דף הבית בית משפחה וזוגיות גינון קומפוסטר ביתי למחזור מזון
קומפוסטר ביתי למחזור מזון
גיא רונאל 07/12/11 |  צפיות: 3315

קומפוסטר ביתי משמש למחזור של המזון אותו אנו אוכלים, או למעשה לשאריות המזון לאחר שאנו מכינים ארוחה או מסיימים אותה, תמיד נותרים לנו שאריות בצלחת, או קליפות של ירקות ופירות, תיונים, לחם ישן וכדומה.
קומפוסטר ביתי הנו מכשיר אשר נועד לסייע לנו למחזר את הפסולת הביתי הזו באמצעות תולעי קומפוסט, הקומפוסטר הנו מכשיר קומפקטי אשר מאוחסן בתוך הבית, במרפסת או בחצר, ואפילו בחדר מדרגות משותף אם ישנם כמה שכנים אשר רוצים לעשות בו שימוש.
הקומפוסטר מהווה בית לתולעי קומפוסט שהנן תולעי אדמה אשר ניזונות מחומרים אורגניים, התולעים הנן ייצורים עדינים מאוד, (הן לא יכולות לשרוד מחוץ לקומפוסטר ובמידה ויפלו ממנו ימותו), אשר חיים בתוך הקומפוסטר ואשר ניזונים מהפסולת שאנו מכניסים לקומופסטר והופכות אותה לקומפוסט איכותי מסוג הומוס. הקומפוסט הזה מריח כמו אדמה פוריה והנו נהדר לצורכי דישון של עציצים, מדשאות ואפילו עצי פרי וירק אשר אנו מעוניינים לגדל בגינה שלנו.
מחצית מהפסולת שאנו מייצרים הנה פסולת אורגנית, כאשר באופן רגיל היא נאספת על ידי העירייה או הרשות המקומית למטמנות של פסולת שם היא מתפרקת באופן הפוגע קשה מאוד בסביבה, גם במי התהום וגם באוויר אותו אנו נושמים שכן הפירוק מלווה ברעלים אשר נפלטים לחלל האוויר והאדמה. הקומפוסטר משנה את המצב הזה, כאשר הפירוק האורגני באמצעות תולעי הקומפוסט הנו בריא גם לסביבה וגם לגינה שלנו אשר מקבלת את הקומפוסט הנפלא.
שימוש בקומופוסטר ביתי מאפשר לנו לרוקן את הפח מדי תקופות ארוכות שכן הפסולת אשר נזרקת הנה פסולת אנאורגנית כמו קופסאות וכדומה אשר אינה מעלה ריחות רעים, פתאום תגלו שאתם כבר לא מרוקנים את הפח שלכם מדי יומיים אלא פעם בשבועיים !
קומפוסטר זו דרך חיים, אשר מעודדת מחזור ולא רק לקיחה מכדור הארץ אלא גם מתן חזרה, באמצעות הקומפוסטר אנו מזהמים הרבה פחות ותורמים לסביבה הרבה יותר, כמו כן מדובר בפעולה מהנה, כאשר כל מי שעושה שימוש בקומפוסטר לא מבין איך אחרים לא עושים זאת. במדינות מערביות מתקדמות השימוש בקומפוסטר ביתי נפוץ מאוד, שכן הוא לא דורש עבודה כלל אלא איסוף של הקומפוסט בלבד ברגע שהוא מוכן והעברתו לעציצים או למקום אחסון. בארץ טרם נפוץ השימוש הנרחב בקומפוסטר ויש לקוות שככל שיעבור הזמן השימוש בו יגבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא רונאל

nayad4u - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן!!!

מתמחים ליבוא ושיווק סלולרי למבוגרים.



 


מאמרים נוספים מאת גיא רונאל
 
Easyphone 1070
ה easyphone הוא טלפון המיועד לגיל השלישי, מדובר במכשיר מדגם easyphone 1070 אשר מותאם לסיוע לאנשים מבוגרים לבצע שימוש בטלפון שלהם בקלות ולהתרגל לשאת עמם טלפון נייד נושא שרבים מהם אינם מורגלים אליו על אף שהוא יכול להקל על חייהם באופן ניכר ואף לסייע במידת הצורך.

קומפוסטר ביתי למחזור מזון
07/12/11 | גינון
קומפוסטר ביתי משמש למחזור של המזון אותו אנו אוכלים, או למעשה לשאריות המזון לאחר שאנו מכינים ארוחה או מסיימים אותה, תמיד נותרים לנו שאריות בצלחת, או קליפות של ירקות ופירות, תיונים, לחם ישן וכדומה.

אוזניות אוויר מרחיקות קרינה
בעקבות הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית גבר גם השימוש בטלפונים סלולרים, כאשר כיום לכל אדם בעולם המערבי יש טלפון סלולרי ושיעור החדירה של הסלולרים בעסקים דומה. מכשירי הסלולר משמשים את כל בני המשפחה מהילדים הקטנים ביותר ועד טלפונים סלולרים מותאמים במיוחד למבוגרים. הטלפון הסלולרי מאפשר לנו לתקשר באמצעות תדרי רדיו אשר מעבירים את הקול בין המשדר לבין המקלט ועד אלינו באמצעות האוזניות. ופה גם נכנסת החשיבות של אוזניות אוויר.

בית אבות סלולרי למבוגרים
בבית אבות, אני מעוניינים שהורינו וסבינו יחיו בנוחות המרבית, אם בעבר בית אבות נחשב היה למקום אליו אנשים פורשים כדי לנוח בשקט, היום בית אבות נתפס דווקא כחוויה נוספת שעוברים בחיים. מדובר במקומות שהרבה פעמים הנם מפוארים מאוד, ואשר הצוות והתכנון הכולל שלהם נועדו לגרום למתגוררים בהם נוחות והנאה מהזמן אותו הם מעבירים במקום. הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו מותאם בדיוק כדי להפוך את החוויה של השהייה בבית אבות לנוחה יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI