דף הבית בידור ופנאי עיצוב לימודי אנימציה - תוכנה לעריכת סרטי תלת מימד
לימודי אנימציה - תוכנה לעריכת סרטי תלת מימד
אסי שרון 24/09/10 |  צפיות: 3561

אנימאיה - תוכנה לעריכת סרטים \ אנימציה

אנימציה ממוחשבת מאפשרת הדמיה של תוכן בצורה וירטואלית, ישירה, ממוקדת ובהירה. שימוש באנימציה ממוחשבת ממחיש פרטים, מראה דגשים חשובים ומדגיש יתרונות חשובים אשר קשה להראותם עד בלתי אפשרי בצורה רגילה כמו ציור, צילום או שרטוט.

בעבר, אנימציה הייתה מנת חלקם של סדרות וסרטי טלוויזיה מצוירים ואילו כיום, אנימציה ממוחשבת נמצאת בכל,  במצגות עסקיות, שרטוטים אדריכליים, אתרי אינטרנט, משחקי מחשב, הדמיות שונות וכמובן תוכניות טלוויזיה וסרטי קולנוע בכולם משתתפת טכנולוגיית האנימציה הממוחשבת

אנימציה ממוחשבת היא תחום המשלב בתוכו את עולם גרפיקת המחשב ועולם האנימציה גם  יחד ואשר מאפשר יצירה של דימויים נעים באמצעות שימוש בתוכנות  אנימציה  שונות.

תוכנות אנימציה ליצירת אנימציה ממוחשבת

עולם גרפיקת המחשב  מוצף בתוכנות גרפיקה ייחודיות המומלצות במיוחד למי שעוסק באנימציה ממוחשבת להלן סקירה קצרה של חלק מהתוכנות:

תוכנות מגניבות של אדובי – לפלאש תוכנה ונגן ייחודים המאפשרים יצירה של סרטוני פלאש, ניתן באמצעות התוכנה ליצור יצירות אנימציה, משחקים ואפליקציות ויזואליות אחרות . תוכנות אדובי פלאש מבוססת על גרפיקת וקטורים התורמת למשקל קובץ קטן. בשונה מתוכנות אנימציה אחרות  ליצירות אנימציה בפלאש ניתן לצרף קובצי קול ווידאו.

תוכנת האנימציה Pivot – Pivot היא תוכנת אנימציה המאפשרת ליצור סרטוני אנימציה פשוטים לצורך העלה לרשת האינטרנט , רבים משתמשים בתוכנת אנימציה זו על מנת להעלות סרטונים ליוטיוב.

תוכנת גרפיקה   3ds Max  - 3dMax היא תוכנה ליצירת אנימציה מוחשבת תלת מימדית, התוכנה יצאה במספר רב של גירסאות ומשדרגת את עצמה בכל עת.

תוכנת האנימציה בלנדר -  תוכנה חופשית לעיצוב גרפיקה ויצירות אנימציה ממוחשבות  קיימות גרסאות רבות של תוכנות אנימציה מסדרת בלנדר המתאימות למערכות הפעלה שונות, התוכנה עובדת באמצעות קיצורי מקשרים, דבר אשר מקשה על משתמש חדש בתוכנה  אך יעיל מאוד לשימוש קבוע.

תוכנת האנימציה  MAYA – מאיה היא תוכנת גרפיקה המשתמש גם ליצירת אנימציה ממוחשבת תלת מימדית, משתמשים בה בעיקר בתעשיות משחקי המחשב ובהדמיות אדריכליות.

הדמיות אדריכליות ואנימציה ממוחשבת - לימודי אנימציה

אנימציה ממוחשבת היא יצירה של דימויים נעים באמצעות שימוש במחשב, האנימציה היא כלי מצוין ליצירת הדמיות אדריכליות המשמשות אדריכלים, ארכיטקטים ומעצבי פנים., הדמיות אדריכליות הן יצירת הדמיה של המבנה האדריכלי, בהדמיות משתמשים ליצירת פרזנטציות וסרטוני אנימציה לענף הבניה.
הדמיות אדריכליות יכולות לכלול צילום פנוראמי ומעין סיור וירטואלי של תוך וחוץ המבנה האדריכלי. ההדמיה האדריכלית ממחישה לצופה בה את מראה המבנה המוגמר כמו כן,שימוש באנימציה בתורה הדמיה אדריכלית יעיל יותר משימוש בצילומים ושרטוטים רגילים מהם קשה ללקוח להתרשם ממראה המבנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI