דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה הזמנת חברה מאוקראינה לביקור, עכשיו זה אפשרי!
הזמנת חברה מאוקראינה לביקור, עכשיו זה אפשרי!
רומן רום 23/12/11 |  צפיות: 4636

הכרויות עם הנשים הרוסיות ידעו עליות וגם מורדות מאז פרוק חבר העמים לשעבר שבעקבותיה נחשפו נשים אלו לגברים פנויים מאירופה ואמריקה שהחלו להגיע כדי לראות והכיר את הנשים המקומיות הידועות ביופיין המהמם.

אנו הכרויות כלות מאוקראינה היינו בין הסנוניות הראשונות שפעלו בהכרויות באחת הערים הקטנות באוקראינה ובשנת 1997 החלה לשדך נשים מקומיות בעיקר עם בחורים פנויים מהארץ, ההענות מצד הבחורות הייתה עצומה, מאות רבות הגיעו ונרשמו אצלנו בחודש כדי להפגש עם הגברים שהבאנו מהארץ להכרות, אך לאט לא החלו לצוץ משרדי הכרויות עבור זרים בעיקר עם גברים אמריקאים וככה החלה הנהירה למדינות אוקראינה ורוסיה.

עם הזמן משרדי הכרויות החלו לשנות את אופיין ממשרדי הכרויות מסורתיים למשרדים וירטואליים בשיטה האמריקאית והשתלטו על תחום ההכרויות במדינות חבר העמים, הם הבטיחו הכנסה נאה באמצעות משרדים מקומיים לכל בחורה שתתחיל לתקשר ולצוטט עם הגברים שלהם באמריקה.

משרדי ההכרויות המקומיים נהפכו בהדרגה לשלוחות של המשרדים האמריקאים עם מאגר בחורות צעירות שחיפשו השלמת הכנסה בהתכתבות איתם וגם בפגישות עם גברים ששלחו לנסיעת הכרות וגם עם גברים שהגיעו בגפם מכל העולם וגם מטורקיה לדאבונן של הבחורות הרוסיות.

משרדי קטנים להכרויות נפתחו בהמוניהם בתקווה להשתתף ולהתחלק בחלום האמריקני, בחורות נמרצות עם רצון להתפרנס מצאו כמה חברות מהאוניברסיטה ופתחו משרד הכרויות קטן, רכשו כמה מחשבים משומשים, אינטרנט והתחילו לצוטט עם גברים אמריקאיים וזכו למתנות ובמשכורת נדיבה שהגיע למאות ולפעמים כאלף דולר ויותר אך היצע הבחורות עלה על מספר הגברים וחלקם הגדול נשארו מחוסרות עבודה וסגרו לאחר חודשים ספורים.

אך אליה וקוץ בה, הסטיגמה שנוצרה בקרב הבחורות כי כל נושא ההכרויות ממוסחר וככה לאיטו נסגרו כל השדכנים המקומיים שעסקו בהכרות למען נישואין.

אם בעבר היה מספיק לפרסם בעיתון זה הביא הרבה בחורות חדשות למשרד בתקווה להכיר בחור לא מקומי, היום רק מעט מהן מגיע, נאלצנו למצוא שיטות חדשות ברעיונות שונים למציאת כלות להכרות, שיטת בחורה מביאה חברה, שיטת פרסום קשה יותר אך משתלמת כי מגיעות בחורות טובות של בחורות שנישאו דרכנו וממליצות עלינו.

נדמה לרגע כי רק אנחנו כלות מאוקראינה הכרויות לא מתעסקים בשידוכים וירטואליים כמו שאר משרדי ההכרויות המתמחים בהכרות באמצעות התכתבות וצאטים ולא למטרה רצינית, השיטות שלנו נשארו כשהיו, לקחנו בחור לאוקראינה, הפגשנו אותו מספר בחורות, כאשר נוצר קשר רציני, התחתן ואז היא הייתה מורשת להכנס כאישתו לארץ.

הגענו למסקנה שזה הרגע לשנות את השיטה!

השאר בבית, הכר בחורה יפה באמצעות שיחות וידאו צאט ואז היא תוכל להגיע ארצה לביקור.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רומן רום

הכרויות כלות מאוקראינה



 


מאמרים נוספים מאת רומן רום
 
הזמנת חברה מאוקראינה לביקור, עכשיו זה אפשרי!
הכרות עם הבחורות הרוסיות ידעו מורדות ועליות מאז פרוק חבר העמים לשעבר ובעקבות זה נחשפו הבחורות המקומיות לגברים פנויים מאירופה ואמריקה שהחלו להגיע כדי לראות והכיר את הנשים המקומיות הידועות ביופיין המהמם.

כניסה לאוקראינה ללא וויזה
רכישת חבילת תיור תאפשר לך להגיע לאוקראינה ללא צורך בוויזה, אם קנית באופן עצמאי חבילה מאורגנת, או באת למטרת הכרויות או בטיסה ובית מלון לא נכונה לך בעיה מיוחדת, אך אם התכוונת למצוא בית מלון או הוסטל כפי שרובנו רגילים באירופה כדאי לך להמנע בשלב זה.

אהבה נוסח רוסיה
הסיכוי היחיד להתחתן הוא להרשם לאתרי הכרויות, באוקראינה ורוסיה לא מספיק להיות צעירה ויפה כדי למצא חתן.

בחורות רוסיות וגברים אמריקאים
הגבר היאנקי מצטייר ונראה כמו בסרטים, נאה תמיר וחסון בעוד שבפועל רוב הגברים המגיעים להכרויות הם קשישים ומבוגרים.

בחורות צעירות לחתונה
באתרי הכרויות מערביים ההפרשים בין הגברים לנשים יכולים להיות כ15-20 שנה, גבר בשנות החמישים המרגיש ומתנהג כבחור צעיר יוכל בקלות להכיר ולהתחתן עם בחורה בת 30 פלוס והעיקר שיהיו נושאים משותפים ולהפרשי הגיל לא יהיה ערך.

ביטול חובת הוויזה לאוקראינה
מרבית הגברים מגיעים לאוקראינה למטרת הכרויות כדי לפגוש את הנשים המקומיות דרך המשרדים המקומיים, לנשים האוקראיניות אמריקה עדיפה יותר אך סוכניות ההיכרויות המקומיות ישמחו לעשות קופה התיירים מהארץ תמורת עמלה נכבדת.

רעיה רוסיה היא אוצר בבית
מה הסיבה שהבחורות הרוסיות באתרי הכרויות כל כך נחשקות? מדוע גברים מכל העולם מעוניינים לפגוש אותן? כיוון שהן יפות ברמות, יופי מושלם בשילוב גוף חטוב, עיניים בורקות ובהירות, שיער בלונדיני גולש, חיוך מקסים שלא ישאיר אך גבר אדיש.

נשים אוקראיניות במשרדי הכרויות
מרבית הנשים הרוסיות הרשומות באתרי הכרויות בינלאומיים הינן בעלות השכלה גבוהה וערכי משפחה אימהות למופת ונשים נפלאות והכרות איתן תשנה את כל מה שחווית בחיים, במיוחד למי שאינו נחשף לתרבות ולמסורת הרוסית.

הכרויות ונישואין עם בחורות רוסיות
האם הספקת לבחון את כל משרדי ההכרויות ברשת, רוב האתרים האלה מציגים בחורות רוסיות ממזרח אירופה, רוסיה אוקראינה, מולדובה ושאר מדינות מזרח אירופה.

נשים רוסיות לנישואין
ראשיתה של הכרות ומערכת יחסים עם בחורה מאתר הכרויות יכולה להיות לא קלה עקב הבדלי התרבות ביניכם והמנעות מתקלות בגלל קושי השפה, למידת המסורת הרוסית וכללי נימוס אירופאי יגשר על כל הפערים בתקופת ההסתגלות הראשונה ויחסוך בעיות במערכת היחסים מאוחר יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI