דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות ואשראי - הכלים להגשמת החלומות
הלוואות ואשראי - הכלים להגשמת החלומות
בן גיל 14/06/11 |  צפיות: 2464

כיום שוק ההלוואות מגוון מאשר היה בעבר, לבנקים אין יותר בלעדיות בכל הנוגע למתן הלוואות וגופים נוספים הצטרפו לשוק והחלו להציע הלוואות הקרויות בפי כל הלוואות חוץ בנקאיות. אל חשש לא מדובר בשוק אפור ובגורמים פליליים אלא בחברות מוכרות ומבוססות כגון חברות האשראי, בתי השקעות וחברות הביטוח. הלוואות חוץ בנקאיות מקלות לרוב את הליך קבלת ההלוואה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות בטלפון או באינטרנט מבלי לעשות על שאלות מציקות ומעיקות, אתם לא נתונים יותר לחסדי הבנקאי שלכם ולטובות אלא בדרך פתוחה בפניכם.

אך זכרו לא מדובר במשחק ילדים ואתם לא רוצים למשכן את חייכם ולהיכנס לחובות עתק לכן ראשית עליכם לבצע בדיקה ולוודא מהו הסכום המדויק שלו אתם זקוקים, אל תקפצו מהפופיק הרי בסופו של דבר יהיה עליכם להחזיר את הסכום בתוספת ריבית כמובן. קראו והתמקצעו טיפה בתחום ואם יש לכם חבר שמבין, דעה נוספת לא תזיק. בצעו סקר שוק בין החברות השונות ובחרו את המסלול המתאים לכם ביותר מבחינת גמישות התשלומים, ההחזר החודשי וגובה הריבית.לכל חברה המסלול שלה ועליכם לבחור מה הכי נוח לכם, אל תתפתו לסגור ישר, טיפה בדיקה לא הזיקה אף פעם. וודאו כמובן כי מדובר בחברה ידועה וחשבו את גובה ההחזר החודשי הנדרש, כמובן תיקחו בחשבון תרחישים היפותטיים של הוצאות בלתי צפויות. כמו כן בדקו האם ישנה אפשרות של החזרת ההלוואה טרם זמנה או שינוי מחדש של פריסת התשלומים במקרה וחס וחלילה תיקלעו לבור כלכלי.

זכרו כי הלוואות בכלל והלוואות חוץ בנקאיות בפרט משפרות את החיים במידה וחישבתם נכונה מבחינה כלכלית ולמעשה הכל סובב סביב הלוואות ואשראי - הידעתם כי רובכם נטלתם הלוואה? הרי אנו מדברים על משכנתא - ההלוואה הגדולה ביותר שאדם בדרך כלל לוקח בתקופת חייו. משכנתא נפרסת לאורך שנים לעיתים עד 25 שנה ויותר בסכומים עצומים. כמעט כל זוג צעיר בישראל רוצה לרכוש לעצמו דירה, כך היה וכך יהיה אך המצב כיום אינו דומה לעבר, מחירי הדירות בישראל זינקו ב-40% ואף יותר במהלך 4 השנים האחרונות, כך שקשה מאוד כיום לרכוש דירה ללא מינוף והלוואה, ההון העצמי הנדרש הוא עצום, ולכן לוקחים משכנתא מהבנק, אך כיום כבר לא מדובר בהליך פשוט היות ובנק ישראל חושש מהתפוצצות בועת הנדל"ן, משכנתא יכולה להיות רק בגובה 60% משווי הנכס ועליכם להשיג הון עצמי של 40%, ישנן מגבלות נוספות של ריבית משתנה ועוד, הכל בשביל שלא תיקלעו למצב שלא תוכלו להחזיר את המשכנתא ותאלצו לעזוב ולמכור את דירתכם.

אך לא מדובר רק במשכנתא והיום ניתן לקחת הלוואה לכל מטרה, בין אם בא לכם לפנק עצמכם בטיול מופלא בניו זילנד או אוסטרליה, לטייל בערבות אפריקה או לשתות שמפניה בצרפת, לשפץ את המטבח הישן, לעשות ג'קוזי בחדר האמבטיה או סתם לרכוש ריהוט חדש לבית. בא לכם רכב חדש או יד שנייה ואין לכם את המימון, אל דאגה חברות הליסינג ויבואני הרכב יבואו לקראתכם ויציעו לכם מסלולי מימון, כך שתצטרכו רק לשלם מקדמה ושאר הסכום בתשלומים שווים חודשים לאורך שנים, הכל בשביל שתקנו והכלכלה תצמח ותתפתח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בן גיל


 


מאמרים נוספים מאת בן גיל
 
מועדוני לקוחות כי ככה צריך לקנות
17/06/11 | צרכנות
מועדוני לקוחות מאגדים קבוצה של אנשים בעלי מכנה משותף בין אם מדובר בעורכי דין, מהנדסים, אנשי הייטק, או מורים. מועדוני הלקוחות מהווים כח קנייה רציני וכבד משקל כזה שבתי העסק מתייחסים אליו ברצינות ולא מפנים את הגב

הנחות ומבצעים מטורפים
16/06/11 | צרכנות
מדי סוף עונה אנו עדים למבצעים חסרי תקדים, סיילים מטורפים והנחות, בין אם מדובר בתחום ההלבשה, אלקטרוניקה ועוד. פרסומות ענק בעיתונות, שלטי חוצות המבשרים על הנחות מדהימות, והצרכנים מרוצים, אין כמו להסתכל על התוית של בגד ולראות 100 ש"ח ולשלם במקום 50 ש"ח, הרגשה טובה של ניצחון ממלא את הלב. הרי בתי העסק מעדיפים למכור בזול מאשר להיתקע עם סחורה ישנה או דגמים של שנה קודמת ואתם מבחינתכם רק מרויחים.

הלוואות ואשראי - הכלים להגשמת החלומות
14/06/11 | הלוואות
כיום שוק ההלוואות מגוון מאשר היה בעבר, לבנקים אין יותר בלעדיות בכל הנוגע למתן הלוואות וגופים נוספים הצטרפו לשוק והחלו להציע הלוואות הקרויות בפי כל הלוואות חוץ בנקאיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI