דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הדברת טרמיטים
הדברת טרמיטים
שי 04/04/11 |  צפיות: 1784

הדברת טרמיטים

למרות שהשהייה במבנה שיש בו מזיקים לא נעימה למרביתנו, כולנו יודעים שתיקן בודד או עכבר סורר אחד הם לא סיבה להזמין שירותי הדברה מקצועיים. כשמדובר בבעיית מזיקים קטנה, ניתן להתמודד עם הבעיה בכוחות עצמנו ואין צורך למהר ולהזמין מדביר. אלא שלכלל הזה יש גם יוצא מן הכלל, והוא הדברת טרמיטים.

הדברת טרמיטים – הכמות לא קובעת

כשמדובר בהדברת טרמיטים לא כדאי, ואף אסור, לחכות שהבעיה תגדל לממדים גדולים. אם הבחנתם בטרמיטים בודדים בבית שלכם, זה רק אומר שמושבת טרמיטים שלמה עושה את דרכה אליכם, ושאם לא תבצעו הדברת טרמיטים בהקדם, הבעיה רק תחריף. גם אם אתם יודעים שאחד השכנים שלכם סובל מטרמיטים, אך אתם טרם הבחנתם בהם בביתכם, כדאי ואף רצוי שתזמינו הדברה מקצועית, שכן במוקדם או במאוחר הם יגיעו גם אליכם.

כי כשמדובר בטרמיטים לא כדאי לקחת שום סיכון מיותר. בניגוד למזיקים אחרים, לטרמיטים יש פוטנציאל הרס עצום, והימצאותם בבית היא הרבה יותר ממטרד או מפגע תברואתי. הטרמיטים יכולים לכלות במהרה כל מוצר עץ שבו יתקלו: פרקטים, ריהוט גן, ריהוט פנים ועוד, וככל שיעבור הזמן – כך הנזק לרכוש שלכם יהיה גדול יותר.

הדברת טרמיטים – רק המקצוענים יכולים

סיבה נוספת בגינה עליכם למהר ולהזמין הדברת טרמיטים טמונה בעובדה שאין כמעט תכשירי הדברה ביתיים עבור טרמיטים. בניגוד לחומרי ריסוס ביתיים נגד תיקנים, נמלים ושאר מזיקים ובניגוד למלכודות עכברים ביתיות, שאת כולם אנו יכולים לרכוש ברשתות השיווק ובחנויות "עשה זאת בעצמך", כמעט ולא קיימים תכשירים ביתיים להדברת טרמיטים. רשתות השיווק לא מוכרות חומרי ריסוס נגד טרמיטים לצרכן הפרטי, ובוודאי שלא מלכודות או אמצעי הדברה ביתיים אחרים. כדי לבצע הדברת טרמיטים אתם חייבים להזמין חברת הדברה מקצועית.

הדברת טרמיטים אינה דומה לאף הדברת מזיקים אחרת. בהדברת טרמיטים לא רק מפזרים או מרססים חומרי הדברה. יש צורך לאבחן ולאתר את מקור הבעיה (מיקום מושבת הטרמיטים), לקדוח חורים ברצפה ובקירות הבית ולתוכם להחדיר את חומרי ההדברה. משימה זו חייבת להתבצע על ידי מדבירים מקצועיים ומורשים.

כיצד בוחרים חברה להדברת טרמיטים?

כמו בבעיות מזיקים אחרות, גם כשמדובר בהדברת טרמיטים יש להקפיד בראש ובראשונה שלחברת ההדברה יהיה היתר הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. מכיוון שהדברת טרמיטים כרוכה בשימוש בחומרים כימיים שעלולים להיות מסוכנים לאדם אם משתמשים בהם שלא כראוי, יש צורך בפיקוח על המדבירים ועל חומרי ההדברה שהם משתמשים. היתר ההדברה מבטיח לכם שמדובר במדבירים שעברו הכשרה מסודרת מטעם המשרד להגנת הסביבה, ושהם משתמשים בחומרי הדברה שנמצאים תחת פיקוח.

זאת ועוד, כשבוחרים חברת הדברה חשוב מאוד לשים לב גם לסוג היתר ההדברה שיש לה, ולוודא שהוא אכן תואם את סוג השירותים שהיא מעניקה. חברת הדברה בעלת היתר ללכידת מכרסמים, אינה מורשית לבצע הדברת טרמיטים. ולבסוף, הקפידו לבחור בחברה שיש לה ניסיון רב בהדברת טרמיטים, ושקיבלתם עליה המלצות חמות מלקוחות שהצליחו להיפטר מבעיית הטרמיטים אחת ולתמיד בזכותה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי


 


מאמרים נוספים מאת שי
 
מצלמות אבטחה במעגל סגור
כל אחד רוצה לשמור על רכושו מפני מזיקים שונים גם כאשר הוא אינו נמצא בסביבה, בשביל זה יש מצלמות אבטחה!

הדברת טרמיטים
לא לכל מזיק שמופיע בבית מיד מזמינים חברת הדברה, אך כשמדובר במזיקים כמו טרמיטים - זה כבר סיפור אחר לגמרי....
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI