דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מכשירי חשמל - מתנה נפלאה לחנוכת בית.
מכשירי חשמל - מתנה נפלאה לחנוכת בית.
דנה מ 23/05/11 |  צפיות: 3096

מכשירי חשמל או מוצרי חשמל הם מתנה נפלאה לחנוכת בית של חבר שעובר מדירה שכורה אחת לאחרת, זוג שנישא ועובר לדירה הראשונה שלו או אפילו מתנה לעסק שבוחר לעבור משרדים. במאמר הקודם הוצגו מספר מוצרי חשמל למטבח אשר יכולים להיות שימושיים מאוד מחד ואינם יקרים מאידך, מה שהופך אותם למתנה מושלמת. בחלק זה אציג מוצרי חשמל נוספים שמתאימים לחדרים אחרים.

מוצרי חשמל חדר השינה

כאשר אנו מנסים לחשוב על חדרי שינה נדמה כי אין הרבה מכשירי חשמל המתאימים לכך. מעבר למקלט טלוויזיה או למכשיר DVD ישנם לא מעט מוצרי חשמל מתאימים ביניהם:

סדין חימום חשמלי – סדין חימום חשמלי יכול להיות מתאים לזוג או ליחיד תלוי כמובן בגודל. לא ניתן למצוא אותו בכל חנות מוצרי חשמל, אך באלה שכן העלויות נעות בין 70 ל100 ₪ לסדין למיטת יחד ועד 200 שקלים למיטה זוגית.

תנור חימום חשמלי – אם סדינים חשמליים הם לא מכשירי חשמל עבורכם, אז תנורי חימום לחדר יכולים להיות מתאימים יותר. ישנם סוגים רבים של תנורים והם אינם מכוערים כפי שהיו בעבר. מוצרי חשמל אלה כיום מעוצבים ברמה גבוהה ובעלי סליל חימום אחד, שניים או יותר. להעניק מוצרי חשמל אלה במתנה יכול בהחלט להתאים לאירועים כמו חנוכות בית.

מאווררים – מוזר ככל שזה ישמע, לא בכל דירה מותקן היום מזגן, במיוחד בדירות ישנות בתל אביב. על כן אם מדובר במעבר לדירה לא ממוזגת אז אחד ממוצרי החשמל העדיפים לרכישה במתנה הם מאווררים אשר יצננו את האווירה בבית. יש כאלה המותקנים על תקרת החדר ויש העומדים על רקל או על הרצפה. לכל חדר המאוורר שלו ולכן מומלץ לברר עם בעלי הדירה החדשים אם יש ברשותם מאורר אך אם לא, אפשר לקנות להם מתנה.

קוטל יתושים – קוטלי יתושים הם מכשירי חשמל שמתאימים לא רק לחדר השינה אלא לכל פינה בבית, אפילו לגינה במידה ויש. מדובר על סליל סגול בדרך כלל אשר מושך אליו את היתושים ומחסל אותם. באופן הזה ניתן לחיות בבית ללא יתושים גם בחודשי הקיץ החמים ביותר בהם הבעיה נפוצה כל כך.

לסיכום, כאשר אנו הולכים לחגוג חנוכת בית עם חברים קרובים, במקום זר פרחים או שוקולד, אפשר למצוא מתנות מעט יותר פרקטיות שהם ישמחו לקבל. במקום להפתיע, בדקו מה יש ברשותם ומה לא וכך תוכלו לתת להם מתנה שימושים שתחזיק שנים רבות ותהפוך להם את האווירה בבית אפילו עוד יותר נעימה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI