דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טכנולוגיות חדשות אוזניות אוויר מרחיקות קרינה
אוזניות אוויר מרחיקות קרינה
גיא רונאל 25/07/11 |  צפיות: 3334

בעקבות הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית גבר גם השימוש בטלפונים סלולרים, כאשר כיום לכל אדם בעולם המערבי יש טלפון סלולרי ושיעור החדירה של הסלולרים בעסקים דומה. מכשירי הסלולר משמשים את כל בני המשפחה מהילדים הקטנים ביותר ועד טלפונים סלולרים מותאמים במיוחד למבוגרים.
הטלפון הסלולרי מאפשר לנו לתקשר באמצעות תדרי רדיו אשר מעבירים את הקול בין המשדר לבין המקלט ועד אלינו באמצעות האוזניות. ופה גם נכנסת החשיבות של אוזניות אוויר.
בתקופה האחרונה, החלו בחינות של ההשפעה השלילית של השימוש הנרחב בטלפון הסלולרי, כאשר מחקרים רבים הוכיחו כי השימוש בסלולר עשוי לגרום לבעיות שונות אשר נגרמות כתוצאה מהשימוש בטלפון הסלולרי ללא אוזניות אוויר.
כאשר הבעיות הנגרמות כתוצאה משימוש מסיבי בטלפון נעות החל מכאבי ראש ועד חימום של האוזן ובעיות קשות יותר.
מדינות מסוימת בעולם אף דורשות סימני אזהרה על אריזות הטלפונים, כאשר בשל כוחן של חברות הסלולר הגדולות הן מצליחות למנוע במדינות רבות את פרסום המידע השלילי או לחילופין דואגות לערוך מחקרים משלהן בנוגע להשפעת הקרינה הנפלטת מן הסלולרי וכמובן שהתוצאה של מחקרים אלו היא שהפלאפון אינו מזיק.
אוזניות רגילות לא מונעות את הקרינה מלהגיע אל ראשינו, ופה נכנסות לשימוש אוזניות אוויר, אשר נועדו לשמש כמגן עבורינו, באמצעות טכנולוגיה חדשנית המשתמשת בשתי צינוריות אוויר במקום בכבלים המעבירים קרינה אוזניות האוויר לא מעבירות את הקרינה לאזור הראש שלנו. האוזניות פועלות כמו סטטוסקופ של רופא, ומעבירות את איכות הקול באופן סטריאופוני אשר עולה באיכותו על זה של אוזניות ריגלות.
מידע נוסף על אוזניות אוויר תוכלו למצוא באתר נייד פור יו, אשר הוקם על ידי ייבואן של סלולרי ואשר מוכר פלאפונים ואוזניות אוויר ישירות מן הייבואן לצרכן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא רונאל

nayad4u - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן!!!

מתמחים ליבוא ושיווק סלולרי למבוגרים.



 


מאמרים נוספים מאת גיא רונאל
 
Easyphone 1070
ה easyphone הוא טלפון המיועד לגיל השלישי, מדובר במכשיר מדגם easyphone 1070 אשר מותאם לסיוע לאנשים מבוגרים לבצע שימוש בטלפון שלהם בקלות ולהתרגל לשאת עמם טלפון נייד נושא שרבים מהם אינם מורגלים אליו על אף שהוא יכול להקל על חייהם באופן ניכר ואף לסייע במידת הצורך.

קומפוסטר ביתי למחזור מזון
07/12/11 | גינון
קומפוסטר ביתי משמש למחזור של המזון אותו אנו אוכלים, או למעשה לשאריות המזון לאחר שאנו מכינים ארוחה או מסיימים אותה, תמיד נותרים לנו שאריות בצלחת, או קליפות של ירקות ופירות, תיונים, לחם ישן וכדומה.

אוזניות אוויר מרחיקות קרינה
בעקבות הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית גבר גם השימוש בטלפונים סלולרים, כאשר כיום לכל אדם בעולם המערבי יש טלפון סלולרי ושיעור החדירה של הסלולרים בעסקים דומה. מכשירי הסלולר משמשים את כל בני המשפחה מהילדים הקטנים ביותר ועד טלפונים סלולרים מותאמים במיוחד למבוגרים. הטלפון הסלולרי מאפשר לנו לתקשר באמצעות תדרי רדיו אשר מעבירים את הקול בין המשדר לבין המקלט ועד אלינו באמצעות האוזניות. ופה גם נכנסת החשיבות של אוזניות אוויר.

בית אבות סלולרי למבוגרים
בבית אבות, אני מעוניינים שהורינו וסבינו יחיו בנוחות המרבית, אם בעבר בית אבות נחשב היה למקום אליו אנשים פורשים כדי לנוח בשקט, היום בית אבות נתפס דווקא כחוויה נוספת שעוברים בחיים. מדובר במקומות שהרבה פעמים הנם מפוארים מאוד, ואשר הצוות והתכנון הכולל שלהם נועדו לגרום למתגוררים בהם נוחות והנאה מהזמן אותו הם מעבירים במקום. הסלולרי למבוגרים של נייד פור יו מותאם בדיוק כדי להפוך את החוויה של השהייה בבית אבות לנוחה יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI