דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוחים פלסטיים - ניתוח עפעפיים
ניתוחים פלסטיים - ניתוח עפעפיים
דנה מ 13/04/11 |  צפיות: 2670

התחום של ניתוחים פלסטיים סובל בשנים האחרונות מתדמית מעט שלילית. התחושה היא שכל מה שלא עשה עבורנו הטבע, יוכל לעשות עבורנו המנתח הפלסטי בהינף אזמל.

ניתוח עפעפיים הוא סוג אחד של ניתוחים פלסטיים אשר הוכפש ללא לאות לאורך השנים וכמובן שנוצרה לו גם תדמית שלילית בהתאם. למרות זאת, מדובר באחד הניתוחים הפלסטיים הפשוטים לביצוע ובעלי התוצאות המוצלחות ביותר בשוק הניתוחים הפלסטיים לפנים.

ניתוח עפעפיים- מה זה בעצם?

אנו מבלים את מרבית חיינו הצעירים עם עור פנים מתוח ורענן. עם השנים, נחלשת האלסטיות של העור והוא הולך ונראה נפול יותר ויותר.

אזור העפעף העליון הוא אחד מהאזורים הראשונים אשר בהם ניכרת ההזדקנות של העור. התוצאה היא עור נפול מסביב לעיניים ומראה "עייף" של הפנים.

ניתוח עפעפיים למעשה מחליק את העור ומיישר אותו, באמצעים שונים כדי לשוות לפנים מראה רענן ועירני יותר.

ניתוחים פלסטיים שגורמים לכולנו להיראות מופתעים

אחת הסיבות שבגללן הושמץ לאורך השנים ניתוח עפעפיים היא התוצאה המלאכותית שהייתה למנותחים, מעין מראה פנים "מופתע" במעט שנבע ממתיחה חזקה מדי של העור מסביב לעיניים. אלמנט זה גרם לכל אישה או אפילו גבר אשר פנו לבצע את הניתוח הזה להיראות באופן מיידי מופתעים במקרה הגרוע ובמקרה היותר טוב- פשוט ראו שהם עברו ניתוח פלסטי סביב העיניים. כיום, בעקבות שינויים טכנולוגיים מרחיקי לכת בתחום של ניתוחים פלסטיים ניתן לקבל תוצאות יותר ויותר טבעיות ופחות "מפתיעות". כמו כן, השיטות העדכניות גורמות לפחות צלקות ונזקים סביב העור העדין של העיניים.

ניתוחי עפעפיים- לנשים בלבד?

התשובה היא- ממש לא. עם הפיכת הניתוח הפלסטי הזה ליותר ויותר נפוץ, חלה עליה דרסטית במספר הגברים אשר פונים לקבלת טיפול זה. כיום, קיימת מגמה נפוצה בעולם הפוליטי והעסקי (שלצערנו עדיין מנוהל ברובו רק על ידי גברים) להיראות טוב – ולשדר חיוניות. ניתוח עפעפיים מסייע לקבלת מראה צעיר יותר אצל גברים, וכמובן פחות "עייף".

גם אם בעבר היו מגוון של דעות קדומות על גברים אשר מבצעים ניתוחים פלסטיים, הרי שכיום, עם התקדמות הטכנולוגיה והמדע, העניין הפך יותר ויותר נפוץ וניתן לראות גם גברים מבוגרים ביותר שהולכים ומבצעים סוג זה של ניתוח.

ניתוחים פלסטיים- אצל מי?

כיוון שיש שפע של מנתחים פלסטיים כיום בשוק, המבחר עלול לבלבל, ולכן מאוד מומלץ לבחור בקפידה את המנתח הפלסטי שיבצע עבורכם ניתוח הרמת עפעפיים. מומלץ מאוד לקבל כמה חוות דעת שונות מכמה רופאים שונים כדי לראות האם אתם בכלל זקוקים לסוג זה של ניתוח. על סמך חוות הדעת הרפואיות תוכלו לגבש דעה ולהחליט האם לגשת לניתוח הפלסטי הזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI