דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מגזין Travel and Leisure מדרג את חבר העמים של דומיניקה כאחד האיים הטובים בעולם
מגזין Travel and Leisure מדרג את חבר העמים של דומיניקה כאחד האיים הטובים בעולם
חיים נוי 22/09/22 |  צפיות: 407

מגזין Travel and Leisure מדרג את חבר העמים של דומיניקה כאחד האיים הטובים בעולם

רוזו, דומיניקה, 21 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

דומיניקה דורגה בין 25 האיים הטובים ביותר ברחבי העולם על ידי מגזין Travel + Leisure. מדינת האי דורגה במקום השמיני בסקר השנתי שנערך על ידי מגזין היוקרה.

מדי שנה, קוראי Travel + Leisureמשתתפים בסקר של הפרסים הטובים ביותר בעולם, סוקרים מקומות ומבקשים מהם לשקול את חוויות הנסיעה ברחבי העולם ולשתף את דעותיהם על הערים המובילות, האיים, ספינות השייט, מכוני הספא, חברות התעופה ועוד. הקוראים דירגו איים לפי הפעילויות והאתרים שלהם, אטרקציות וחופים טבעיים, אוכל, ידידותיות וערך כולל.

בעיני קוראי Travel + Leisure , האיים הטובים ביותר בעולם מבטיחים הרבה יותר ממימי אקוומרין, חופים דרמטיים וחופים בתוליים.

חבר העמים של דומיניקה, הידוע כאי הטבע של האיים הקריביים, תפס את המקום השמיני בסקר מסיבות הכוללות את הג'ונגלים הירוקים השופעים שלו, חופים מרשימים עם חול שחור ומעיינות חמים טבעיים.

דומיניקה השיגה 91 נקודות בסקר, ועקפה את 17 מדינות האי האחרות.

האי מציע לתיירים רגיעה, הסתגרות והרפתקאות אקולוגיות על רקע החופים ויערות הגשם היפים ביותר.

דומיניקה, הידועה בשם Nature Isle מ-300 סיבות מדהימות, מפתה הרפתקנים אקולוגיים ברובם עם 365 הנהרות שלה, האגם הרותח, שונית השמפניה, הר הגעש אפוף יערות הגשם, המעיינות החמים הגופריתיים, אתרי הצלילה המעולים ושביל ההליכה הראשון של האיים הקריביים למרחקים ארוכים.

באמצע הדרך בין גוואדלופ למרטיניק, דומיניקה היא המקום היחיד במזרח הקריביים שעדיין ביתו של אוכלוסייה גדולה של ילידים, הקאלינאגו, שחיים באי מאז המאה ה-13.

בהתבסס על פעילות גיאולוגית דומיניקה הוא אחד האיים הצעירים ביותר בשרשרת הקריביים, לאחר שהגיח לראשונה מהים במהלך עידן האוליגוקן לפני כ -26 מיליון שנה והוא אחד האיים הקריביים האחרונים שנוצרו על ידי פעילות געשית. האי הוא מארג תוסס של תרבויות אירופאיות ואפריקאיות.

ביוני השנה, דומיניקה זכתה בתואר האי מספר 1 בקריביים, והבטיחה את המקום הראשון בדירוג הראשון בהופעת הבכורה שלה בפרסי עולם הנסיעות והפנאי היוקרתיים הטובים ביותר שהתמקדו באזורים הכוללים את האיים הקריביים, ברמודה ואיי הבהאמה. כאחת המדינות המאוכלסות בדלילות, מודעות לסביבה ועשירות מבחינה תרבותית בקריביים, דומיניקה מסתמנת במהירות כיעד טיולים מוביל.

מאז שמשרד התיירות באמצעותDiscover Dominica Authority(DDA) השיק את המיתוג מחדש של היעד החדש והנועז שלו בפברואר 2022, חבר העמים של דומיניקה כבר ראה צמיחה תלת ספרתית באחוזים לכניסות התיירים למדינה. זה גם שופר על ידי רכבת אווירית באמצעות טיסה ישירה מיבשת ארה"ב עם אמריקן איירליינס.

דומיניקה מושכת אליה מטיילת אנינת טעם יותר המחפשת בריאות, טיולים מתחדשים והרפתקניים, וחשוב מכך, יעד בר-קיימא ובעל מודעות סביבתית. מי שמעוניין לנסוע ליעדים פחות צפופים ומחוץ למסלול יקבל בברכה את נכסי הבריאות והרווחה של המדינה, את החי והצומח העשירים ואת המורשת התרבותית שלה.

חלק מהנכסים הללו כוללים את Secret Bay, חוויית נופש של שישה כוכבים ביערות הגשם, המעוצבת להפליא בהרמוניה עם הסביבה כדי לגרום למבקרים להרגיש איחוד עם הטבע. סיקרט ביי זכה בתואר אתר הנופש מספר 1 של Travel and Leisureעבור האזור הכולל את האיים הקריביים, ברמודה ואיי הבהאמה לשנת 2022. אתר הנופש הגיע למקום הראשון בסקר הקוראים של הפרסים הטובים בעולם בפעם השנייה בשלוש שנים באזור.

כאשר מטיילים מחפשים חוויות עמוקות יותר, ייחודיות יותר ומשמעותיות יותר, היעדים צריכים להגן על הייחודיות ולהתמקד באיכות על פני כמות. זה בדיוק מה שדומיניקה מציעה למטיילים כשהיא ממשיכה בנסיעה בת קיימא ומודעת לסביבה.

בעוד שנסיעות ידידותיות לסביבה עשויות להיות טרנד חדש עבור חלקן, הן תמיד היו בחזית התכנון והפיתוח של דומיניקה. עם התחייבויות כלל ארציות לא רק למזער את ההשפעה הסביבתית שלה אלא למעשה לבטל אותה לחלוטין, דומיניקה בדרך להפוך למדינה העמידה האקלימית הראשונה בעולם עד 2030. יוזמה מובילה אחת התומכת ביעד שאפתני זה היא מעבר לייצור 100% אנרגיה מתחדשת מקומית כתרומה לכלכלה של אפס פחמן.

ב-2022 אמורה להסתיים הקמת תחנת אנרגיה גיאותרמית בעמק רוזו, שצפויה לייצר כ-120 מגה-וואט חשמל. הגיאולוגיה של דומיניקה אידיאלית לתמיכה בסוג זה של אנרגיה, שהיא אמינה, יעילה ובעלות נמוכה.

הפרסים הטובים ביותר בעולם מורכבים מסקר שנתי שפותח על ידי עורכי Travel + Leisure, בשיתוף עם חברת המחקר M&RR, מה-25 באוקטובר ועד ה-28 בפברואר, הקוראים מוזמנים להשתתף ולדרג את המלונות, חברות התעופה, ההפלגות והאיים הטובים ביותר.

בדו"ח מדד CBI האחרון, מערכת דירוג שנועדה למדוד את הביצועים והערעור של תוכניות אזרחות גלובלית על ידי השקעות (CBI) במגוון רחב של אינדיקטורים, דומיניקה הבטיחה את המקום הראשון זו השנה השישית ברציפות, וגברה על 11 מדינות אחרות עם אזרחות פעילה על ידי תוכניות השקעה.

תוכניות אזרחות על ידי השקעה מציעות את ההזדמנות לרכוש אזרחות חוקית של מדינה בתמורה לתרומה לקרן ממשלתית של אותה מדינה או השקעה באחד מפרויקטי הנדל"ן שאושרו מראש. תוכניות CBI מספקות בסופו של דבר הזדמנות ייחודית למשקיעים המעוניינים לגשת להזדמנויות עסקיות מוגברות, כמו גם למדינות שעשויות ליהנות מהשקעות זרות ישירות כדי להבטיח צמיחה כלכלית רחבה יותר לאזרחיהן.

יוזמות המסובסדות על ידי ההשקעה הזרה הישירה המועברת באמצעות תוכנית CBI של דומיניקה, למעשה, תורמות למגזר החינוך והתיירות של האי, לתשתית הבריאות, כמו גם ליצירת אתרי נופש ווילות ידידותיים לסביבה ובתים עמידים להוריקן עבור משפחות דומיניקניות.

תוכנית האזרחות על ידי השקעה של דומיניקה נוסדה בשנת 1993 והיא אחת הוותיקות ביותר בתעשיית האזרחות על ידי תעשיית ההשקעות, וקיבלה בברכה משקיעים זרים מרחבי העולם לקבל אזרחות של האומה במשך למעלה משלושה עשורים.


למידע נוסף:

PR Dominica
[email protected]
+27828215664

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI