דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מגנטים לאירועים
מגנטים לאירועים
חיים 21/07/11 |  צפיות: 4343

היום כל אירוע הוא הפקה נוצצת שמטרתה יצירת זיכרון שייחקק לשנים בקרב האורחים, הקרובים וכמובן, חתני השמחה. שמחה משפחתית במאה ה-21 היא הפקת יוקרה בסדר גודל הוליוודי.  מעבר לאלמנטים הקבועים של אולם, קייטרינג, תקליטן וצלמים, ישנם אלמנטים נוספים היכולים לקבע את הצלחת האירוע ולהפוך אותו לחוויה חד פעמית אם פעם היינו תרים אחר מספר גורמים קטן להפקת האירוע, הרי שכיום יש אינספור אופציות לשדרוגו. אחד מהטרנדים הלוהטים ביותר כיום הוא מגנטים לאירועים, המאפשרים הפקת צילום סטילס על גבי מגנט איכותי בתוך דקות מרגע הצילום אחת מהאטרקציות הגדולות כיום היא המגנטים לאירועים.

החוויה מתחילה כבר כאשר מאתרים את הצלם באולם או בגן האירועים, מצטלמים ומאתרים את המגנט המוכן על הלוחות הייעודיים הפזורים באולם צלמים פזורים באירוע, צילום סטילס איכותי והפקת תמונות בתוך דקות, כל אלו מהווים חלק מהאטרקטיביות של מגנטים לאירועים. היתרונות הגדולים של מגנטים לאירועים הם, מלבד העובדה כי התמונות מגיעות בתוך דקות ספורות מגנטים לאירועים מבטיחים קבלת תמונה איכותית על מגנט בתוך דקות מספר, שבניגוד לצילומים רגילים אותם מקבלים בעלי השמחה בלבד, פה משולבים האורחים בצורה אקטיבית ומתגמלת באירוע ולוקחים איתם הביתה כמה מגנטים שהם רוצים, בהם הם נראים עם חברים, חברות, בני ובנות משפחה ועוד כהנה וכהנה כל אורח יכול לשלוט על הצילום, על אופיו, עם מי יצטלם ואיזה זיכרון אישי יישאר לו מהאירוע..

חשוב, בעת שמגיעים לבחור בחברה העוסקת במגנטים לחתונה, לדעת לשאול את השאלות הנכונות והחשובות אשר יבטיחו לכם אירוע מושלם ושמח, ללא תקלות וללא אי הבנות כמו בכל תחום, חשוב לגשת עם ידע מקדים מסוים לחברות השונות. בשיחה מקדימה כדאי לשאול כמה צלמים ומפתחי תמונות יהיו באירוע? מה יהיה קצב הפקת התמונות ותלייתן? האם הצוות יישאר מתחילת האירוע ועד לסופו או שמדובר בזמן מוגבל, ולפיכך גם בהספק מוגבל יותר? שאלה מקצועית חשובה יותר היא מהו סוג המגנט והאם הוא מתכלה או שיכול להישאר ראוי לתלייה לאורך זמן שיקולי איכות והספק של הצלמים ושל חומר הגלם הם שאלות רלוונטיות בבחירת חברת מגנטים לאירועים..

ישנן חברות רבות המבינות את הפוטנציאל המסחרי והכלכלי בעסקי המגנטים לאירועים, ומנצלות את חוסר הידע ואת חוסר ההיכרות של הציבור עם התחום, ולכן גובות סכומים גבוהים עבור מוצר ירוד ולא איכותי חשוב, כאשר מגיעים לבחור ספק מגנטים לאירועים, לקחת את הזמן לא להתפתות להצעה הראשונה. חשוב, כמו תמיד, לערוך סקר שוק מקיף, לבקש המלצות מלקוחות קודמים ולראות דוגמאות לעבודות שנעשו. עריכת סקר שוק מקיף ובחינת מספר אופציות להפקת מגנטים לכל אירוע הן המלצה חד משמעית. רצוי, מאידך, לא להתפשר על הזול ביותר מפני שפעמים רבות מדובר על שימוש במגנט משומש או לא איכותי, צלמים פחות טובים ובכלל, רצון של החברה, לסיים את העבודה כמה שיותר מהר ובכמה שפחות בזבוז חומרי גלם יחד עם זאת, בכל הקשור לאירוע חד פעמי, אפשר גם לקחת מוצר יקר יותר באם הוא מספק שירות ראוי וכמובן מוצר איכותי יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים


 


מאמרים נוספים מאת חיים
 
מהי התמכרות בפועל
23/11/14 | התמכרויות
המוני סוגי התמכרויות הנובעות מפעילות בלתי פוסקת. כאמור, למה תגרום הפסקת הפעילות בפועל? אם לפתע יוחלט כי ההתמכרות תטופל, מה יתרחש? כמה דברים על תזונה שלא העזתם לשאול.

אקוצ'ק- חיזוי קרינה
06/11/14 | כימיה
חוק קרינה בלתי מייננת משנת 2006 מחייב כל בעלים של מתקן חשמל לקבל היתר מהמשרד להגנת הסביבה להקמת ולהפעלת מקור קרינה בתדר רשת החשמל. על מנת לקבל את ההיתר הזה, נדרש מבעלי המתקן למלא דוח הערכת רמת חשיפה לשדות מגנטיים וחשמליים וזאת על סמך חיזוי קרינה

גלפרליין - דואגים לסביבה נקייה
חברת גלפר ליין בע"מ שמה לה למטרה להפוך את כל נושא התחזוקה לנעים יותר ולפשוט יותר לניהול ולהתנהלות, כבר אין סיבה להפוך בניין מגורים לאתר מזבלת חירייה המודרנית.

אבחון הפרעות קשב בשינה - חיים ללא מנוחה
חד מהמאפיינים הבולטים והבעייתיים ביותר מתוך כלל התסמינים של הפרעות קשב הוא בעיית השינה, או, ליתר דיוק, חוסר היכולת לישון ברצף ולישון עמוק (מחזורי REM ארוכים).

הלוואה ברגע האחרון
05/03/12 | הלוואות
התחיל איזשהו החברה הלוואה קטנה מרמז להשיג זאת קצה על בסיס כלכלי, על בן הזוג והילדים, את הארגון לעתים רחוקות ביטוח בריאות מבחינה נפשית

מגנטים לאירועים
היום כל אירוע הוא הפקה נוצצת שמטרתה יצירת זיכרון שייחקק לשנים בקרב האורחים, הקרובים וכמובן, חתני השמחה. שמחה משפחתית במאה ה-21 היא הפקת יוקרה בסדר גודל הוליוודי.

יום נישואים לזוגות
ספא הוא חוויה חושית וחושנית הפועלת על רבדים פיזיים. מטבע הדברים, אין הבדלים של ממש בין חווית העיסוי המקצועי לבין קיום יחסי מין. אין סיבה להפריד בין השניים, או לחשוב שביקור בספא אינו קשור לחוויה של סקס ושל מיניות. אפילו מסג' לצרכים טיפוליים גרידא, הוא בעל אלמנטים מיניים מבחינת האנדורפינים והכימיקלים המשתחררים אצלנו, ללא קשר להיותנו גברים או נשים, רגישים או קשוחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI