דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר על מקלחונים מעוצבים וכן כיורים מעוצבים
על מקלחונים מעוצבים וכן כיורים מעוצבים
רן אברהם 08/03/11 |  צפיות: 2672

כיורים מעוצבים נוספים הם אלו עם חריטות שונות עליהן. בין אם זה חריטת שמם של בני הבית על כיור או קטע משיר אהוב, אין גבולות לאמירות האישיות שניתן לבטא בכיורים חרוטים. כיורים אלו עשויים בדרך כלל משיש או מאבן ולא מזכוכית או נירוסטה מכיוון שעליהם לא ניתן לחרוט. ניתן לחרוט גם על כיורים עשויי גרניט אם כי לא מומלץ כי החריטה לא תחזיק מעמד הרבה זמן בגלל חוזקו של הגרניט.

בחירת מקלחונים מעוצבים היא לא משימה של מה בכך,הלקוח נדרש לבחור את סוג הזכוכית, סוג קירות המקלחון, את הפרופילים וכיוון פתיחת הדלת. בבואכם לפגישה, הביאו אתכם את מידות החלל בו יותקן המקלחון וכן את מיקומי המים והניקוז. ואנחנו ניתן את הייעוץ המקצועי להתאמת המקלחון הנבחר לפרמטרים אלה. מכאן נוכל להמשיך לבחירת העיצובים והחומרים מהם יעוצב המקלחון, שאז ניצור עבורכם את התמונה העיצובית האידיאלית של מקלחון בחדר האמבטיה.

האפשרויות לבחירת כיורים הן רבות ומגוונות. עולם הכיורים והכלים הסניטאריים משתנה בשנים  האחרונות ומגמות עיצוב חדשות מביאות אלינו כיורים בעיצובים מודרניים ומרהיבים לצד כיורים מסורתיים בקווים קלאסיים.
אנו נעניק לכם הזדמנות נדירה ליהנות ממבחר עשיר של כיורים: תוכלו להתלבט בין כיורים מונחים, לבין כיורים שקועים או תלויים, בין כיור עשוי זכוכית או כזה עשוי נירוסטה - כולם ממיטב המותגים המובילים את עולם העיצוב של אירופה.  תוכלו למצוא כיורים מעוצבים במגוון עשיר של צבעים, עיצובים, סגנונות וגדלים, וליהנות מרפרטואר רחב של כיורים איכותיים ומעוצבים לכל מטרה, כאלו שילוו וישמשו אתכם המון.

חדר האמבטיה ראויים למגע של עיצוב ואסתטיקה ועל כן גם בתחום של מקלחונים ניתן למצוא כיום מגוון גדול של מקלחון אפשרויות מעוצבות וליהנות מחדר אמבטיה מעוצב ונעים, ומאיכות חיים טובה יותר. שאתם מחפשים מקלחונים עבור חדרי האמבטיה שלכם, מקלחון אם בשל שיפוץ ואם בשל מעבר אל דירה חדשה, חשוב מאוד מאוד להביא בחשבון את עיצוב החלל , ולבצע התאמה בין מקלחונים ובין שאר פריטי העיצוב, הרצפה, האריחים וכן הלאה, ואף בין מקלחונים ובין קו העיצוב הכללי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI