דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים בית אבות סלולרי למבוגרים
בית אבות סלולרי למבוגרים
גיא רונאל 28/03/11 |  צפיות: 3890

בבית אבות, אני מעוניינים שהורינו וסבינו יחיו בנוחות המרבית, אם בעבר בית אבות נחשב היה למקום אליו אנשים פורשים כדי לנוח בשקט, היום בית אבות נתפס דווקא כחוויה נוספת שעוברים בחיים. מדובר במקומות שהרבה פעמים הנם מפוארים מאוד, ואשר הצוות והתכנון הכולל שלהם נועדו לגרום למתגוררים בהם נוחות והנאה מהזמן אותו הם מעבירים במקום.

בעבר, בבית אבות השתמשו בטלפון, והרבה פעמים לא היה אף טלפון בחדרש של הדייר. מובן שהיום מצב זה השתנה בין היתר בשל העלויות הנמוכות של התקנת טלפון, אך דבר אחד עדיין חסר בבית אבות, וזה שימוש של הדיירים בטלפון סלולרי למבוגרים. יש לציין כי היום גם זה השתנה בזכות הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו.

הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו מותאם באופן מיוחד לאנשים מבוגרים בין היתר אלו המתגוררים בבית אבות. אם בעבר, אנשים מבוגרים לא יכלו לעשות שימוש בסלולרי, בשל העובדה שהמכשיר הסלולרי פותח באופן ישיר לאנשים צעירים שאין להם בעיה ללמוד טכנולוגיה חדישה במיוחד תוך ימים בודדים ולעשות שימוש בכפתורים קטנים ולא נוחים ללחיצה או במסכי מגע, היום יכולים גם אנשים המתגוררים בבית אבות להשתמש בסלולרי ואינם חייבים להיות בחדר בבית אבות אלא יכולים לדבר גם מהגינה או מהבריכה.

הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו, כולל לחצנים גדולים במיוחד וקלים ללחיצה, וכן אחיזה נוחה במיוחד המותאמת גם למי שמתקשים לאחוז בחפצים קטנים. הפלאפון של נייד פור יו מותאם במיוחד למי שמתגוררים בבית אבות, שכן המסך מאפשר לראות את השמות של אנשי הקשר אליהם אנו מתקשרים מבלי להתאמץ. כמו כן, עיצובו נוח לאחיזה.

הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו, כולל גם לחצן מצוקה, כך גם כאשר אנו לא נמצאים ליד מישהו שזמין לסייע לנו, אם נקיש על לחצן המצוקה, הפלאפון יחייג באופן אוטומטי לחמישה מכרים שלנו וכן ישלח להם הודעות SMS המודיעות כי אנו במצב מצוקה. לא רק זה, אלא שהסלולרי למבוגרים של נייד פור יו המותאם לבית אבות אף יפעיל אזעקה שתתריע כאשר מישהו יגיע לחפש אותנו.

הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו, כולל גם פנס המתאים לסייע לנו בחשיכה, גם אם אנו נמצאים בחדר בבית אבות ואיננו מצויים ליד המפסק, נוכל להושיט יד לסלולרי למבוגרים ולהדליק את הפנס וכך להתמצא בחשיכה, וכך גם במגרש המכוניות במידה ואנו מחזיקים ברכב.

עוד כולל הסלולרי למבוגרים, כפתור נעילה המשמש לבצע נעילה של הטלפון למשל כאשר אנו יוצאים לטיול מטעם בית האבות והטלפון מתנועע בתיק ואיננו רוצים שיתקשר לאנשים בטעות, כפתור הנעילה מופעל על ידי מפסק פשוט להפעלה המונע שיחות יוצאות מוטעות ובכך מאפשר לצמצם את חשבון הטלפון.

הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו כולל בנוסף גם מערכת הגברה המאפשרת להגביר את הצליל של הטלפון לדיירי בית אבות, גם אם אינם שומעים היטב כבעבר. זאת במטרה להקל על המשתמשים ועל חווית השיחה שלהם בסלולרי.

אתר נייד פור יו, הנו אתר המנוהל על ידי צוות השייך ליבואן טלפונים סלולריים, ואשר עושה שימוש בחוק הסלולרי החדש על מנת לייבא טלפונים באמצעות ייבוא מקביל ובמחירים נוחים יותר מאשר אלו של חברות הסלולר. הטלפונים המיובאים על ידי אתר נייד פור יו מגיעים ישירות מן היצרן בחו"ל בקיט המקורי שלהם סגורים באופן הרמטי, כולל כל האביזרים המגיעים בקיט המקורי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא רונאל

nayad4u - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן!!!

מתמחים ליבוא ושיווק סלולרי למבוגרים.



 


מאמרים נוספים מאת גיא רונאל
 
Easyphone 1070
ה easyphone הוא טלפון המיועד לגיל השלישי, מדובר במכשיר מדגם easyphone 1070 אשר מותאם לסיוע לאנשים מבוגרים לבצע שימוש בטלפון שלהם בקלות ולהתרגל לשאת עמם טלפון נייד נושא שרבים מהם אינם מורגלים אליו על אף שהוא יכול להקל על חייהם באופן ניכר ואף לסייע במידת הצורך.

קומפוסטר ביתי למחזור מזון
07/12/11 | גינון
קומפוסטר ביתי משמש למחזור של המזון אותו אנו אוכלים, או למעשה לשאריות המזון לאחר שאנו מכינים ארוחה או מסיימים אותה, תמיד נותרים לנו שאריות בצלחת, או קליפות של ירקות ופירות, תיונים, לחם ישן וכדומה.

אוזניות אוויר מרחיקות קרינה
בעקבות הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית גבר גם השימוש בטלפונים סלולרים, כאשר כיום לכל אדם בעולם המערבי יש טלפון סלולרי ושיעור החדירה של הסלולרים בעסקים דומה. מכשירי הסלולר משמשים את כל בני המשפחה מהילדים הקטנים ביותר ועד טלפונים סלולרים מותאמים במיוחד למבוגרים. הטלפון הסלולרי מאפשר לנו לתקשר באמצעות תדרי רדיו אשר מעבירים את הקול בין המשדר לבין המקלט ועד אלינו באמצעות האוזניות. ופה גם נכנסת החשיבות של אוזניות אוויר.

בית אבות סלולרי למבוגרים
בבית אבות, אני מעוניינים שהורינו וסבינו יחיו בנוחות המרבית, אם בעבר בית אבות נחשב היה למקום אליו אנשים פורשים כדי לנוח בשקט, היום בית אבות נתפס דווקא כחוויה נוספת שעוברים בחיים. מדובר במקומות שהרבה פעמים הנם מפוארים מאוד, ואשר הצוות והתכנון הכולל שלהם נועדו לגרום למתגוררים בהם נוחות והנאה מהזמן אותו הם מעבירים במקום. הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו מותאם בדיוק כדי להפוך את החוויה של השהייה בבית אבות לנוחה יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI