דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מזרוני קינג קויל לעומת מזרוני פולירון
מזרוני קינג קויל לעומת מזרוני פולירון
רן אברהם 21/02/11 |  צפיות: 3136

ישנם מזרנים בעלי גדלים גדולים יותר כמו למשל 190 ס"מ רוחב על 210 ס"מ אורך. בעוד שבארץ מזרונים במידת קינג סייז נחשבים למזרונים בגודל 160 ס"מ רוחב / 200 ס"מ אורך -במקומות אחרים בעולם זוהי בדיוק מידת הסטנדרט לעומת מידת קינג סייז נחשב מזרן ברוחב 190 ס"מ ואורך 210 ס"מ .

חברות העוסקות בייצור מזרונים וגם כמובן מציעות את מרכולתן רק דרך רשת האינטרנט -עשויות לחסוך בעלויות רבות הקשורות לאיכסון המזרונים ותפעול חנויות ואנשי מכירות רבים. מכירת מזרונים כגון מזרוני קינג קויל שקצת קשה לקנות מזרון זה דרך האינטרנט לעומת פולירון לדוגמא,דרך רשת האינטרנט מייתר את הצורך באחזקת חנויות ומערך מכירתי שוטף ובכך עשויה להוזיל באופן ניכר את עלותו של המוצר. במקום להעסיק עובדים רבים בחנות מסוימת, לשלם עבור שטח האכסון ועבור הוצאות שוטפות שונות כמו ארנונה או שכירות, יכולות חברות מזרנים המשווקות דרך רשת האינטרנט להסתפק במחסנים בלבד. ההזמנות שמתבצעות דרך האתר, עוברות למשרדי החברה ומשם לחברת ההובלות, אותם מזרונים מגיעים תוך ימים ספורים לבית הלקוח וחוסכים בכך כסף רב .

בארץ מידת מזרונים גדולה אינה שכיחה שכן החדרים בדירות בארץ הם בעלי מידות קטנות יחסית. גורם נוסף לשכיחות מידות אלה בארצות הברית הוא מידות גופם הגדולה של אהנשים. בארצות הברית יש שכיחות רבה יותר מאשר בארץ לאנשים בעלי משקל עודף. באופן עקרוני אפשר להתאים מזרנים כמעט לכל מידת גוף.
קניית מזרונים ,לדוגמת מזרוני פולירון ,דרך הרשת אינטרנט, עשויה להיות לא רק זולה יותר, אלא גם יעילה ומעייפת הרבה פחות. ביצוע סקר שוק בישיבה אל מול המחשב מייתרת התרוצצות מיותרת בין חנויות מזרונים שונות. בנוסף, בחינת סוגי המזרנים ונתוניהם הטכנים כאשר אלה נמצאים במקביל במסך המחשב עשויה להקל את הבחירה ולאמץ פחות את כוחו של הזכרון. אולם ,למרות היתרונות הכרוכים בדבר, עלינו לקחת בחשבון את החסרונות וכן את הסכנות הכרוכים בקנית מזרנוים דרך רשת האינטרנט וללא בחינת אותם מזרונים באופן פיזי.

בארץ ,מידת מזרנים זו אינה שכיחה שכן החדרים בדירות בארץ הם בעלי מידות צנועות. גורם נוסף לשכיחות מידות אלה בארצות הברית הוא מידות גופם של אנשים. בארצות הברית יש שכיחות רבה יותר מאשר בארץ לאנשים בעלי משקל עודף. באופן עקרוני אפשר להתאים מזרנים כמעט לכל מידה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI