דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח רכב
ביטוח רכב
אבנר כהן 14/07/11 |  צפיות: 2400

ביטוח מקיף, צד ג', ביטוח חובה, תנאי הפוליסה, כיסוי הפוליסה, השתתפות עצמית, דו"ח תביעות ועוד מושגים רבים ומגוונים החוזרים אל חיינו מדי שנה, ככל שהולכת וקרבה תקופת חידוש ביטוח הרכב שברשותנו. ביטוח רכב בישראל מונהג על פי חוק ומחויב בו כל נהג המחזיק ברשותו רכב על שמו.

ביטוח חובה לרכב

עלויות מחירי הביטוח בישראל משתנים בין תחומי הביטוח השונים ובין סוגי כלי הרכב הנמצאים על הכביש. ישנם ביטוחי מכוניות פרטיות, ביטוחי רכבי חברה, השכרה, ביטוחי רכב דו גלגלי (קטנועים ואופנועים) וביטוחי רכבי משא (משאיות, טנדרים, מסחריות וכו). ביטוח רכב בו מחויב כל נהג הוא ביטוח חובה. ביטוח זה נועד לכסות מקרים בהם רכבך היה מעורב בתאונת דרכים שהובילה לנזקי גוף של הנהג, נוסעי הרכב או של נפגעים מחוץ לרכב, לרבות, הולכי דרך או אנשים שנפגעו במכונית אחרת המעורבת בתאונה. רכישת פוליסת ביטוח חובה מחוייבת על פי במדינת ישראל ונהיגה ללא ביטוח חובה הינה עבירה חמורה.

ביטוח צד ג' – ביטוח משלים

ביטוח צד ג' הינו ביטוח משלים לביטוחי החובה ומטרתו להעניק לבעל הרכב כיסוי ביטוחי גם במקרים בהם נגרם נזק לרכב או לרכוש של הצד השני המעורב בפגיעה. ביטוח צד ג לרכב הינו חלק אינטגראלי בביטוח המקיף המהווה את פוליסת הביטוח המושלמת ביותר לכלל הרכבים במדינת ישראל.

ביטוח מקיף לרכב–מכסה אותך מכל כיוון

ביטוח מקיף נועד להבטיח מספר רב של מקרים שונים העלולים להתרחש במהלך תקופת הביטוח, כגון: פריצה לרכב וגניבת ציוד, גניבת הרכב, כיסוי צד ג' הנכלל בביטוח החובה לפגיעות רכוש צד שני או שלישי (במקרה של תאונת שרשרת), נזקי ופגעי מזג אוויר ועוד. ביטוח מקיף מציע מספר סעיפי כיסוי משתנים אותם אתם רשאים לבחור מתוך הסעיפים המוצעים לכם בהתאם לפרמטרים שונים, כגון: גיל הנהג, סוג הרכב וכדומה. מחירי הפוליסה לביטוח מקיף משתנים בהתאם לסעיפי הכיסוי, לגובה ההשתתפות העצמית ובהתאם להרחבות הביטוח אותן הוספתם לפוליסה (לדוגמת: ביטוח גרירה,ביטוח שמשות וכדומה). ביטוח רכב במסגרת ביטוח מקיף יכול לכולל סעיף הכולל מתן רכב חלופי לאחר תאונה. כמו כן, מחירי ביטוח מקיף משתנים בהתאם לרמת הסיכון (אותה מגדירה חברת הביטוח) בה תהיה מעורב בתאונה.

ביטוח רכב מהווה את המפתח הראשי בטרם כניסתך לרכב. גם אם רכבך אינו בשימוש והוא יושב בחניית הבית ללא כל תנועה, על פי חוק הוא מחויב בביטוח מסוג כזה או אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI