דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מצלמות אבטחה במעגל סגור
מצלמות אבטחה במעגל סגור
שי 04/04/11 |  צפיות: 1836

מצלמות אבטחה במעגל סגור

זכותו של כל אדם להגן ולשמור על שלמות רכושו וקניינו, גם בהיעדרו. מצלמות במעגל סגור הן האמצעי שמאפשר לכל אחד מאיתנו לשמור על הרכוש שלנו, לוודא שאיש לא פוגע או מחבל בו ולאתר את אלו האחראים לפגיעה, אם זו אכן התרחשה.

מצלמות אבטחה במעגל סגור – לאבטחת הבית הפרטי

מצלמות אבטחה במעגל סגור הן חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה בבתים פרטיים ובבנייני מגורים משותפים. השימוש הנפוץ ביותר בהן הוא כחלק ממערכת האינטרקום. מצלמות במעגל סגור מאפשרות לכל דייר לוודא את זהותו של כל אורח לפני שהוא פותח עבורו את שער או את דלת הכניסה לביתו.

אם בעבר מערכות האינטרקום התבססו על קול בלבד, ולבעל הבית לא היתה אפשרות לראות מי מצלצל בדלת, המצלמות במעגל סגור מאפשרות לו לראות את פניו של אותו אדם על גבי מסך טלוויזיה המותקן בביתו, ורק לאחר מכן להחליט האם לפתוח את הדלת או לא. בכך, מעניקות המצלמות לבעל הבית שליטה מוחלטת על מי שנכנס לתחומו / לתחומי הבניין שבו הוא גר, ומאפשרות לו למנוע את כניסתם של גורמים לא רצויים.

מצלמות אבטחה – לאבטחת מוסדות ומבנים

מצלמות במעגל סגור הפכו גם לחלק בלתי נפרד ממערך האבטחה של מבני מוסדות, חברות וארגונים פרטיים וציבוריים. גם במבנים אלו יש צורך בהקפדה על כך שרק מורשי כניסה אכן יוכלו להיכנס לתחומי המבנה, ושאף מסיג גבול לא ינסה לחדור אליו בדרכים אלטרנטיביות. גם אם בדרך כלל מוצבים שומרים בכניסות למבנה, הם מגובים במצלמות במעגל סגור שמאפשרות להם לשלוט על כל הכניסות למבנה, גם אם הם נמצאים במקום מרוחק.

במבנים אלו תמונותיהן של המצלמות הפזורות ברחבי המבנה מועברות בזמן אמת לעמדת הביטחון, שם המאבטחים צופים בתמונות על גבי מסכים מפוצלים. המצלמות מאפשרות למאבטחים לדעת מה מתרחש בכל רגע בכל אחת מהכניסות למבנה, וגם במקומות אסטרטגיים נוספים: חניונים, חדרי כספות, מחסנים ועוד חדרים נוספים.

מצלמות במעגל סגור – לאבטחת מקומות עבודה ובתי עסק

מצלמות אבטחה במעגל סגור הן גם האמצעי שמאפשר למעסיקים להבטיח שהעבודה מתבצעת באופן סדיר ותקין גם בהיעדרם, ושאף אחד לא פוגע או מחבל ברכוש העסק, הן העובדים והן הלקוחות. מכיוון שהמעסיק לא יכול להיות נוכח בכל רגע בכל מקום בעסק, המצלמות במעגל סגור משמשות כעיניו וכאוזניו. הן פזורות במיקומים אסטרטגיים ברחבי העסק, ומאפשרות לו לצפות בצילומיהן בזמן אמת מתוך משרדו. כך הוא יכול לראות אם כל עובדיו אכן מבצעים את עבודתם ולא מתבטלים, אם הם לא מבצעים עבירה כלשהי, או האם מישהו מלקוחות העסק לא מנסה לבצע גניבה או עבירה אחרת ועוד.

המצלמות במעגל סגור מאפשרות למעסיק להגיב בזמן אמת לכל פעילות חריגה המתרחשת בזמן העבודה: להעיר לעובדים על אי ביצוע עבודתם, לקרוא לאבטחה ולתפוס גנב בשעת מעשה וכו'. כמו כן, מכיוון שתמונות המצלמות מאוחסנות בזיכרון, ניתן יהיה לאתר את האחראים לביצוע עבירות שהמעביד למד עליהן רק בדיעבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי


 


מאמרים נוספים מאת שי
 
מצלמות אבטחה במעגל סגור
כל אחד רוצה לשמור על רכושו מפני מזיקים שונים גם כאשר הוא אינו נמצא בסביבה, בשביל זה יש מצלמות אבטחה!

הדברת טרמיטים
לא לכל מזיק שמופיע בבית מיד מזמינים חברת הדברה, אך כשמדובר במזיקים כמו טרמיטים - זה כבר סיפור אחר לגמרי....
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI