דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר איטום חלונות במהלך הקיץ
איטום חלונות במהלך הקיץ
יעל מלמד 19/07/11 |  צפיות: 2385

חסר לכם ויטמין D?

מי עדיין לא ראה איך תמיד יש נטייה להשוות בין בתים ובניינים לבין קופסאות סגורות? כאשר חושבים על זה, אפשר לגלות במהירות שהאנלוגיה לא כל כך מופרכת; קירות הבית הדכאוניים והמרחב הצפוף משרים אווירה לא נעימה, ואם לא טורחים להציב חלונות בבית, אז הבית יהפוך לקופסא אחת גדולה שלאף אדם לא יהיה חשק להשתכן בה.

התקנת חלונות - זה לטובתכם

נראה לכם הגיוני לשבת בבית ולא לדעת אם יש אור יום בחוץ? בלי אפשרות לראות קרני שמש? בלי להאזין אפילו לציפורים השרות?

בית מגורים בלי חלונות, זה כנראה בית בלי שימחה ואור, לפיכך עליכם לדאוג לחלונות שיפיחו קצת חיים בבית שלכם. כדאי שתדעו שמספר קטן של חלונות בבית, התקנת חלונות קטנטנים, יכולים להפחית משמעותית את אור השמש של החדרים בבית.

מה עם תריסים?

אם כבר דיברנו על התקנת חלונות, רצוי להזכיר גם תריסים לחלון. תריסים ונציאנים, תריסים חשמליים - זה בכלל לא חשוב מה הטעם שלכם, העיקר שהם שם. עם תריס על החלון, קיימת האפשרות לווסת את האור בדירה, ובעיקר למנוע מקרים בהם יש אור מוגזם בבית וחום אימים בבית.

בכל זאת אסור לשכוח שחלון בבית זה גם לפעמים הזמנה של פורצים, לפיכך כדאי גם לברר אפשרות של סורגי אלומיניום בשביל מיגון. חלונות חזקים, התקנת אזעקה ועוד מס' שיטות פשוטות יוכלו לגרום לפורץ התורן לוותר על ביתכם ולעבור למקום אחר.

איטום חלונות - משדרג את העיצוב

בזמנים האלה ניתן להצהיר (ולהתכוון לכך) כי חלונות הבית אינם רק דבר פונקציונאלי, שהרי בשורה התחתונה הם עשויים להיות פריט דקורטיבי לכל דבר. ניתן לעשות שימוש במס' חלונות בשביל קישוט הבית, ולא רק לשם הארתו. חלונות ויטראג', לדוגמא, יכולים להוסיף נגיעה מיוחדת, ובשעות מסוימות, כשאור השמש חזק במיוחד, הבית כולו יתמלא בקרניים מרשימות.

בשביל עוד אינפורמציה בנושא חלונות דריי קיפ, השתמשו במאמר שכאן. הפורטל שפה http://www.ttcc.co.il מאגד מאמרים לגבי רכישת תריסים, חלונות וסורגים. תתחדשו!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI