דף הבית קניות וצרכנות צרכנות הנחות ומבצעים מטורפים
הנחות ומבצעים מטורפים
בן גיל 16/06/11 |  צפיות: 2349

מדי סוף עונה אנו עדים למבצעים חסרי תקדים, סיילים מטורפים והנחות,  בין אם מדובר בתחום ההלבשה, אלקטרוניקה ועוד. פרסומות ענק בעיתונות, שלטי חוצות המבשרים על הנחות מדהימות, והצרכנים מרוצים, אין כמו להסתכל על התוית של בגד ולראות 100 ש"ח ולשלם במקום 50 ש"ח, הרגשה טובה של ניצחון ממלא את הלב. הרי בתי העסק מעדיפים למכור בזול מאשר להיתקע עם סחורה ישנה או דגמים של שנה קודמת ואתם מבחינתכם רק מרויחים.

אך אין צורך לחכות רק לסוף עונה חברות כרטיסי האשראי מעניקות לחבריהן מבצעים והנחות לאורך כל השנה, לנופש, תרבות, ספורט ומה לא. בא לכם ללכת לסרט בסינימה סיטי - מגיע לכם כרטיס 1+1, לקחת את הילדים למיני ישראל - 1+1, הנחה קבועה בתחנות דלק, מסעדות, חנויות ספרים ועוד. בנוסף מדי חודש מצורף לחשבונית החודשית חוברת מבצעים והטבות המציעה לכם הנחות ומתנות במחירים מדהימים, מוצרים לבית, טיולים, אביזרי אופנה וכו'. מחירים שלא תמצאו בחנויות ושיתופי פעולה מיוחדים עם בתי עסק, הכל בשבילכם ללא ויכוחים והתמקחויות, רק תקנו.

ואיך אפשר בלי אתרי הקופונים - האופנה החדשה והמתפתחת מכל, גם חברות האשראי ראו כי טוב עלו על העגלה והחלו להציע קופונים יומיים ומבצעים מדהימים. אתרי קופונים מאפשרים לעסקים לפרסם עצמם ללא עלות של שיווק ופרסום ולהגדיל את מאגר הלקוחות הקיים ללא מאמץ. כל שצריך הוא מוצר או שירות בהנחה ממשית ולא סתם שטיק, בעידן האינטרנט הלקוחות לא טיפשים ומשווים במהירות באתרי ההשוואות השונים ובודקים מיד את המחיר האמיתי, לכן הנחות שאינן אמיתיות יגרמו לתגובה הפוכה במקום להביא לפריחה בעסק ולהגדלת הרווחים, אמינות העסק תיפגע ואנשים יתרחקו כמו מאש. לכן אתרי קופונים דואגים מול העסקים לוידוא אוטנתיות ההנחות.

אתרי קופונים מפרסמים למשך תקופה מסוימת מבצעים מיוחדים במחירים מפתיעים כאשר העסקה תלויה במספר הקונים ונכנסת לתוקפה רק במידה והכמות מסוימת של אנשים רוכשים את המוצר או העסקה. במקרה והעסקה לא נכנסה לתוקף מי שרכש יקבל את כספו בחזרה והעסקים עצמם לא ימכרו דבר אך גם לא הוציאו שום כסף מכיסם אלא להיפך עוד הרוויחו פרסום חינם. במידה והעסקה נכנסה לתוקף אתם מקבלים ישירות לדואר האלקטרוני קופונים שעליכם להדפיס ולהגיע עימם לבית העסק לשם מימוש העסקה. אם מדובר במוצר אז תקבלו במקום הקופון מוצר או להיפך אם הקופון שווה ערך כספי עליכם רק למסור את הכרטיס וכאילו ששילמתם כבר כסף אמיתי לדוגמא קופון ששילמתם עליו 50 ש"ח שווה בעצם במקום העסק 100 ש"ח כך שאתם יכולים לאכול ב-100 ש"ח או לרכוש מוצר ב-100 וכו'.

ומה הרווח שיוצא לבתי העסק מה הסיבה לכך שהם מציעים הנחות מטורפות שבמקום אחר לא הייתם מקבלים - בעצם ההנחות מהוות את ההוצאות שבתי העסק היו מוציאים על שיווק ופרסום נמנעים מהם ואת הכסף שחסכו מבטאים בהנחות מחירים, כך שכולם מרויחים - הלקוחות זוכים למבצעים והנחות ובתי העסק מגדילים את מאגר הלקוחות ומגיעים ללקוחות שבמקרים אחרים לא היו מגיעים אליהם ללא פרסום ושיווק מאסיבים. ומה יוצא לאתרי קופונים? עמלה קבועה מכל מכירה בפועל באחוזים קבועים מראש מבתי העסק בלבד כך שהלקוחות מורווחים מכל הצדדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בן גיל


 


מאמרים נוספים מאת בן גיל
 
מועדוני לקוחות כי ככה צריך לקנות
17/06/11 | צרכנות
מועדוני לקוחות מאגדים קבוצה של אנשים בעלי מכנה משותף בין אם מדובר בעורכי דין, מהנדסים, אנשי הייטק, או מורים. מועדוני הלקוחות מהווים כח קנייה רציני וכבד משקל כזה שבתי העסק מתייחסים אליו ברצינות ולא מפנים את הגב

הנחות ומבצעים מטורפים
16/06/11 | צרכנות
מדי סוף עונה אנו עדים למבצעים חסרי תקדים, סיילים מטורפים והנחות, בין אם מדובר בתחום ההלבשה, אלקטרוניקה ועוד. פרסומות ענק בעיתונות, שלטי חוצות המבשרים על הנחות מדהימות, והצרכנים מרוצים, אין כמו להסתכל על התוית של בגד ולראות 100 ש"ח ולשלם במקום 50 ש"ח, הרגשה טובה של ניצחון ממלא את הלב. הרי בתי העסק מעדיפים למכור בזול מאשר להיתקע עם סחורה ישנה או דגמים של שנה קודמת ואתם מבחינתכם רק מרויחים.

הלוואות ואשראי - הכלים להגשמת החלומות
14/06/11 | הלוואות
כיום שוק ההלוואות מגוון מאשר היה בעבר, לבנקים אין יותר בלעדיות בכל הנוגע למתן הלוואות וגופים נוספים הצטרפו לשוק והחלו להציע הלוואות הקרויות בפי כל הלוואות חוץ בנקאיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI