דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוץ דירה ע"י עבודות גבס
שיפוץ דירה ע"י עבודות גבס
אורי 22/12/10 |  צפיות: 2524

שיפוץ דירה.

לא חסרים מצבים בהם תחליטו לעשות שיפוץ דירה, כאן לא מדובר על משהו קטן ולרוב אנשים עושים את כל הדירה. עם זאת לא פעם תראו מצבים שבהם עושים רק חלקים מהדירה, למשל שיפוץ מטבח, שיפוצים לאמבטיה או כל סוג אחר של שיפוץ דירה. כל אחד הולך עם הטעם שלו ומסדר את הבית בסגנון שהוא רוצה.

ישנם את אלו שיעשו שיפוץ דירה על מנת להתחדש, להתרענן, להיות מודרניים יותר ולעצב את הבית מחדש. עם זאת יהיו כאלו שיעשו זאת מחישוב גדול יותר של תיקונים והתחדשות בצנרות, חשמל ועוד. בשני המקרים יכנס גם החישוב העיצובי, אך כמובן לא תמיד באותה מידה. ישנם גם את אלו שיעשו שיפוץ דירה על מנת להרים את ערכו של הנכס שלהם. כיצד?

שיפוץ דירה על מנת להשביח ערך של נכס.

אנשים רבים שהולכים למכור את הבית שלהם יעשו שיפוץ דירה על מנת להקל במהירות המכירה. לא רק שהם יקלו על מהירות המכירה הם גם יקבלו כסף רב יותר לרוב (גם מהסכום שהם הוציאו). כאן גם תלויה הרמת שיפוץ דירה שהם עשו, אם מדובר רק על משהו קוסמטי או משהו עמוק יותר כמו החלפות צנרות וכו'.

יהיו גם את אלו שיעשו חלוקת דירה, זהו בעצם שיפוץ דירה שמחלק את הדירה הגדולה ל-2 או 3 דירות קטנות יותר. דירות אלו יושכרו לשוכרים ובצורה זו כמובן שתשואת הדירה תהיה גבוהה יותר. כיום ניתן לראות באזור תל אביב המון דירות כאלו, אף על פי שהן נבנות בניגוד לחוק.

עבודות גבס ושיפוץ דירה.

אם כבר נגענו בחלוקת דירות, שהרי שיפוץ דירה מסוג זה נבנה לא מעט על ידי עבודות גבס. עבודות גבס הפכו להיות יותר ויותר מבוקשות בין אם מדובר על בניית קירות (שניתן להוריד אחרי זה בקלות יחסית ולשנות), אם זה לבניית מזנונים מגבס ובכלל לעיצוב ע"י עבודות גבס.  כיום אורים יותר ויותר עבודות גבס מתבצעות גם בחנויות ומשרדים, שם תמצאו לפעמים משרדים שלמים על בסיס גבס, כנ"ל חנויות.

בין אם תחליטו לעשות שיפוץ דירה עם המון עבודות גבס או לא, חשוב מאוד לבחור תמיד את בעלי המקצוע המתאימים ביותר שניתן למצוא. כל אחד שעושים שיפוצים בביתו רוצה איכות שתחזיק לאורך זמן. אומנם לא כולם בעלי תקציב אין סופי, אך תמיד יש לשאוף הכי טוב שניתן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI