דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח מקיף וביטוח חובה לרכב
ביטוח מקיף וביטוח חובה לרכב
בוני חרמון 26/08/10 |  צפיות: 5284

ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלאנחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן שלתאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרחהמציאות.

לא רק בנהיגה אסור לקחת סיכון, גם בביטוח. ביטוח חובה,כשמו כן הוא, מעניק כיסוי מינימאלי. מי שרוצים לחסוך כסף – טוב יעשו אם יקצצו בסעיפים אחרים. ויתור על ביטוח מקיף הוא המעשה הפחות נכון והפחותנבון שכל בעל רכב יכול לעשותו.

אם נהג רוצה לישון בשקט בידיעה שאם וכאשר יקום והוא יהיה מעורב,  חסוחלילה, בתאונה, ואם, חלילה וחס, יאונה רע לו ולרכבו – ביטוח מקיף עשוילפצות על חלק ניכר מנזקי הרכוש.

הנה מעשה שהיה: זמן קצר לאחר שסיימה אחת מבנותיי את תקופת החונכות והיתהרשאית לנהוג ללא ליווי  היא גרמה תאונה קטנה, כמעט זניחה, שאיש לא נפגעבה. היו  מעורבות בה שתי מכוניות. אחת שלי, אשר מכסה תא המטען שלה נמעךואחת של משפחה, אשר הנזק שנגרם למכוניתה היה זניח וכמעט לא נראה. תוך גילויאצילות נפש מעוררת התרגשות ויתרה  המשפחה אשר  בי שפשפה את רכבה ולא רצתהשום פיצוי. נפרדנו בלחיצת יד. מאחר שהיה לנו ביטוח מקיף הטיפול של חברתהביטוח שלנו במכונית שניזוקה היה מהיר, יעיל, ענייני. שילמתי השתתפות עצמית( אל תתפסו אותי בסכום) ובתוך שעות אחדות המכונית נראתה כאילו לא אירעדבר.

זה מקרה פרטי. זו דוגמה אחת. אבל   גם ממנה ניתן לזקק תובנה קטנה: כאשר יש ביטוח מקיף, אפשר לישון בשקט. אפשר להיות רגועים.

ביטוח מקיף אפשר לעשות אצל חברות שונות.  הטוב ביותרהוא לעשותו אצל סוכנות ביטוח שאתם מכירים את מי בה שמטפל בנושא הביטוחהיכרות אישית.  דווקא בשעת אמת, שהיא שעת מבחן, שעה שזקוקים לסיוע הביטוח,טוב שיהיה שם ופנים, אדם מוכר שניתן לסמוך עליו, מי שהקשר האישי עמו אף הואינסוך בכם שקט וביטחון, שנושא הביטוח יטופל באופן האנושי והמקצועי ביותר.העיקר – סעו לאט ובזהירות!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בוני חרמון

סטטוסים לפייסבוק | סמיילים לפייסבוק



 


מאמרים נוספים מאת בוני חרמון
 
קורס בניית ציפורניים
29/08/11 | נשים - אחר
קורס בניית ציפורניים הוא לא סתם עוד קורס אלא מקצוע לחיים שתוכלי להתפרנס ממנו. כי אחרי שתקבלי תעדה בסיום קורס בניית ציפורניים תוכלי להציגה במקומות עבודה ממש כמו כל תעודה אחרת ולעבוד בתחום

תרגום טקסטים שונים
תרגום טקסטים נדרש כאשר אנו מבקשים "לייבא" טקסטים בשפה זרה למטרות מקומיות – הכוונה היא לתרגום מאמרים, תרגום מסמכים, שירים, וכדומה.

מגוון הפעלות לימי הולדת בצפון מהנים
באמצעות הפעלות לימי הולדת בצפון אנחנו יכולים ליצור יום הולדת בלתי נשכח עבור הילדים שלנו - הפעלות לימי הולדת בצפון מספקים את ההנאה, את הריגוש, את הכיף ואת כל מה שהילדים מצפים לו במהלך האירוע.

שמלות כלה- כדאי לדעת איך תגשימי חלום
25/08/11 | חתונות
איך לבחור שמלות כלה בדיוק בשבילכן וכמובן מידע על שמלות כלה 2011 – שמלות כלה עכשוויות ויפות.

פייסבוק - העולם האמיתי / וירטואלי?!
מה עוד יש לנו בפייסבוק שגורם לי לחשוב שהוא העולם האמיתי. ניגע שניה בנושא של סטטוסים לפייסבוק וכל מיני אנשים שעשו מזה קריירה. המונח הזה סטטוסים לפייסבוק הוא מונח מוכר ולא חדש וכולנו אוהבים לרשום את זה

החלקה יפנית וצרפתית לכל סוגי השיער- לנשים שרוצות להיות יפות יותר
החלקה יפנית היא ללא ספק שינוי גדול מאוד שאישה יכולה לעשות בשיערה. וכמובן המחיר הוא בהתאם. לא מדובר כאן בטיפול סתמי וחד פעמי. בדומה להחלקה יפנית, החלקה צרפתית מעשירה את השיער במינראליים ושמנים מיוחדים.

ביטוח מקיף וביטוח חובה לרכב
26/08/10 | ביטוח רכב
אם נהג רוצה לישון בשקט בידיעה שאם וכאשר יקום והוא יהיה מעורב, חס וחלילה, בתאונה, ואם, חלילה וחס, יאונה רע לו ולרכבו – ביטוח מקיף עשוי לפצות על חלק ניכר מנזקי הרכוש.

קייטרינג - שירותי הסעדה
קייטרינג – שירותי הסעדה – הם פתרון טוב, קל וזמין עבור מי שעורכים אירועים שונים, אם באולמות ואם בחוץ.

העלאת תמונות | העלאת קבצים
מהו אתר העלאת תמונות ? לשאלה זאת יש פירוש נרחב מאוד. במאמר נעסוק בפירושים העולים עם הקמת אתר של העלאת תמונות או קבצים..

תיקון דודי שמש
אויבו הגדול של תיקון דודי שמש הוא הניקיון, כלומר השמירה עליו. אבל יש מקרים שבהם חרף השמירה וההקפדה על ניקיונם - אין מנוס מהכרח תיקון דודי שמש. ככל שייפלא הדבר בעיניכם, תיקון דודי שמש עשוי להאריך את משך חייהם פי שניים לעומת דוד חדש העלות הכספית נמוכה בהחלט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI