דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוצים - שיפוץ דירה
שיפוצים - שיפוץ דירה
אורי 12/09/10 |  צפיות: 2382

שיפוצים- תופעה נפוצה בעידן המודרני

תרבות המגורים של האדם המודרני שונה לגמרי מתרבות המגורים של האדם שחי בעידן העתיק, אם בעבר האדם היה נודד ממקום למקום  וכל פעם היה בונה לעצמו מבנה מגורים ארעי , הרי שהיום בעידן של מגורי הקבע בני האדם יכולים לגור עשרות שנים באותו בית, בעידן כזה של מגורי קבע יש צורך בשיפוץ סביבת המגורים והתאמתה לתרבות המגורים המתפתחת עם השנים, וכן יש צורך בחיזוק המבנה המתבלה ושדרוגו ע"י ביצוע פרויקט שיפוצים.

בתים רבים עוברים היום סוגים שונים של שיפוצים שנובעים מסיבות שונות, ובנוסף לכך כל פרויקט שיפוצים נראה אחרת ממשנהו משום שכל פרויקט שיפוצים נועד להשיג יעדים אחרים. יש כאלו שיחליטו על פרויקט שיפוצים מתוך רצון להעלות את ערך הדירה או אולי להגדיל את שטח הדירה עקב הרחבת המשפחה, זהו שיפוץ דירה כללי. ויש כאלו שיחליטו על פרויקט שיפוצים נקודתי שיתמקד רק בשיפוץ הצנרת או בשידרוג מערכת החשמל בבית.

כל פרויקט שיפוצים  בין אם שיפוץ דירה או לא משנה מה ההיקף שלו, דורש מאתנו למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר והאמינים ביותר, החיפוש אחר אנשי המקצוע הקשורים לתחום שיפוצים השתנה גם הוא עם השנים,  אם פעם אנשים היו מזמינים אנשי מקצוע  בהתאם להמלצות שהם קיבלו מחברים או בני  משפחה, הרי שהיום אפשר למצוא אנשי מקצוע  גם באתרי האינטרנט השונים שמספקים מידע רב על אנשי מקצוע הקשורים לעולם שיפוצים כלליים. יש אתרים שבהם אפשר למצוא חוות דעת על אנשי המקצוע, ויש אתרים שבהם אפשר לנהל מכרז שבו בעל הדירה מציג את הפרויקט שהוא מעוניין לבצע בדירה והוא מחכה לקבל הצעות מחיר מאנשי המקצוע השונים.

בשנים של מיתון כלכלי ושל עליה מואצת במחירי הדירות  קבלני שיפוצים הפכו להיות אנשי מקצוע מבוקשים משום שיותר ויותר בעל דירות מבינים שעדיף להם לשפץ את הדירה הקיימת בעלות נמוכה ולא להשקיע הון עתק ברכישת דירה חדשה שתאלץ אותם להכנס לחובות כספיים גדולים.

אם אתם שוקלים לשפץ את הבית שלכם או המשרד שלכם כדאי שתזכרו שפרויקט שיפוצים הוא לא פרויקט שאפשר לשלוף אותו מהמותן בקלות, זהו פרויקט הדורש מכם לא מעט מחשבה ותכנון, עליכם לחשוב היטב מה אתם בעצם רוצים להשיג בפרויקט השיפוצים, מה את צריכים שיהיה בסביבת המגורים שלכם, איזה תקציב יש לכם  לפרויקט השיפוצים ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI