דף הבית בית משפחה וזוגיות גינון הכל על עץ
הכל על עץ
momo1 03/04/11 |  צפיות: 2909

גדרות מעץ

אין ספק שעץ הינו חומר שרובנו אוהבים, וזאת בזכות החמימות שהוא משרה על הסביבה. זאת הסיבה העיקרית לכך, שהיום בגינות רבות תמצאו גדרות מעץ וכן פרגולות עשויות עץ, שני מוצרים המוסיפים המון לעיצוב הכללי של הגינה. במאמר זה נבחן את יתרונותיו של העץ על פני חומרים אחרים בהקשר של בניית גדרות מעץ, בניית פרגולות ובכלל.

גדרות מעץ – יתרונות העץ

נתחיל ונאמר, שבניית גדר סביב הגינה היא פעולה חשובה מאוד, הן לשם הגנה על הרכוש הנמצא בגינה מפני גניבות, הן לשם הגנה עליו מפני רוחות חזקות, הן לשם שמירה על פרטיות בשטחי הגינה וכמובן גם לשם תרומה משמעותית לעיצוב הכללי של הגינה. גדרות מעץ ניתן להקים במבחר עיצובים ממגוון רחב של סוגי עץ – על פי רצונותיו והעדפותיו של הלקוח. ניתן לבנות גדרות מעץ כמעט מכל סוגי העץ, כאשר רצוי מאוד לעשות שימוש בעץ שעבר חיטוי, למניעת הרס על ידי חרקי עץ או ריקבון. העובדה כי לכל אחד מסוגי העצים יש גוון אחר, מאפשרת ללקוח לבחור את הגוון המשתלב בצורה היפה ביותר עם העיצוב הכללי של הגינה. כך למשל, אם מוצבת בגינה פרגולה אשר נבנתה מעץ בגוון מסוים, ניתן לבחור עץ בצבע דומה להקמת הגדר. אם מעוניינים להקים פרגולה בנוסף לגדר מעץ, ניתן להשתמש באותו סוג של עץ וליצור התאמה עיצובית מושלמת.

היתרון המשמעותי ביותר של בניית גדרות מעץ דווקא, הוא השתלבותן של גדרות מעץ בצורה טבעית מאוד עם הצמחייה שבגינה. שהרי, אין טבעי יותר מצבעו החום של העץ להשתלב בצורה מנצחת עם צבעם החום של גזעי העצים ועם הצבע ירוק של העלים. גדרות מעץ המוצבות בגינה יוצרות סביבה טבעית פרטית ומוגנת, ומאפשרות לשבת בגינה בפרטיות, בהנאה ובשלווה.

גדרות מעץ – תחזוקה מונעת

תחזוקה שוטפת של גדרות מעץ תאפשר לכם ליהנות ממראה העץ הטבעי שלהן לאורך זמן. תחזוקת גדרות מעץ כוללת ניקוי באמצעות חומרי ניקוי מיוחדים לעץ ושטיפה במים. אם השמש גרמה לצבע לדהות, אין שום בעיה לבצע חידוש של גדרות מעץ. החידוש כולל ניקוי רגיל של הגדרות, ולאחר שהעץ מתייבש – שיוף של העץ ומריחת שמן מיוחד, לשמירה על מרקמו החלק והאחיד. תחזוקה שוטפת של גדרות עץ תמנע את דהייתו של העץ, ותגרום לכך שאת פעולת החידוש תצטרכו לבצע רק אחת לשנה, ואולי אפילו פחות מכך. רוצה לומר – תחזוקת גדרות מעץ היא פשוטה לגמרי, ומאפשרת לכם ליהנות מיתרונותיהן של גדרות עץ למשך שנים רבות.

גדרות מעץ – שימושים נוספים

גדרות מעץ יכולות לשמש לא רק כגדרות המוקמות מסביב לגינות, אלא גם כגדרות הניצבות מסביב למסתורי כביסה, מסביב לבריכות פרטיות או לג'קוזי ועוד.

גדרות מעץ – חשוב לזכור

על מנת להבטיח שיותקנו אצלכם גדרות מעץ שהינן איכותיות ואשר יחזיקו לאורך זמן, פנו לחברה המתמחה בהקמת גדרות עץ ואשר עובדת עם עץ מחוטא. כך מובטח לכם, עד כמה שאפשר, מוצר איכותי וטוב, שיחזיק לאורך זמן. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 momo1


 


מאמרים נוספים מאת momo1
 
הובלות בחג פורים
מי שמעוניין לעבור דירה, בדרך כלל רוצה לבצע את המהלך החשוב בקיץ. בחודשים יולי-אוגוסט הילדים בחופש מבית הספר ולא צריך להעביר אותם באמצע שנת הלימודים לבית ספר או לגן זר. גם לא צריך להתעסק בבוקר עם הסעות לגן או לבית הספר

יתרונותיו של האלומיניום
עבודות אלומיניום הן נפוצות ביותר וללא ספק בהחלט ניתן לכנות את העידן שבו אנו חיים "תקופת האלומיניום", ובכך להמשיך את חולקת ההיסטוריה בהתאם לחומר שבו בני האדם בעיקר משתמשים.

מזגנים – כיצד בוחרים?
היום, מזגנים משמשים אותנו ללא הרף הן בעונת החורף והן בעונת הקיץ. בקיץ אנו משתמשים בהם לצורכי קירור החלל בו אנו נמצאים, ובחורף – לחימומו. אין ספק שזו דרך מאוד מהירה להגיע לטמפרטורה הרצויה בחלל, ולכן אנשים רבים משתמשים בה

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ציוד מקצועי למטבח, ציוד למסעדות
מאחורי מסעדה גדולה ואיכותית יש אדריכל אשר עוזר לתכנן את הפרויקט ואת העיצוב, חלק חשוב מאוד של תחילת התהליך בו עושים את ההחלטות של עיצוב ומבנה המסעדה כולל בחירה של ציוד למסעדות.

איטום גגות
בתקופות בהם יורדים גשמים ישנה חשיבות רבה לנושא של איטום גגות. אין ספק שבתים ישנים נפגעים מאוד מהמים. כל בעל בית ישן או וועד הבית בבניין ישן חייב להזמין מומחה לאיטום אשר יכול לבצע אנליזה ובדיקה קפדנית של הגג וקירות הבניין לפני שהמים יכנסו לסדקים של המבנה ויגרמו לתופעה בלתי נסבלת של רטיבות הקירות.

יתרונותיהן של משאבות מים
משאבות מים כשמם כן הן – מכונות המיועדות לשאיבה של מים (או כול נוזל אחר) באמצעות פעולת יניקה. ממש כמו ששואב האבק הוא מכונה ששואבת אבק במעין פעולת יניקה, באופן דומה כך פועלות משאבות מים.

שיטות בטוחות להובלת רהיטים
כשמבצעים הובלה של דירה או של משרד, אחד הדברים שממנו אנשים רבים חוששים הוא הובלת הרהיטים. תמיד פוחדים שמא הריהוט יפגע, יישרט או ישבר, שהמובילים לא יצליחו להכניס את הריהוט למעלית או שלא יצליחו לעבור איתם בחדר המדרגות וכדומה.

מיחזור זה כל הסיפור
המחזור הפך להיות חלק מחיינו ומי שעדין לא אימץ אותו אז הגיע הזמן להתחיל למחזר. למחזור יש חשיבות עליונה, בתקופה שלנו אנו מייצרים המון פסולת שניתן להפוך אותה לתת לה הזדמנות שנייה כמוצר ממוחזר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI