דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קבוצת Apparel פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון
קבוצת Apparel פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון
חיים נוי 06/05/24 |  צפיות: 154

קבוצת Apparel פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון

סימה גנוואני ווד, מייסדת ויו"ר Apparel Group הדגישה את נושא "גיוון, שוויון והכללה" ואת מסירותה הבלתי מעורערת לטיפוח מקומות עבודה מכילים ולקידום שוויון מגדרי במגזר הקמעונאי ברחבי האזור.

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 6 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף סטייל, מכריזה בגאווה על שורה של הישגים יוצאי דופן ברבעון הראשון של 2024, המבססים את מעמדה כמובילה בענף.

ינואר:

Apparel Group פתחה את השנה עם פרס 5 הכוכבים היוקרתי מטעם הקרן האירופית לניהול איכות (EFQM), מתוך הכרה במחויבותה למצוינות עסקית, ראיית הנולד האסטרטגית וטיפוח תרבות של חדשנות ואיכות במגזר הקמעונאי הדינמי.

בנוסף, קרן האישה העולמית הכריזה בגאווה על סימה גנוואני ווד, מייסדת ויו"ר Apparel Group , כנואמת מכובדת באג'נדה העולמית של נשים בדאבוס, שהתקיימה במהלך שבוע הפורום הכלכלי העולמי ב-18 בינואר בדאבוס. השתתפותה של סימה גנוואני ווד מדגישה את מסירותה של Apparel Groupלקידום העצמה נשית וגיוון על במה עולמית.

בחודש ינואר הייתה גם ההשקה של Bliss Bites, מותג מזון מהפכני לבריאות המעיים ובתי קפה שהושק על ידי קבוצת Apparel, המספק את הביקוש הגובר למוצרים ממוקדי בריאות בקרב הצרכנים.

פברואר:

בפברואר, Apparel Group הוכרזה כשותפה ראשית בפרסי RLI MENA ושותפה בסגנון חיים עבור RLI MENA Connect בריאד, ממלכת ערב הסעודית. בנוסף, Apparel Groupזכתה בתואר השותפה הקמעונאית של השנה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בטקס פרסי RLI MENA היוקרתי לשנת 2024, תוך הדגשת הצלחתה והשפעתה המתמשכת בנוף הקמעונאי באזור.

יתר על כן, Apparel Groupעשתה צעדים משמעותיים בשותפויות הקמעונאיות שלה ובהכרה בתעשייה. החברה נחשפה כשותפה הראשית בפסגת MENA העשירית של מעגל מנהיגי הקמעונאות MENA 2024 בריאד, ממלכת ערב הסעודית, ואישרה מחדש את מחויבותה להניע חדשנות ומצוינות במגזר הקמעונאי.

מרץ:

חודש מרץ סימן רגע מכונן נוסף עבור Apparel Groupכאשר חגגה את הפתיחה החגיגית של חנות Nysaa הראשונה באזור GCC, מיזם משותף עם Nykaa, קמעונאית היופי הרב-ערוצית הגדולה ביותר בהודו. שיתוף פעולה זה משלב את היכולת הקמעונאית של Apparel Groupעם המומחיות של Nykaa, ומציע לצרכנים חוויית קנייה ברמה עולמית בדובאי.

בנוסף,Apparel Group הרחיבה את פורטפוליו היוקרה שלה עם ההשקה החגיגית של Forest Essentials בקניון דובאי הילס. האירוע הציג תפאורה מעודנת, שסחפה את האורחים בעולם האיורוודה המפוארת. פריחות בצבעים עזים ותצוגות מוצרים מרשימות הדגישו את המרכיבים הטבעיים המרכזיים באתוס של Forest Essentials.

בהתרחבות אסטרטגית, Apparel Group הרחיבה את השותפות שלה עם Crocs, והביאה את המותג האיקוני הזה תחת חסותה בכווית. מהלך זה מרחיב את נוכחות החברה ב-GCC, שם היא מפעילה כבר 88 חנויות קרוקס.

כהשלמה למאמצי ההתרחבות שלה, Apparel Group שיתפה פעולה עם Dubai Holding ביוזמת 'Gift It Forward', שמטרתה לתמוך ביותר מ-8,500 תושבי דובאי במהלך הרמדאן. יוזמה זו מדגישה את מסירות החברה לאחריות חברתית ומעורבות קהילתית.

החודש חזרה גם המכירה המקוונת הגדולה של Apparel Group, המציעה מבצעי קניות בלעדיים לחג הקורבן בהנחות של עד 80%. מכירה זו חיזקה עוד יותר את המוניטין של החברה כמובילה בחדשנות קמעונאית.

אפריל:

ככל שהמומנטום נמשך לתוך אפריל, Apparel Group הגבירה את מאמצי ההתרחבות שלה עם חשיפת 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון של 2024. פתיחות חדשות אלה מדגימות את מחויבותה של החברה לספק חוויות קנייה יוצאות דופן ולענות על הצרכים המתפתחים של בסיס הלקוחות המגוון שלה. התרחבות זו כללה את השקת החנות הראשונה של קטאר Forever New, הרביעית ב- GCC, כחלק מתוכנית הרחבת מיזם משותף לפתיחת 40 סניפים.

יתר על כן, Apparel Groupאישרה מחדש בגאווה את מחויבותה למצוינות על ידי הפיכתה לשותף הפלטינה לפסגת הקמעונאות 2024, שנערכה תחת חסותו של שייח מוחמד בן ראשיד אל מכתום, סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות הערביות ושליט דובאי. השותפות מדגישה את מסירותה של Apparel Group להנעת דיונים ויוזמות טרנספורמטיביים בזירת הקמעונאות העולמית.

החברה גם סיימה את תפקידה כשותפה פלטינה בפסגת הקמעונאות 2024, המתארחת באטלנטיס הנודעת, The Palm. הפסגה, שהתקיימה ב-23 וב-24 באפריל, הפגישה דמויות בולטות בקמעונאות העולמית, והחליפה תובנות ואסטרטגיות יקרות ערך החיוניות להתפתחות המגזר הקמעונאי. ניראג' טקצ'נדאני, מנכ"ל Apparel Group, השתתף בפאנל שדן בחשיבות האסטרטגית של הרחבת השוק ב- GCC ובצורך בגישות חדשניות להגדרה מחדש של חוויות רב-ערוציות. סימה גנוואני ווד, מייסדת ויו"ר, כיבדה גם היא את הפסגה בנוכחותה בפאנל בנושא החיוני של 'גיוון, שוויון והכללה - השראה לדור הבא של כישרונות קמעונאיים'.

ניראג' טקצ'נדאני, מנכ"ל Apparel Group, התייחס להישגים אלה ואמר: "אנו נרגשים להכריז על המשך הצמיחה וההצלחה שלנו ברבעון הראשון של 2024. ציוני דרך אלה משקפות את מסירותנו הבלתי מעורערת למצוינות, חדשנות ויצירת השפעה חיובית בקהילות שאנו משרתים. במבט קדימה, אנו נשארים מחויבים לדחוף גבולות, לטפח שותפויות ולספק ערך שאין שני לו ללקוחותינו".

למידע נוסף על Apparel Groupוהיוזמות האחרונות שלה, אנא בקרו באתר הרשמי בכתובת https://apparelglobal.com/en/

אודות Apparel Group LLC

קבוצת Apparelהיא קונגלומרט קמעונאי עולמי של אופנה ולייף סטייל השוכן בצומת הדרכים של הכלכלה המודרנית - דובאי, איחוד האמירויות הערביות. כיום, קבוצת Apparelמשרתת אלפי קונים להוטים באמצעות יותר מ- 2,200 חנויות קמעונאיות ובלמעלה מ-85 מותגים בכל הפלטפורמות תוך העסקת מעל 22,000 צוותים רב-תרבותיים.

קבוצת Apparel חצבה את נוכחותה החזקה ב- GCC והרחיבה שערים משגשגים לשוק בהודו, דרום אפריקה, סינגפור, אינדונזיה, תאילנד, מלזיה, פקיסטן ומצרים. בנוסף, קיימות אסטרטגיות ברורות לכניסה לשווקים מתעוררים כמו הונגריה והפיליפינים.

קבוצתApparelיצרה חוויה רב-ערוצית, ומפעילה מותגים שמקורם בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה ואסיה. המותגים כוללים שמות מובילים בתחום האופנה, ההנעלה וסגנון החיים כמו טומי הילפיגר, צ'ארלס וקית', סקצ'רס, אלדו, ניין ווסט, Aeropostale, Jamie’s Italian, טים הורטונס, Cold Stone Creamery, Inglot ו- Rituals.

קבוצת Apparelחייבת את הצמיחה המדהימה שלה לחזון ולהכוונה של המייסדת והיו"ר הדינמית שלה, סימה גנוואני ווד, שלקחה את החברה מחיל אל חיל מאז הקמתה בשני העשורים האחרונים.

https://apparelglobal.com/en/

ליצירת קשר:

[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת – קרדיט צילום The Apparel Group

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5c6ed637-e72f-4bc7-af09-63a84fe85c57

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI