דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מזרוני פולירון
מזרוני פולירון
רן אברהם 10/02/11 |  צפיות: 2511

היתרון הבולט של מזרוני פולירון אורטופדי מהדגם פוליכייף פלוס, הוא האחריות אותה מציעה החברה לרוכשים מזרנים אורטופדיים מסוג זה. מעבר לעובדה כי מזרוני פולירון מדגם זה משלבים טכנולוגיות ייחודיות מארצות הברית, וייצורם משלב שימוש בחומרים באיכות גבוהה במיוחד, מאפשרת החברה לרוכשים מזרן אורטופדי זה ליהנות מלא פחות מאשר חמש עשרה שנות אחריות, כאן המקום לציין כי כל הרוכשים מזרון פולירון אורטופדי, נהנים מאחריות מורחבת זו, ולמעשה העובדה כי מוכנה החברה להעניק לרוכשים מזרן אורטופדי מתוצרתה אחריות כה ארוכת טווח, מעידה על בטחונה במוצר.
הגיעה השעה להחליף את המזרן. שנים של שימוש, התבלות המזרן, או אפילו רק בכדי לזכות בשינה טובה יותר, הובילה אתכם להתחיל בתהליך של חיפוש מזרנים בין חנויות מזרונים שונות בכדי למצוא מזרן זוגי בנוי כהלכה, אשר ישפר את איכות השינה, ולמעשה כך יתרום לאיכות חייכם בשעות הערות. אם כן, מה הם התנאים הבסיסיים על פיהם נמדד מזרן זוגי אורטופדי עשוי כהלכה, אשר ישרת את המטרה? האם ככל שיעלה מחירם של מזרנים אורטופדיים כך תיטיב איכותם? באילו דרישות יש לבוא אל המוכרים המציעים מזרנים אורטופדיים המוצגים בחלונות הראווה של חנויות מזרונים, בכדי להבהיר בדיוק איזה סוג של מזרנים אנו מחפשים?

הדגם המוביל של מזרנים אורטופדיים מתוצרת פולירון, הוא דגם  זהב של מזרוני פולירון . זה מזרן בו משולבים חומרים אקזוטיים במיוחד, המוגדרים ע"י היצרן כידידותיים לסביבה, ומצטיינים בפיזור לחות, תכונה נדרשת ביותר אודותיה אין להתפשר בעת רכישת כל סוג של מזרן אורטופדי. מדובר בסוג של מזרן המאפשר שימוש לאורך שנים ארוכות, ללא שינויים או תמורות בגוף המזרן, ולמעשה, השקעה חד פעמית גבוהה יחסית, תאפשר לכם להמנע מלקנות כל כמה שנים מזרן חדש אשר התבלה לאחר השימוש.

טכנולוגיה ייחודית שבעזרתה פיתחה פולירון סדרת מזרנים המעניקה תחושה מפנקת והגנה אופטימלית, מיושמת בכיסוי איכותי עשוי שתי שכבות בד הידרופילי. השכבה העליונה סופגת את הזיעה ולחות אדי הנשימה, ומפזרת אותן לצדדים ולמעלה. השכבה התחתונה מונעת מהלחות לחדור לפנים המזרן ומאפשרת תנועת אויר חופשית לפיזור וייבוש הלחות.

טכנולוגיה היוצרת סביבה מרעננת, יבשה והגיינית ומעניקה נוחות ותנאי שינה אידאליים.

אפקטיביות כפולה הודות לגימור ולמבנה הייחודי, המבטיחים הולכת לחות מהירה, הגנה מקסימלית ומניעת התפתחות בקטריות ועובש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI