דף הבית בניין ואחזקה ריהוט ניקוי ספות
ניקוי ספות
קובי אברמוב 17/01/11 |  צפיות: 2848

ניקוי ספות – עונש או תענוג?
ניקוי ספות יכול להיות גם מהנה לסוג מסוים של אנשים. אנשים כאלה אוהבים את כל סוגי הניקיונות באופן כללי, או שיש להם העדפה ספציפית לביצוע ניקוי ספות, זאת משום שזהו הליך שלא מבצעים כל יום, ולכן יכול להוות יציאה מעניינת מהשגרה. אך מדובר בסוג אנשים מאוד מסוים. לרוב, כל ניקיון, לרבות ניקוי ספות הינו משהו שתמיד עדיף להימנע ממנו. לכן, ניתן לומר בוודאות שהאנשים שעבורם ניקוי ספות זהו תענוג גדול הינם בדרגת מיעוט. אם כן, ניקוי ספות זהו נושא הדורש טיפול. אלו אפשרויות עומדות בפנינו?

ניקוי ספות – הבעיות
ניקוי ספות זהו, קודם כל, הליך מסובך, משום שלא מדובר בסתם ניקוי אבק. ניקוי ספות זהו הליך שדורש לנקות ביסודיות רהיטים גדולים ומסורבלים שנעשה בהם שימוש קבוע, מה שגורר לא רק אבק המצטבר באופן טבעי בכל מקום, אלא גם לכלוך שנוטים להשאיר אחרי בני אדם, כגון כתמי קפה, שאריות פיצוחים, ודברים נוספים העלולים להצחין עם הזמן. האם אתם באמת רוצים להתעסק עם כל זה לבדכם? בנוסף, ניקוי ספות זהו הליך שיכול לקחת זמן נכבד מאוד ולמנוע מכן לעשות דברים נוספים שהיו חשובים לכם. נשאלת השאלה, האם ניקוי ספות שווה את כל הטרחה? או שמא עדיף להעביר את הנטל למישהו אחר, שמיומן בזה?

ניקוי ספות – עניין של מקצוענים
ניקוי ספות נראה כמו עוד הליך ניקיון, זאת במבט ראשון. אך האמת היא שמדובר בהליך ניקוי מהמסובכים ביותר. זאת משום שהליך ניקוי ספות מתמודד עם ניקוי אינטנסיבי של פריט ריהוט מסובך, שמלבד היותו נקי, מומלץ גם שלא יתפרק. ניקוי ספות דורש חומרי ניקוי מיוחדים, או לחילופין, זמן וכוחות רבים שיפצו על ההיעדר החומרים הללו. אך מה יפצה על היבלות והסבל האינסופי שבהוצאת כתמים וחיפוש אחרי שאריות אוכל נוספות? אין ספק, ניקוי ספות זה עניין שעדיף להשאיר למקצוענים ולא להתעסק עם זה לבד. פעמים רבות אנו אוהבים את החפצים שלנו הרבה יותר כאשר לא מאלצים אותנו להתעסק איתם יותר מדי. לכן, ניקוי ספות מועיל גם לבריאות הנפשית שלכם, וסביר להניח שגם לספה עצמה שטיפול נאות בה יביא לכך שהיא תשרת אתכם נאמנה במשך שנים ארוכות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי אברמוב


 


מאמרים נוספים מאת קובי אברמוב
 
קמינים לחורף
17/01/11 | ריהוט
קמינים לחורף יכולים להיות רעיון מצוין עבור אנשים שההסקה של הבית בחורף יותר חשובה להם מהמיזוג בקיץ

ניקוי ספות
17/01/11 | ריהוט
ניקוי ספות זה מסוג מטלות הבית שנשכחות מליבנו מהר מאוד, אך גם חוזרות במהירות מסחררת בחלוף הזמן הנדרש ללכלוך לשוב אל שלטונו על הרהיטים שלכם.

משרד חקירות
אם ישמיעו באזניכם את צמד המילים משרד חקירות בוודאי יעלו בדמיונכם דמויות מסתוריות חומקות באפילה ומכשירי האזנה. אולם החיים הם לא סרט, וחקירות הן כבר מזמן לא רק עניין לחובבי ספרי בילוש וסרטי ריגול.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI