דף הבית בניין ואחזקה ריהוט רהיטי יוקרה וכן מערכות ישיבה מעור
רהיטי יוקרה וכן מערכות ישיבה מעור
רן אברהם 19/02/11 |  צפיות: 2745

החומרים הטרנדים ביותר כיום הם נירוסטה, עור יוזד ועץ, ששומר על מקומו כטרנד נצחי. הנירוסטה מתאימה במיוחד לעיצובים מודרניים ונקיים, זהו חומר מאד אלגנטי בחלל וכיום, בזכות טכנולוגיה מתקדמת, העבודה איתו היא מאד פיסולית.

חלל הסלון הוא מקום בו קיימת תרבות של פנאי עם גדש על פינוק והכנסת רוגע לחיים. מערכות ישיבה מעור אמורות לתת מענה עיצובי ופרקטי. מערכות ישיבה יוקרתיות הן כאלה שמצטיינות במראה אלגנטי ועשיר ולרוב גם עשויות מעור או בד איכותי. מערכות איכותיות תתאפיינה בספות ארוכות העשויות מחומרי גלם איכותיים ועם דגש על רמת גימורים גבוהה, שלעיתים מותאמת במיוחד לצרכי הלקוח. שאני מעצב מערכות ישיבה מעור , אני מדמיין אותן כאילו היו אצלי בבית ובדרך זו אני מנסה להעביר את התחושות דרך העיצוב של המוצר .

דבר נוסף שחשוב להביא בחשבון הוא שולחן הקפה. "אני ממליץ לשלב מספר שולחנות קפה, שיהיה נוח יותר לאורחים. זה נוח לשימושים שונים ביומיום וגם המראה שמתקבל הוא הרמוני ומודרני יותר. שולחנות הקפה צריכים להתאים בחומרים ובסגנון העיצובי למערכת הישיבה". ומה לגבי גיוון? "ניתן, אם רוצים, לרענן את מראה הסלון מבלי להחליף את הספה, להחליף שולחנות קפה ואת כריות הספה - השינוי שיתקבל יהיה מפתיע במיוחד".

גלריה לריהוט כוללת רהיטי יוקרה וצריכה להיות מוארת בקפידה, נעימה לשהייה ואת הכל עוטפת תחושה נינוחה. כמעט כמו לחזור הביתה.

בחירת הבדים והעורות שבהם  מערכות הישיבה מעוצבים הן חלק משמעותי מאוד בתהליך עיצוב המוצר ולכן גם כאן, אין כלל התפשרות וחייבים לעבוד עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר הקיימים בשוק ולהקפיד להתעדכן בקולקציות החדשות כל הזמן.

בגלריה לריהוט, שבעיצובה חייבים להיות מושקעים ממון רב וחודשים של עבודה מאומצת, חייבת לטמון בחובה לפחות ארבעה חללי משנה המייצגים מספר עולמות עיצוב. "אין ז`אנר אחד שמאפיין גלריה לריהוט, מאחר היא חייבת לגעת בכל עולמות העיצוב".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI