דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עץ משפחה בעיצוב אישי – שורשים
עץ משפחה בעיצוב אישי – שורשים
אלי גורן 19/03/11 |  צפיות: 3731

ישנם אירועים משפחתיים, כמו למשל חתונת זהב, כנס משפחתי, בר מצווה או בת מצווה, יום נישואין, חתונה ועוד, שבהם אנו רוצים להעניק לאנשים היקרים לנו מתנה מיוחדת, ערכית ויוקרתית, מתנה אישית שתישאר ותיזכר לדורות.

חברת "שורשים תיעוד משפחתי" מציעה ליצור עבורכם עץ שורשים,מעוצב כתמונה הכוללת שמות, תאריכים. תמונות כותרת וברכה מתאימה.זהו מוצר מושקע ויוקרתי שייעשה אישית עבורכם ע"י צוות מיומן של כותבים מקצועיים,תחקירנים, גרפיקאים ומעל הכל ליווי אישי ומקצועי לכל אורך התהליך:

עץ משפחה לחתונת זהב,יום הולדת עגול או כנס משפחתי

עיצוב עץ משפחה אמנותי הכולל שמות ותאריכים, ומשולב בתמונות משפחתיות. זוהי מתנה אישית ומרגשת המתאימה לכל אירוע משפחתי משמעותי: חתונת זהב, יום נישואין, יום הולדת עגול, כנס משפחתי ועוד.

עץ שורשים לבר מצווה

עיצוב עץ שורשים ייחודי לבר או בת מצווה הכולל את כל בני המשפחה המורחבת. תמונת אילן היוחסין שתוצג בכניסה לאולם תפתיע ותרגש את באי השמחה. האורחים יקבלו עותק קטן כמזכרת משמעותית מן הארוע.

עץ שורשים לחתונה

עיצוב עץ שורשים לחתונה כמתנה יוקרתית המסמלת את איחוד משפחות החתן והכלה למשפחה אחת. תמונת עץ החתונה תוגש כמחוות תודה מפתיעה ומרגשת מהזוג הצעיר להוריו, מול כל האורחים.

מגוון דוגמאות ומידע נוסף ניתן למצוא באתר שלנו   www.shorashim-teud.co.il

או צרו קשר עם אלי גורן בטלפון:  052-3986898  באימייל:  [email protected]


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלי גורן

חברת שורשים מתמחה בכתיבה הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. בנוסף אנו מפיקים אילן יוחסין המעוצב כתמונת קיר ממוסגרת. אנו מציעים מתנה יוקרתית ומרגשת למשפחה ולאירועים משפחתיים משמעותיים: חתונת זהב, יום נישואין, יום הולדת עגול לסבא וסבתא, בר מצווה / בת מצווה או כנס משפחתי.

http://www.shorashim-teud.co.il



 


מאמרים נוספים מאת אלי גורן
 
עץ משפחה - מתנה מקורית לכנס משפחתי
07/08/11 | גיל הזהב
מתנה איכותית ומפתיעה לאירועים משפחתיים חשובים תהיה תרשים עץ שורשים משפחתי, קרי עץ משפחה. נסו לדמיין את מבע פניהם של ותיקי המשפחה בקבלם מתנה כזו שבה נראים כל בני המשפחה מספר דורות לאחור ועד לימינו אלה. איזו נוסטלגיה, כמה זיכרונות עצובים וגם שמחים יתעוררו.

בר מצווה - אילו הכנות ומהן החשובות ביותר
רגע חשוב ביותר בחייו של נער הוא טקס הבר מצווה שבו על פי הדת היהודית הנער הופך לבוגר ומקבל עליו עול תורה ומצוות. קצת על ההכנות – במאמר הבא.

חוגגים יום נישואין ? הנה מספר רעיונות
אחרי כך וכך שנות נישואין, חשוב לכם להביע את הערכתכם ואהבתכם לבת/בן הזוג, לאמור: כמה טוב שאת/ה איתי ! הנה מספר רעיונות, חלקם מקוריים, לציון יום נישואין. למשל, אילן יוחסין, שיט בספינה, טיסה בכדור פורח ועוד.

מאת אסנת גזית, שורשים תיעוד משפחתי


בת מצווה ובר מצווה - קבלו רעיונות לחגיגה
לשיר, לשחק, לרקוד, ליצור, להתקשט, לנגן, לזלול, לטייל ולהתעשר מבחינה ערכית... עם ובלי המבוגרים – אינסוף אפשרויות במלאת לכם 12/13 מוצעות בימינו, וברגעים בהם תקראו רשימה זו בוודאי כבר יוצעו עוד חדשות... מאת אסנת גזית, שורשים תיעוד משפחתי

אוטוביוגרפיה - אני כותב משמע אני מרגיש
06/04/11 | ספרות
על הכתיבה ככלי מסור, יעיל ויצירתי, להבעת חיבוטי הנפש שלנו ולפתרונם ולהתמודדות עם ביקורת עצמית. "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים.

מאת אסנת גזית, שורשים תיעוד משפחתי


כתיבת אוטוביוגרפיה - שורשים
06/04/11 | ספרות
לתת למילים לשרטט את תוואי חיינו היא צורך, המנחה אותנו - גם מבלי שהתכוונו - לריפוי הנפש. על כתיבת סיפור חיים מתוך התבוננות והבשלה. "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים.

מאת אסנת גזית, שורשים תיעוד משפחתי


עץ משפחה בעיצוב אישי – שורשים
חברת "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. החברה מציעה ליצור עבורכם עץ משפחה, מוצר מושקע ויוקרתי שייעשה אישית עבורכם ע"י צוות מיומן של כותבים מקצועיים,תחקירנים, גרפיקאים ומעל הכל ליווי אישי ומקצועי לכל אורך התהליך.

עץ שורשים לבת מצווה – דרשה לבר מצווה
חברת "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. בנוסף "שורשים" מציעה מגוון רעיונות מקוריים למתנות מיוחדות בתחום התיעוד המשפחתי: ספר אישי או סיפור משפחתי שיכתב ויופק על ידינו, תמונה מעוצבת וממוסגרת של עץ המשפחה / אילן היוחסין המשפחתי, או וידאו קליפ בסגנון אלו הם חייך. המכנה המשותף למגוון הרעיונות שנציע הוא שכולם עוסקים בתיעוד משפחתי ובכולם תקבלו מוצר מושקע ויוקרתי שייעשה אישית עבורכם.

יום נישואין, בר מצווה – מתנה נהדרת - שורשים
חברת "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. החברה מציעה מגוון שירותים למתעניינים בשורשיהם המשפחתיים: סיוע מקצועי באיתור השורשים, רישום המידע באינטרנט, בניית העץ המשפחתי שלכם כתמונת קיר מרהיבה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI