דף הבית בניין ואחזקה ריהוט וילונות כריהוט משלים
וילונות כריהוט משלים
אורי 19/12/10 |  צפיות: 2672

וילונות

תפקיד הוילונות.

 

לוילונות יש כמה תפקידים, חלקם חשובים מאוד לתפקודו התקין של הבית, וחלקם למען יצירת אווירה שקטה, רגועה ונעימה.

יש לזכור כי בראש ובראשונה וילונות מאפשרים לכם להגן כל הרהיטים שלכם מפני נזקי השמש. חלון חשוף מאפשר כניסה ישירה של השמש לבית, ובצורה זו הרהיטים מאבדים את הצבע שלהם, ואף מתקלפים. וילונות עוזרים להגן על הרהיטים בצורה משמעותית, וכך הם נשמרים לאורך זמן רב יותר.  

פרט לכך, וילונות מאפשרים ליצור אווירה מיוחדת וחמימה בבית. הווילונות לא צריכים להיות מפוארים במיוחד או פשוטים במיוחד, אך חשוב שיתאימו לכל שאר הפריטים בחדר. אם החדר מרוהט בפשטות, אז עדיף גם לתלות וילונות פשוטים בהתאם. אך אם כל הבית מרוהט בריהוט קלאסי יוקרתי, אסור שהוילונות יפרו את הרושם החזק שיוצרים הרהיטים.

למרות שהווילונות זה החלק האחרון שמטפלים בו בעיצוב הבית, הוא זה שמעניק לבית את תחושת החמימות המיוחדת שלו.

וילונות – לשיפור פגעים דקורטיביים.

 

חלונות הם חלק מרכזי מעיצוב הבית, אך מה לעשות שלעיתים קורה שפריסתם אינה לרוחנו. כך למשל, אם הייתם רוצים שהחלון יתפוס את כל הקיר המרכזי של הסלון, אך הוא כולל  שני חלונות קטנים, עם חלל מת באמצע. כדי לשפר פגם מסוג זה אפשר להוסיף וילונות שיסתירו את החלק שבו אין חלון, וכך אף אחד חוץ מכם לא צריך להיות מודע לפרט השולי הזה.

דוגמה אחרת היא בעיות של צביעת קירות. הרבה פעמים, הקירות אינם נצבעים כראוי בחיבורים. אם אתם מוסיפים וילונות, הבעיה האסתטית הזו לא תפריע לכם כי הוילון יסתיר את הפגם, או לחילופין יגנוב את ההצגה, וכך אף אחד לא ישים לב לגימור הבלתי מושלם של צביעת הקיר.

וילונות לכל פתח.

 

חלונות הם לא תמיד מרובעים וסטנדרטיים, ולכן גם הוילונות צריכים להתאים את עצמם לצרכים השונים, זאת מבלי לפגוע בעיצוב החלון והחדר בכלל. כך למשל, ישנם חלונות מעוגלים בחלק העליון (בסגנון אירופי), או חלונות גדולים בצורה מעוגלת. הוילונות צריכים להתאים בצורה הטובה ביותר לצורת החלון על מנת לספק את מקסימום הנוחות, מבלי להרוס את מראה החדר.

מעצבי וילונות

 

מעצבי וילונות לומדים להתאים את הוילון הנכון לחלון הנכון, ולא פחות חשוב, את הוילון הנכון לחדר הנכון. הם בוחרים את הצבעים המתאימים ביותר לצבעי החדר כמו גם את סוג הבד לסגנון הרהיטים.

בעולם הווילונות יש אינסוף חידושים כל הזמן, הן בהיבט של צורות העיצוב והן בהיבט של בדים חדישים. חברה רצינית לייצור וילונות מקפידה להיות מעודכנת כל הזמן באופנות האחרונות של התחום. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, חשוב במיוחד להתאים לרהיטים גם וילונות חדישים בגוונים מיוחדים. וילון מתאים יאיר באור הרצוי את העיצוב של כל הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI