דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אתר פריים מיאמי בייפרונט (Prime Miami Bayfront ) הוכרז על ידי Urban Core
אתר פריים מיאמי בייפרונט (Prime Miami Bayfront ) הוכרז על ידי Urban Core
חיים נוי 25/03/23 |  צפיות: 276

אתר פריים מיאמי בייפרונט (Prime Miami Bayfront ) הוכרז על ידי Urban Core

הזדמנות נדירה במרכז העיר מציעה פוטנציאל לפיתוח מגורי יוקרה ביעד עולמי

מיאמי, פלורידה, 25 במרץ 2023, (ACCESSWIRE) :

The Urban Core Division, בראשות מיקה מאטינגלי וססיליה אסטבז, מכריזה בגאווה על זמינותו של אתר פיתוח מעולה על חוף המפרץ של מיאמי. האתר ממוקם בשדרות ביסקיין 400, בלב מרכז העיר מיאמי, ומחזיק כיום מרכז מכירות חדיש בשטח של 11,600 רגל רבוע, היושב על מגרש של 18,062 רגל רבוע המשתרע על פני 157 רגל של חזית עם נוף ללא הפרעה של מפרץ ביסקיין.

מיקום שדרות ביסקיין 400


אתר פיתוח עם נוף למפרץ הממוקם בשדרות ביסקיין 400, בלב מרכז העיר מיאמי.

מיקה מאטינגלי, סגנית נשיא בכירה, מציינת כי "זוהי הזדמנות נדירה לרכוש אתר פיתוח מעולה בחזית המפרץ בלב מרכז העיר מיאמי. האתר מיועד ל-T6-80-O, קוד הייעוד האינטנסיבי ביותר של מיאמי, המאפשר עד 80 קומות ו-1,000 יחידות להאקר מימין, עם הזדמנויות להגדיל את הגובה והצפיפות באמצעות תוכניות הבונוס של Miami21 ".

מקום האירוח מציע תוכניות של האדריכל סיגר סוארס (Sieger Suárez) לבניין דירות יוקרה בן 74 קומות הכולל 408 יחידות. קוד התב"ע הליברלי T6-80- O של האתר מאפשר 415 יח"ד מימין וכולל 82 יח"ד נוספות שהועברו מפיתוח אלסר (Elser) הסמוך, מה שמביא את סך היחידות הניתנות לבנייה ל-497.

מרכז העיר מיאמי הופך במהירות ליעד עולמי, ומושך אליו אנשים אמידים וכמה מהחברות הפיננסיות והטכנולוגיות הבולטות בעולם. האתר ממוקם בנוחות ליד האטרקציות והפיתוחים הבולטים ביותר של מיאמי, כולל מיאמי וורלדסנטר ו-וולדורף אסטוריה רזידנס.

המיקום הוא נקודה חמה לתיירים, המושכת למעלה מ -4 מיליון תיירים מדי שנה ברדיוס של 1/2 מייל. 400 Biscayne ממוקם אסטרטגית ליד נמל השייט הגדול ביותר בארה"ב ותחנת הרכבת ברייטליין במיאמי - תחנת רכבת מהירה המחברת לאוונטורה, בוקה, פורט לודרדייל, ווסט פאלם ביץ' ואורלנדו.

אתר פיתוח מעולה זה מציע הזדמנות ייחודית למשקיעים ומפתחים לנצל את הצמיחה המתמשכת של מרכז העיר מיאמי. קרבתו לאטרקציות מרכזיות, מרכזי תחבורה וסצנה פיננסית וטכנולוגית מתפתחת הופכים אותו לפוטנציאל אטרקטיבי לפיתוח מגורי יוקרה.

עם המיקום חסר התקדים ופוטנציאל הייעוד שלו, אתר400 Biscayneעומד להפוך לתוספת איקונית לקו הרקיע של מיאמי, מה שמבסס עוד יותר את מעמדו של מרכז העיר מיאמי כיעד עולמי לתושבים אמידים ותיירים כאחד.

למידע נוסף על הזדמנות פיתוח נדירה זו, בקרו בכתובת 400biscayne-blvd.comאו צרו קשר עם מיקה מאטינגלי וססיליה אסטבז ב- Urban Core Division.

אודות Urban Core Division

עם התמקדות מובהקת בשווקים העירוניים הצפופים של דרום פלורידה, Urban Core Division היא מתווכת נדל"ן מסחרי בשירות מלא המספקת שירותי מכירות וייעוץ לבעלים, משקיעים ויזמים. הצוות מונע על ידי נתונים שכונתיים מקומיים רבי עוצמה וקשרים תעשייתיים ללא תחרות, וממנף את רשת אנשי המקצוע מרחיקת הלכת שלו כדי למצב נכסים מסחריים לחשיפה מקסימלית בשוק. למידע נוסף, בקרו באתר 400biscayne-blvd.com.

למידע נוסף:

Mika Mattingly 
Commercial Real Estate Broker
[email protected]
(786) 486-4391

מקור: Urban Core

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI