דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה בחורות צעירות לחתונה
בחורות צעירות לחתונה
רומן רום 28/12/10 |  צפיות: 3724

אם נתנער מהסטיגמה בה אנו נמצאים נוכל להבין שיש ארצות אחרות המתייחסות לפער הגילאים כדבר שבשגרה ולא כפי שנהוג לחשוב בארץ.

האם באמת הנשים רוצות להתחתן עם גבר המבוגר מהן?

גלישה באתרי להכרויות מראה כי הבחורות הרוסיות הרבות המופיעות באתרי הכרויות הן בגיל צעיר למדי, סטודנטיות צעירות ואתה תוהה כמה זה אמיתי.

אנסה ואסביר מדוע בחורות מרוסיה ואוקראינה צעירות ויפות החליטו להתחתן עם גבר מבוגר.

הנשים הרוסיות כמו כל הנשים בעולם מעוניינות להתחתן למרות שהן צעירות יחסית אך בוגרות ובשלות לקשר רציני וילדים, הבחורים הרוסיים בגילן לא ששים להתחתן וכל רצונם רק לבלות בדיסקוטקים ולהתבטל, לשתות לשוכרה עם החברה, ועדיין לא ציינו את מצבם המנטלי של הבחורים הרוסיים שאינם חפצים להתחייב לקשר רציני.

לעומתם הגברים הבוגרים יודעים מה הם רוצים ובעלי מוטיבציה ומוכנים להשקיע למען מציאת הכלה המיועדת, יכולים לתת לאשה הרוסיה הרגשה ותשומת הלב כי הם נמצאים במעמד כלכלי טוב יותר מאשר הבחורים הצעירים.

רוב הבחורות הצעירות לומדות או עובדות רוב היום ולכן כאשר יש להם קצת זמן פנוי כדי למצוא את גבר החלומות באתרי הכרויות ויעדיפו גבר זר, מפגש עם גברים מתרבות אחרת מסקרנת אותן ולכן ההתיחסות לגיל היא שולית אם יש סיכויים לעתיד היא סיבה חשובה למה בחורות מאוקראינה ורוסיה יתעקשו להתחתן עם גבר מבוגר מהן.

הפרשי הגיל האופטימליים הם עד כ20 שנים, בחור בן 50 המרגיש צעיר מגילו ומתנהג כבחור צעיר יוכל בקלות להכיר ולהתחתן עם בחורה ממנה ב15-20 שנה עם נושאים משותפים כך שהגיל הוא רק מספר.

כל שנה מתקיימים עשרות אלפי חתונות בין גברים מהמערב לנשים ממזרח אירופה ללא התחשבנות מיוחדת בהפרשי הגיל בין הזוגות, אם אתה באמת צעיר בלבך אל תהסס כי בטוח יש באחד מהאתרים להכרות תמצא אותה, האחת והיחידה הממתינה לך.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רומן רום

הכרויות כלות מאוקראינה



 


מאמרים נוספים מאת רומן רום
 
הזמנת חברה מאוקראינה לביקור, עכשיו זה אפשרי!
הכרות עם הבחורות הרוסיות ידעו מורדות ועליות מאז פרוק חבר העמים לשעבר ובעקבות זה נחשפו הבחורות המקומיות לגברים פנויים מאירופה ואמריקה שהחלו להגיע כדי לראות והכיר את הנשים המקומיות הידועות ביופיין המהמם.

כניסה לאוקראינה ללא וויזה
רכישת חבילת תיור תאפשר לך להגיע לאוקראינה ללא צורך בוויזה, אם קנית באופן עצמאי חבילה מאורגנת, או באת למטרת הכרויות או בטיסה ובית מלון לא נכונה לך בעיה מיוחדת, אך אם התכוונת למצוא בית מלון או הוסטל כפי שרובנו רגילים באירופה כדאי לך להמנע בשלב זה.

אהבה נוסח רוסיה
הסיכוי היחיד להתחתן הוא להרשם לאתרי הכרויות, באוקראינה ורוסיה לא מספיק להיות צעירה ויפה כדי למצא חתן.

בחורות רוסיות וגברים אמריקאים
הגבר היאנקי מצטייר ונראה כמו בסרטים, נאה תמיר וחסון בעוד שבפועל רוב הגברים המגיעים להכרויות הם קשישים ומבוגרים.

בחורות צעירות לחתונה
באתרי הכרויות מערביים ההפרשים בין הגברים לנשים יכולים להיות כ15-20 שנה, גבר בשנות החמישים המרגיש ומתנהג כבחור צעיר יוכל בקלות להכיר ולהתחתן עם בחורה בת 30 פלוס והעיקר שיהיו נושאים משותפים ולהפרשי הגיל לא יהיה ערך.

ביטול חובת הוויזה לאוקראינה
מרבית הגברים מגיעים לאוקראינה למטרת הכרויות כדי לפגוש את הנשים המקומיות דרך המשרדים המקומיים, לנשים האוקראיניות אמריקה עדיפה יותר אך סוכניות ההיכרויות המקומיות ישמחו לעשות קופה התיירים מהארץ תמורת עמלה נכבדת.

רעיה רוסיה היא אוצר בבית
מה הסיבה שהבחורות הרוסיות באתרי הכרויות כל כך נחשקות? מדוע גברים מכל העולם מעוניינים לפגוש אותן? כיוון שהן יפות ברמות, יופי מושלם בשילוב גוף חטוב, עיניים בורקות ובהירות, שיער בלונדיני גולש, חיוך מקסים שלא ישאיר אך גבר אדיש.

נשים אוקראיניות במשרדי הכרויות
מרבית הנשים הרוסיות הרשומות באתרי הכרויות בינלאומיים הינן בעלות השכלה גבוהה וערכי משפחה אימהות למופת ונשים נפלאות והכרות איתן תשנה את כל מה שחווית בחיים, במיוחד למי שאינו נחשף לתרבות ולמסורת הרוסית.

הכרויות ונישואין עם בחורות רוסיות
האם הספקת לבחון את כל משרדי ההכרויות ברשת, רוב האתרים האלה מציגים בחורות רוסיות ממזרח אירופה, רוסיה אוקראינה, מולדובה ושאר מדינות מזרח אירופה.

נשים רוסיות לנישואין
ראשיתה של הכרות ומערכת יחסים עם בחורה מאתר הכרויות יכולה להיות לא קלה עקב הבדלי התרבות ביניכם והמנעות מתקלות בגלל קושי השפה, למידת המסורת הרוסית וכללי נימוס אירופאי יגשר על כל הפערים בתקופת ההסתגלות הראשונה ויחסוך בעיות במערכת היחסים מאוחר יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI