דף הבית חוק ומשפט רשלנות רפואית פורום רשלנות רפואית - LawTip
פורום רשלנות רפואית - LawTip
Law Tip 29/03/11 |  צפיות: 3541

בעידן האינטרנטי המפותח בו אנו נמצאים כיום קיימת תופעה שכיחה של יצירת פורום רשלנות רפואית על ידי משרדי עורכי דין, במסגרתו ניתן לציבור הרחב ייעוץ משפטי (חינמי, במרבית המקרים) בתחום הרשלנות הרפואית.

אחד מאתרי פורום רשלנות רפואית המובילים בתחום מנוהל על ידי משרד עורכי הדין אלמוג-שפירא, המתמחה בדיני הנזיקין והביטוח. מלבד העובדה שהפורום האמור נותן לגולשים פלטפורמה במסגרתה הם יכולים להעלות שאלות ו/או סוגיות בכל הנושאים המגוונים בהם מתמחה המשרד, הרי שהוא אף מעניק לציבור הרחב את האפשרות לקבל ייעוץ אישי ראשוני ו/או הערכת הסיכויים של תביעה עתידית שתוגש על ידו, כל זאת מבלי שקיימת דרישה כספית כלשהי או התחייבות מצידם של גולשי פורום רשלנות רפואית דנן.

בשל היתרונות הרבים שיש בפורום ונוחיות השימוש בו, עסקינן באחד מהפורומים המשפטיים הפעילים ביותר בנט. המאפיין העיקרי של הפורום, המנוהל על ידי משרד עורכי הדין אלמוג-שפירא, הינו שלגולשים ניתן מענה מיידי על ידי צוות עורכי הדין העובד במשרד, כאשר ברוב המקרים ניתן אותו מענה עוד באותו יום בו נתבקש הייעוץ על ידי הגולש ו/או נשאלה השאלה על ידו. אין להקל ראש במהירות התגובה האמורה, בעיקר לנוכח התנועה הרבה שיש בפורום, כמפורט לעיל.

על מנת להמחיש את יעילותו של פורום רשלנות רפואית דנן, יפורט להלן מקרה ושאלות שנשאלו על ידי גולשת הפורום והתשובות שניתנו לה על ידי מנהל הפורום, בהתאם: הגולשת מיכל פרסה בפני שאר הגולשים ועורכי הדין המנהלים את הפורום את סיפורה הכואב שהחל בעקבות המלצת רופא השיניים שלה, אשר הציע לה, בין היתר, להחליף את השתלים המצויים בפיה בשתלים חדשים. מכאן והילך מתארת מיכל מסע ייסורים שליווה אותה לאחר שהסכימה להחלפת השתלים. כך, מלבד העובדה שעלות הטיפול הייתה אסטרונומית, הרי שהוא גרם לה לכאבים רבים ותוצאתו הסופית הייתה כישלון, שכן, לטענתה, השתלים החדשים שהושתלו בפיה אינם דומים בצבעם ובנוסף גרמו להשחרת החניכיים, עובדה שהותירה את פיה במצב אסטטי מזעזע, כדבריה. שאלתה של מיכל במסגרת פורום רשלנות רפואית דנן הינה האם נסיבות המקרה מקימות לה עילת תביעה נזיקית מכוח החוק.

לא חלפו שעתיים מהמועד בו פירסמה את שאלתה בפורום, עד אשר ניתנה לה תשובה מקיפה על ידי עו"ד רפאל אלמוג, מנהל הפורום, אשר הסביר למיכל כי על פניו נראה שנסיבות המקרה שלה הינן מיוחדות ומצריכות בדיקה מעמיקה. לא זו אף זו, המסקנה האמורה של עורך דין אלמוג לוותה בעצה משפטית למיכל, לפיה עליה לבקש מרופא השיניים ו/או מהמוסד הרפואי המעסיק אותו, את התיעוד הרפואי המלא שנערך אודותיה. לאחר שתקבל את המסמכים, המליץ לה עורך הדין לפנות לרופא המתמחה בתחום רפואת השיניים, על מנת שיחווה את דעתו בהסתמך על תיקה הרפואי. זאת ועוד, לפני שאיחל לה עורך הדין בריאות והצלחה, הוא הסביר למיכל כי במידה והמומחה הרפואי ימצא כי החלפת השתלים שבוצעה בה אכן סטתה מהסטנדרט הרפואי הסביר, היא תוכל להגיש תביעת רשלנות רפואית ולתבוע פיצוי בגין נזקיה.

פורום רשלנות רפואית זה, מתעדכן מספר פעמים ביום וניתן לעלות בו כל שאלה משפטית שעולה על דעתם של הגולשים.

גלישה מהנה !


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Law Tip

LawTip.co.il - הדרך למימוש זכויותיך מתחילה כאן !



 


מאמרים נוספים מאת Law Tip
 
רשלנות רפואית הולדה בעוולה
התינוק נולד ללא אצבעות כף יד שמאל, מום שלא התגלה בבדיקות. למרות זאת בית המשפט קובע כי לא הייתה רשלנות רפואית. מדוע ? מה אתם חושבים ? עיינו בסקירה המלאה

הליכי מינוי אפוטרופוס
במאמר זה סקרנו עבורכם מידע משפטי אודות הליכי מינוי אפוטרופוס - כיצד ? מתי ? מה התנאים ? וכיו"ב נושאים הרלבנטיים למינוי.

רשלנות רפואית בהריון | קרע ברחם היולדת
האם בית חולים אשר מתעלם מעברה הרפואי של יולדת ובכלל זה היות העובדה כי בעבר ילדה בניתוח קיסרי מתרשל במילוי תפקידו ? זו השאלה אשר עמדה על הפרק במסגרת תביעת רשלנות רפואית בלידה אשר הגיעה לפתחו של בית המשפט ואשר תיסקר בכתבה הבאה אשר נערכה על ידי עורך דין רשלנות רפואית מצוות אתר LawTip.

פורום רשלנות רפואית - LawTip
פורום רשלנות רפואית מקצועי המנוהל על ידי עורכי דין רשלנות רפואית. ניתן לקבל במסגרת הפורום מענה משפטי ראשוני של עורך דין.

אובדן כושר עבודה - הטבות מס בגין תגמולי הביטוח
21/03/11 | ביטוח
אובדן כושר עבודה - סקירה של פסק דין שניתן על ידי בית המשפט העליון בנוגע להטבות מס עקב תביעות אובדן כושר עבודה.

התיישנות הזכות לתבוע תגמולי ביטוח עקב אובדן כושר עבודה זמני
17/12/10 | ביטוח
לא רבים יודעים, אך התיישנות תביעות ביטוח הינה קצרה למדי. על פי חוק חוזה הביטוח המועד להתיישנות תביעת ביטוח הינו 3 שנים ממועד מקרה הביטוח. יחד עם זאת, בפסיקה נקבע כי עילת התביעה על פי ביטוח אובדן כושר עבודה עשויה להתחדש כל חודש בחודשו. בכתבה דנן נדון בנושא התיישנות הזכות לתבוע תגמולי ביטוח עקב אובדן כושר עבודה זמני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI