דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוצים - שיפוץ מטבח
שיפוצים - שיפוץ מטבח
אורי 01/10/10 |  צפיות: 2346

שיפוץ מטבח.

 

המטבח הוא אחד החדרים השימושיים ביותר בבית, המטבח הוא אחד החדרים שבהם אנו נוכחים הכי הרבה זמן, היום בעידן המודרני אנו רואים טלוויזיה במטבח, אוכלים במטבח, ופוגשים חברים במטבח. השימוש היומיומי במטבח הביא לכך שיש לא מעט בתים שמחליטים על שיפוצים במטבח. יש כאלו שיחליטו על שיפוץ מטבח רק לאחר שהכול כבר התפרק והתבלה והמטבח איבד את צורתו. ויש כאלו שיחליטו על שיפוץ מטבח משום שהם רוצים להתאים את המטבח שלהם לעידן העיצובי החדש שבו יש אי במרכז המטבח.

שיפוץ מטבח אינו עניין פשוט וקל לביצוע, והוא דורש לא מעט עבודה. פרויקט של שיפוצים במטבח מתחיל בהסרת משטח העבודה הישן, והסרת הקרמיקה מהקירות ונמשך בהתקנה של משטח עבודה חדש והדבקה של אריחי קרמיקה חדשים . בנוסף לכך יש פרויקט שיפוץ מטבח שיכלול גם שיפוץ של הארונות הקיימים או החלפת הארונות הקיימים בארונות חדשים.

שיפוץ מטבח קווים מנחים

אם וכאשר החלטתם על שיפוץ מטבח כדאי קודם כל להשקיע זמן ומחשבה ולהתייחס לכמה נושאים חשובים שהם:

·         מה אנחנו רוצים שיהיה במטבח המשופץ- אם החלטתם על שיפוצים במטבח אתם צריכים לחשוב היטב מה אתם רוצים שיהיה במטבח, יש מי שיחליט שהוא לא מוותר על התקנת ברז אלקטרוני חדש במטבח, ויש מי שירצה להוסיף מדיח כלים למטבח, ויש מי שירצה לצפות את הארונות הקיימים בציפוי חדש. כל אחד בהתאם לצרכיו ולהעדפותיו.

·         מה התקציב שלנו לשיפוץ מטבח – פרויקט של שיפוצים במטבח יכול לעלות עשרות אלפי שקלים והוא יכול לעלות גם אלפי שקלים בודדים, לכן לפני שאנו מתחילים את השיפוץ במטבח עלינו לברר עם עצמנו מהו התקציב שלנו, רצוי שנבנה תכנית שיפוצים שאינה חורגת מהתקציב.

·         מיהם אנשי  המקצוע שיבצעו עבורנו את השיפוץ –שיפוץ מטבח אחד אינו דומה למשנהו, יש פרויקט שיפוצים במטבח הדורש חשמלאי ונגר, ויש פרויקט שיפוצים במטבח הדורש רצף ואינסטלאטור, לכן חשוב שנדע מיהם בעלי המקצוע שנזדקק להם במהלך השיפוץ במטבח.

בכל מקרה חשוב לזכור שפרויקט שיפוצים במטבח צריך להשיג את המטרה של מטבח פרקטי , פונקציונאלי, יפה ומרשים.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI