דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה כניסה לאוקראינה ללא וויזה
כניסה לאוקראינה ללא וויזה
רומן רום 22/02/11 |  צפיות: 3990

מי שמתכוון להגיע לאוקראינה כדאי שינקוט במשנה זהירות, ביטול רכישת הויזה לאוקראינה לא תמיד תאפשר את כניסתך למדינה.

רכישת כרטיס בטיול מאורגן תאפשר להיכנס לאוקראינה ללא ויזה, אם רכשת באופן פרטי חבילת תיור הכוללת כרטיס טיסה ושהות בבית מלון לא תתקל בבעיה כלל וכלל, אך אם בכוונתך לחפש מלון או הוסטל מקומי כפי שרבים מאיתנו רגילים באירופה אציע לך לרדת מהנושא.

באוקראינה כל עיר היא מדינה משל עצמה ויש לה חוקים משלה שלא דומים לעיר אחרת, באודסה זוכים ליחס הכי משפיל, שאלות מביכות לאן אתה נוסע ואת מי אתה מעיר, די שלא תמצא חן בעיניי אחד מאנשי המכס ותמצא את עצמך חזרה הבייתה בטיסה הקרובה, ואין על מי להתלונן.

קייב עיר הבירה כבר מנוסה ולכן היחס לתיירים אדיב וסלחני מיתר הערים האחרות שבאוקראינה, עדיף בשנה הראשונה לביטול הוויזה להגיע בחבילת תייר מסודרת, בנמלי התעופה לא כולם שמעו ופקידים שסתם אוהבים להטריד ולא ממש מוכנים לביטול הויזה ויחפשו סיבה לעכב תיירים כמו ברוסיה עד היום אפילו שאין חובת ויזה.

בעבר עם הוצאת הוויזה לאוקראינה קיבלנו גם אישור אירוח במלון מקומי כחלק מהשירות של סוכנויות הנסיעות כדי לאשר את השהות בהתאם לחוק אך באפשרותך עכשיו לקנות כרטיס מאתרי אינטרנט און ליין ולטוס למחרת אך תהייה חשוף ללא כוונה לשאלות מיותרות ואי נעימויות בשדה.

אודסה שבאוקראינה הינה עיר הייעד לגברים המגיעים למטרת הכרויות עם נשים מקומיות וכן כאלה שבאו דרך משרדי הכרות ומשם המשיכו לערים שונות הסמוכות לאודסה כמו ניקולאייב וחרסון, לכן אציע בשלב זה לא להסתבך ולהחקר איפה אתה תשהה תהיה בשלב זה להוסיף להגיע מסודר עם וואצר.

מאז ביטול הויזה גם לאוקראינים יש אפשרות להגיע אך עוברים תשאול והיו מקרים שלא איפשרו כניסה למי שלא היו מצויידים בהזמנות ונראו חשודים ולכן לא אישרו את בואם לארץ לאחר שלא ציינו את מטרת בואם.

שנה זאת תהיה שנת מבחן בתיירות ההדדית למיסוד התיירות בינינו ומי שכבר טס לרוסיה שלא יצפה לאותו הדבר בביקורו באוקראינה בייחוד אם הגיע למטרת הכרות עם בחורות מקומיות.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רומן רום

הכרויות כלות מאוקראינה



 


מאמרים נוספים מאת רומן רום
 
הזמנת חברה מאוקראינה לביקור, עכשיו זה אפשרי!
הכרות עם הבחורות הרוסיות ידעו מורדות ועליות מאז פרוק חבר העמים לשעבר ובעקבות זה נחשפו הבחורות המקומיות לגברים פנויים מאירופה ואמריקה שהחלו להגיע כדי לראות והכיר את הנשים המקומיות הידועות ביופיין המהמם.

כניסה לאוקראינה ללא וויזה
רכישת חבילת תיור תאפשר לך להגיע לאוקראינה ללא צורך בוויזה, אם קנית באופן עצמאי חבילה מאורגנת, או באת למטרת הכרויות או בטיסה ובית מלון לא נכונה לך בעיה מיוחדת, אך אם התכוונת למצוא בית מלון או הוסטל כפי שרובנו רגילים באירופה כדאי לך להמנע בשלב זה.

אהבה נוסח רוסיה
הסיכוי היחיד להתחתן הוא להרשם לאתרי הכרויות, באוקראינה ורוסיה לא מספיק להיות צעירה ויפה כדי למצא חתן.

בחורות רוסיות וגברים אמריקאים
הגבר היאנקי מצטייר ונראה כמו בסרטים, נאה תמיר וחסון בעוד שבפועל רוב הגברים המגיעים להכרויות הם קשישים ומבוגרים.

בחורות צעירות לחתונה
באתרי הכרויות מערביים ההפרשים בין הגברים לנשים יכולים להיות כ15-20 שנה, גבר בשנות החמישים המרגיש ומתנהג כבחור צעיר יוכל בקלות להכיר ולהתחתן עם בחורה בת 30 פלוס והעיקר שיהיו נושאים משותפים ולהפרשי הגיל לא יהיה ערך.

ביטול חובת הוויזה לאוקראינה
מרבית הגברים מגיעים לאוקראינה למטרת הכרויות כדי לפגוש את הנשים המקומיות דרך המשרדים המקומיים, לנשים האוקראיניות אמריקה עדיפה יותר אך סוכניות ההיכרויות המקומיות ישמחו לעשות קופה התיירים מהארץ תמורת עמלה נכבדת.

רעיה רוסיה היא אוצר בבית
מה הסיבה שהבחורות הרוסיות באתרי הכרויות כל כך נחשקות? מדוע גברים מכל העולם מעוניינים לפגוש אותן? כיוון שהן יפות ברמות, יופי מושלם בשילוב גוף חטוב, עיניים בורקות ובהירות, שיער בלונדיני גולש, חיוך מקסים שלא ישאיר אך גבר אדיש.

נשים אוקראיניות במשרדי הכרויות
מרבית הנשים הרוסיות הרשומות באתרי הכרויות בינלאומיים הינן בעלות השכלה גבוהה וערכי משפחה אימהות למופת ונשים נפלאות והכרות איתן תשנה את כל מה שחווית בחיים, במיוחד למי שאינו נחשף לתרבות ולמסורת הרוסית.

הכרויות ונישואין עם בחורות רוסיות
האם הספקת לבחון את כל משרדי ההכרויות ברשת, רוב האתרים האלה מציגים בחורות רוסיות ממזרח אירופה, רוסיה אוקראינה, מולדובה ושאר מדינות מזרח אירופה.

נשים רוסיות לנישואין
ראשיתה של הכרות ומערכת יחסים עם בחורה מאתר הכרויות יכולה להיות לא קלה עקב הבדלי התרבות ביניכם והמנעות מתקלות בגלל קושי השפה, למידת המסורת הרוסית וכללי נימוס אירופאי יגשר על כל הפערים בתקופת ההסתגלות הראשונה ויחסוך בעיות במערכת היחסים מאוחר יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI