דף הבית בניין ואחזקה ריהוט וילונות לחדרים, דרך לשינוי
וילונות לחדרים, דרך לשינוי
אורי 04/01/11 |  צפיות: 2771

טקסטיל הוא דרך נפלאה לרענן את מראה הבית – תתפלאו עד כמה יכול הווילון הנכון לעשות פלאות עבור עיצוב הבית. היום, כשמבחר הווילונות כבר אינו מצומצם כמו בשנים עברו אלא רחב ועשיר מאי פעם, אנו יודעים: וילונות מספקים לחלל לא רק הצללה חשובה ומסך לשמירה על הפרטיות, אלא גם אווירה.

וילונות יוצרים אווירה בחדר, הנוצרת כתוצאה מהעיצוב שלהם, כמו גם מהניתוק המבדל את החדר מהמתרחש בחוץ. הווילון למעשה משמש כחוצץ וכאמצעי הסתרה, כאשר הוא מעלים מן העין את החוץ – אם זה מזג אוויר לוהט ושמש יוקדת, או לחילופין יום אפור ומדכא. וילונות מעלימים נוף אורבני אפור של שיפוצים מלאי אבק ברחוב למטה שלא מתיישב עם מראה הבית החמים והכפרי, או מעלימים נוף גדוש פרטים וצמחייה כשהחדר הוא מינימליסטי ביותר, בקווים מעודנים ומודרניים. בכך יוצר הווילון אווירה אחרת בבית מאשר בסביבה החיצונית. זו הינה אווירה נעימה יותר, מרגיעה ונינוחה, מעוצבת לפי ראות עיניכם וטעמכם האישי, המספקת לכם עולם פרטי ורגוע משלכם, שאתם יכולים ליצור בכל דמות שתרצו.

וילונות בד ותוספות

אף וילונות הבד המשתפכים של פעם מקבלים חיים חדשים היום, כמו גם פאר והדר נוסף. הבד הוא שעושה את ההבדל, ואל לחסוך בו, שכן הוא שמכתיב את האווירה שיוצר הווילון בכל החדר. אפשר ללכת על הקלאסיקה המיושנת אך המהודרת, של וילונות קטיפה מרשימים כמו במסכי הקולנוע של בתי הקולנוע מתור הזהב. גם סאטן יוצר תחושה דומה של הידור אלגנטי מימים עברו, אך במראה קל יותר מבד הקטיפה הכבד.

וילונות בד יכולים להיות מרשימים ומפוארים עוד יותר בשילוב תוספות שונות, כגון לולאות ושכבות. שילוב של שתי שכבות בווילון אחד יכולה להיות לא רק מסוגננת ומעניינת בעיצובה, אלא גם מוצלחת מבחינה הפונקציונאלית, שכן שכבות השונות זו מזו ברמת האיטום שלהן יכולות לספק צורכי הצללה שונים בהתאם לכמות האור הנכנס לחדר באותו הרגע.

בדים אווריריים, חצי שקופים, בעלי דוגמאות מודרניות או גיאומטריות, יהיו נפלאים למראה קליל ונינוח יותר. השמש הנכנסת מבעד לדוגמאות של וילונות אלו היא רכה יותר באורה. הדוגמאות בצבעים השונים – חלקם כהים יותר וחלקם בהירים יותר – מכניסים כמות שונה של אור, וכך יוצרים ציורים נפלאים באור השמש על הרצפה ועל החלל, כאשר אור השמש הוא ישיר.

וילונות רומיים

למעוניינים בווילונות בעלי מראה קלאסי, אך פחות משתפך ויותר מעודן, וילונות רומיים עשויים להיות התשובה הטובה ביותר. וילונות אלו אינם נראים מודרניים מדי, אך גם לא עתיקים – ועל כן הם יכולים להתאים לחדרים ולבתים רבים במגוון עיצובים וסגנונות שונים. וילונות רומיים הם כמעין מסך מתקפל. בחירת בד שאינו אטום לגמרי תניב מראה קליל ומאוורר יותר, לחדר מואר ונעים יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI