Software International, Inc. הודיעה היום שהיא הרחיבה את הסכם הרישוי לקוד מקור עם IBM לגבי IBM z/OS® JES3. כחלק מההסכם, Phoenix Software International מתכוונת להתבסס על רישיון קוד המקור הראשון שלה ל-JES3 כדי להוסיף רכיבים נוספים בתחום של העברת נתונים בכמות גדולה. זה מאפשר ל-Phoenix Software International להביא לשוק קבוצה חדשה של מוצרים, כולל רכיבים נגזרים של העברת נתונים בכמות גדולה (BDT), קובץ לקובץ עבור סביבות JES2, JES3 ו-JES3plus®, ו-NJE של SNA עבור סביבות JES3 ו-JES3plus מתוכנן ל-2021.

אלמנט ה-BDT קובץ לקובץ מאפשר למשתמשים של מערכת z/OS אחת להעתיק או להעביר ערכות נתוני MVS רציפות ומחולקות למחיצות אל או ממערכת z/OS אחרת על גבי רשת SNA מסורתית או רשת שמועברת על גבי תשתית IP באמצעות טכנולוגיית EE. קובץ לקובץ תומך בתזמון מובנה לפעולות ההעתקה/ העברה ופועל עם כל מערכת z/OS, לא משנה איזה JES בשימוש. אלמנט ה-BDT של SNA/NJE מאפשר למערכות z/OS שמשתמשות ב-JES3 או JES3plus להעביר משימות ופלט של משימות על גבי אותן רשתות מבוססות SNA.

JES3plus® V1R0, הגרסה הראשונה של המוצר נגזר ה-JES3 של Phoenix Software International, נעשתה זמינה מוקדם יותר השנה ומציעה פתרון ללקוחות z/OS שרוצים להישאר בפונקציונליות מבוססת JES3. שיפורים פונקציונליים נבדקים עכשיו בשטח וצפויים להיות זמינים לכל הלקוחות ברבעון הראשון של 2021.

כדי לקרוא את המאמר המלא, פנו לפוסט בבלוג של Phoenix Software International: https://phoenixsoftware.com/article.php?20201210

למידע נוסף על JES3plus, בקרו בבקשה באתר https://phoenixsoftware.com/jes3plus.htm.

אודות Phoenix Software International

Phoenix Software International, Inc. (www.phoenixsoftware.com) היא חברה שמפתחת תוכנת מערכות ומספקת יישומי תוכנה מתקדמים לארגונים ברחבי העולם. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות לאתגרים העסקיים המודרניים.

ליצירת קשר:

(310) 338-0400
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI