דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מועדוני לקוחות כי ככה צריך לקנות
מועדוני לקוחות כי ככה צריך לקנות
בן גיל 17/06/11 |  צפיות: 2604

לקבוצה גדולה של אנשים יש כוח, אנו רואים זאת בכל, גם בכנסת, בגופים לוביסטים וכמובן בפוליטיקה, בעולם הגדול וכן גם בכלכלה הישראלית. לאדם פרטי כוח המיקוח מוגבל יחסית ובית העסק יכול פשוט להגיד לו - לא תודה ולהתראות. אך אם באים לבית העסק קבוצה גדולה של אנשים הוא יעדיף לרדת במחיר ולמכור - אולי הרווח לאדם יהיה קטן יותר אבל בחישוב הכללי אין ספק כי שווה לעסק ובוודאי ללקוחות. זהו בעצם סוד הקסם בתמצית של מועדוני לקוחות. מועדוני לקוחות מאגדים קבוצה של אנשים בעלי מכנה משותף בין אם מדובר בעורכי דין, מהנדסים, אנשי הייטק, או מורים. מועדוני הלקוחות מהווים כח קנייה רציני וכבד משקל כזה שבתי העסק מתייחסים אליו ברצינות ולא מפנים את הגב, וכך בכדי שאותם חברי מועדון יבואו לרכוש אצל בית העסק - נכון מבחינתו לבוא לקראתם ולהעניק לכם הנחות והטבות ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלו ולבסוף כמובן את הרווח הכללי. אז קדימה בואו הצטרפו למועדון הלקוחות של חברת כאל:

מועדון NTV Respect

מועדון  NTV Respect מעניק לחבריו כרטיס אשראי במסלול אקטיב גמיש של כאל, במסלול זה הנכם זכאים למגוון הטבות והנחות בתחומי התרבות והפנאי. מצטרפים חדשים זכאים לשלוש שנים של דמי מנוי לערוץ NTV, וכמובן בהצטרפות למועדון אתם כבר חלק מתכנית לקנות נכון של כאל המעניקה לכם הנחה קבועה במעמד החיוב מבין מגוון עצום של רשתות הנתונים לבחירתכם. כמות הרשתות הנתונות לבחירתכם תיקבע בהתאם לכמות הרכישות שיתבצעו בכרטיסי האשראי - ככל שתרכשו יותר כך הבחירה תהיה גדולה יותר. כמו כן ההנחות אינן רק למהלך העונה הרגילה אלא גם למבצעי סוף עונה. הצטרפות לתוכנית נעשית דרך האינטרנט על ידי הכנסת מספר תעודת הזהות וארבע ספרות אחרונות של מספר כרטיס האשראי, בחירת הרשתות המעניינות אתכם וזהו אתם יכולים להתחיל לקנות ליהנות מהנחות קבועות.

לידיעתכם ההנחה אכן קבוע אך משתנה מרשת אחת לשנייה ונעה בין 5% ל-20%. ההנחה תוצג לכם בחשבונית החודשית כשורת זיכוי. לקוחות המועדון מצטרפים גם אוטומאטית לתכנית CalExtra  ובה עוד הנחות והטבות הניתנים באופן אוטומאטי במהלך הרכישה באלפי בתי עסק, בתחומי הפנאי והבילוי בפריסה ארצית. חברי המועדון יעודכנו באופן תדיר במבצעים והטבות חדשים כמובן גם למגזר הרוסי. כרטיס האשראי של המועדון מעניק לחבריו 17 ימי אשראי חינם במסלול אקטיב גמיש וכך אתם יכולים בעצום לשלוט בגובה ההוצאות החודשיות. וכמובן מסגרת אשראי חוץ בנקאית נוספת כך שתוכלו לנהל את הוצאתכם בצורה גמישה ויעילה. להצטרפות למועדון עליכם פשוט להתקשר למוקד השירות הטלפוני של כאל. לתשומת ליבכם הנפקת כרטיס האשראי כפופה כמובן לאישור חברת כאל.

מועדון משק

מועדון משק מיועד לחברי ההתיישבות העובדת, הקיבוצים והמושבים. חברי המועדון זכאים למגוון הטבות ומבצעים באלפי עסקים בכל הארץ. ההנחות ניתנות באופן אוטומאטי ללא צורך בבקשה מהמוכר במעמד הרכישה ומופיעות כשורת זיכוי בדף הפירוט של החשבונית החודשית הנשלחת לביתכם. אם ברצונכם להצטרף למועדון משק עליכם לפנות למזכירות המושב או הקיבוץ, חברות במועדון פתוחה לכל לקוחות הבנקים. חברות במועדון משק עולה דמי חבר של שני שקלים בחודש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בן גיל


 


מאמרים נוספים מאת בן גיל
 
מועדוני לקוחות כי ככה צריך לקנות
17/06/11 | צרכנות
מועדוני לקוחות מאגדים קבוצה של אנשים בעלי מכנה משותף בין אם מדובר בעורכי דין, מהנדסים, אנשי הייטק, או מורים. מועדוני הלקוחות מהווים כח קנייה רציני וכבד משקל כזה שבתי העסק מתייחסים אליו ברצינות ולא מפנים את הגב

הנחות ומבצעים מטורפים
16/06/11 | צרכנות
מדי סוף עונה אנו עדים למבצעים חסרי תקדים, סיילים מטורפים והנחות, בין אם מדובר בתחום ההלבשה, אלקטרוניקה ועוד. פרסומות ענק בעיתונות, שלטי חוצות המבשרים על הנחות מדהימות, והצרכנים מרוצים, אין כמו להסתכל על התוית של בגד ולראות 100 ש"ח ולשלם במקום 50 ש"ח, הרגשה טובה של ניצחון ממלא את הלב. הרי בתי העסק מעדיפים למכור בזול מאשר להיתקע עם סחורה ישנה או דגמים של שנה קודמת ואתם מבחינתכם רק מרויחים.

הלוואות ואשראי - הכלים להגשמת החלומות
14/06/11 | הלוואות
כיום שוק ההלוואות מגוון מאשר היה בעבר, לבנקים אין יותר בלעדיות בכל הנוגע למתן הלוואות וגופים נוספים הצטרפו לשוק והחלו להציע הלוואות הקרויות בפי כל הלוואות חוץ בנקאיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI