דף הבית בניין ואחזקה ריהוט קמינים לחורף
קמינים לחורף
קובי אברמוב 17/01/11 |  צפיות: 2841

קמינים לחורף – שיגעון של עשירים?
קמינים לחורף הינם דרך מצוינת של ביטוי עצמי לאנשים ששונאים בכל ליבם להיות דומים לאחרים. במבט ראשון, ניתן לומר – איזה קמינים לחורף בישראל? הרי החורף שלנו קצר, אין שלג, ושום קמינים לחורף לא יהפכו את ישראל לשווייץ אז למה ה"פלצנות" הזאת? כן, אכן, הרושם שנוצר במבט ראשון על קמינים לחורף, הינו שמדובר בקפריזה של אנשים שאין להם לאן לבזבז את כספם. אך אם ניתן בזה מבט עמוק יותר, נגלה שהרי מדובר בחזרה לשורשים, לזמנים קדומים יותר, קלאסיים יותר, ורבים יסברו שאף טובים יותר ממה שיש לנו כיום. קמינים לחורף שימשו אנשים לאורך מאוד רבות ואינספור דורות.  קמינים לחורף לא היוו רק אמצעי לוויסות הטמפרטורה בבית עקב שינויים טבעיים של מזג האוויר, אלא מקור להתייחדות משפחתית, צורך לעבוד יחדיו להסקת הבית ועוד גורמים רבים שכיום הולכים ונעלמים. אם כך, אנשים רבים השואפים להפעיל קמינים לחורף בביתם למעשה רק רוצים לחזור לזמנים יפים אלה, ולא מנסים להתנשא מעל האחרים, כפי שיכולים לחשוב אנשים שלא מביטים בנושא כה לעומק.

קמינים לחורף – היתרונות
מלבד הרומנטיות, יש יתרונות רבים לשימוש של קמינים לחורף בתור אמצעי לחימום הבית. ראשית, יש את השאלה ה"ירוקה". אין זה סוד מזה זמן רב שככל שמבצעים פעילויות באותה צורה שבה עשו זאת בני האדם בעיתות "ירוקות" יותר – כך טוב יותר. קמינים לחורף זוהי דרך נעימה ובמידה רבה גם נגישה לבצע זאת. חימום הבית באמצעי זה חוסך רבות גם בעלויות. קיימים שלושה סוגים של קמינים לחורף, ההבדל בניהם נעוץ בחומרים שאיתם מסיקים את הקמינים. ניתן לעשות זאת עם  עץ, עם פחם או עם גז. ואם לרגע נהיה קצת יותר אנוכיים ונחפש את היתרונות הספציפיים לנו: היתרון הבולט של קמינים לחורף זה הינו החופש מחברת החשמל. ידוע שכל פעם שהחורף מראה את נוכחותו בארץ, מסתבר שאין מספיק חשמל לכולם, ואנשים רבים סובלים מהפסקות חוזרות ונשנות שבמהלכן הם חסרי אונים לחלוטין אל מול רוע הגזרה.

קמינים לחורף – האם זה בשבילכם?
אם כן, אם איכות הסביבה חשובה לכם, ואתם מחפשים אווירה רומנטית וייחודית לבית שלכם, ושואפים לא להיות תלויים בתאגידים אנוכיים כגון חברת החשמל – קמינים לחורף זו הדרך שלכם להשיג כל אחד מהדברים הללו, או אחד מהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי אברמוב


 


מאמרים נוספים מאת קובי אברמוב
 
קמינים לחורף
17/01/11 | ריהוט
קמינים לחורף יכולים להיות רעיון מצוין עבור אנשים שההסקה של הבית בחורף יותר חשובה להם מהמיזוג בקיץ

ניקוי ספות
17/01/11 | ריהוט
ניקוי ספות זה מסוג מטלות הבית שנשכחות מליבנו מהר מאוד, אך גם חוזרות במהירות מסחררת בחלוף הזמן הנדרש ללכלוך לשוב אל שלטונו על הרהיטים שלכם.

משרד חקירות
אם ישמיעו באזניכם את צמד המילים משרד חקירות בוודאי יעלו בדמיונכם דמויות מסתוריות חומקות באפילה ומכשירי האזנה. אולם החיים הם לא סרט, וחקירות הן כבר מזמן לא רק עניין לחובבי ספרי בילוש וסרטי ריגול.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI